Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Менің достарым
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адам өміріндегі достықтың маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру.
2. Оқушыларды өзара сыйластықпен қарым – қатынас жасауға баулу арқылы түсіністік қасиетін дамыту
3. Оқушыларды достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
5Т ережесін сақтау. Ескертулер
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Достар» Мәдіхат Төржанов
1. Адамға дос не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2. Қандай адамдар бір бірімен дос бола алады?
3. Досыңның бойынан қандай қасиеттерді көргің келеді?
3. Дәйексөз.
«Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің мұратқа»
Мақал
4. Әңгімелеу.
«Тату балалар» ертегі
Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек,
төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі.
Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты.
Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке
айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Тлеугабылова Гульшат Нургалимовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адам өміріндегі достықтың маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру.
2. Оқушыларды өзара сыйластықпен қарым – қатынас жасауға баулу арқылы түсіністік қасиетін дамыту
3. Оқушыларды достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
5Т ережесін сақтау. Ескертулер
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Достар» Мәдіхат Төржанов
1. Адамға дос не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2. Қандай адамдар бір бірімен дос бола алады?
3. Досыңның бойынан қандай қасиеттерді көргің келеді?
3. Дәйексөз.
«Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің мұратқа»
Мақал
4. Әңгімелеу.
«Тату балалар» ертегі
Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек,
төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі.
Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты.
Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке
айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақ мақсаты: құрмет көрсету және сыйластық тың адам өміріндегі Ресурстар:
маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейте отырып, дұрыс әрекет жасауға (құралдар,
үйрету. мәлiметтер)
Міндеттері: слайд, өлеңнің
1. Өзіңді және достарыңды құрметтеудің жолдарын ұғындыру; аудиодискісі.
2. Отбасындағы сыйластық туралы ой қалыптастыру;
Өзін-өзі тану
Ашық сабақ
2 сынып
ТАҚЫРЫБЫ: Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен əрпі Мектеп: Аққұдық негізгі мектебі
Күні: Педагогтің аты-жөні: Тогаева Р.Е.
Мектепалды сыныбы Қатысқандар саны: Болмағандар:
Сабақтың оқытылу мақсаты
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Күтілетін нәтиже Барлық тəрбиеленушілер:
Сұрақтарға толық жауап береді. Б дыбысы – дауыссыз дыбыс, б дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі б дыбысының орнын ажыратады. Қолды үзбей сызуға жаттықтырады.
Көпшілік тəрбиеленушілер:
Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. Б дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы б дыбысының орнын ажыратады. Сұарққа жауап бере отырып, шағын əңгіме құрайды. Жазу жолына б əрпінің элементтерін жазады. Ұлттық тағамдарды атайды.
Кейбір тəрбиеленушілер:
- Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Б дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Қазақтың дəстүрлері туралы айтады
Тілдік мақсат Тəрбиеленушілер:
- Суреттегі заттардың аттарын атай алады, таниды;
- Қол жаттығуына арналған тапсырмаларды орындай алады;
- Ұлттық тағамдармен танысады.
- Қазақтың дəстүрлері туралы біледі.
Негізгі терминдермен сөз тіркестері:
Бидай масағы
ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:
Пікір алмасу сұрақтары.
-Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата.
-Қазан бетінен аспанға ұшып жатқан не?
-Зат атауларын буынға бөліп, дыбыст
Мектеп алды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері