Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Наурыз мерекесінде
Материал туралы қысқаша түсінік
Дариғадай әнші бар Мұнайлыда,
Асқақтата ән салса ұнайды ма?
Қадір,Сүгір әндерін айтам дейді,
Қонақтардан бата алып,қайтам дейді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Дауылбай Тәттігул Жәңгірқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
шығармашылыққа баулу
Қазақ әдебиеті
Өлең, ертегі, әңгімелер
Басқа
1 наурыз-Алғыс айту күніне арналған сынып сағаты.
Сынып сағатының тақырыбы: Алғысым шексіз.
Мақсаты: ақсатыбалалардың «сыйластық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері: - ризашылық пен алғыс туралы түсінік беру;
- үлкен - кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым - қатынасын дамыту;
әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу.
Әдістері: сыни тұрғыдан ойлау технологиясының стратегиялары, ойын, түсіндіру, әңгімелесу.
Көрнекіліктері: оқулық, дәптер, сандықша
Барысы:
І. Ұйымдастыру
Ризашылық өлеңін оқу
Ризамын бүгінге,
Ризамын қазірге!
ІІ. Кіріспе.
Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге,
Ризамын, ризамын, ризамын қазірге.
Оқушылар тізбектеліп, бір - бірлеріне тілек білдіріп шығады.
«Орынын тап» ойыны
Оқушыларға әріптер беріледі. Осы әріптердің артында жұмбақтар жазылған. Олардың жауаптары тақтада ілінеді. Әріптерді дұрыс жауаптардың орнына орналастыра отырып, сабақтың тақырыбы ашылады.
Шаңырақ – күн,
Уықтары - нұр, шашқан.
Екі пырақ, көк аспанға ұласқан.
Жарқырайды темірқазық жұлдызы,
Жол көрсетіп, алға бас - деп, Қазақстан!
Ыстық дейді оны оттан,
Патриот оны ұнатқан.
Оңбайды бұл өмірде,
Адам оны жоғалтқан. (Отан)
Баспана көшпендіге өте ыңғайлы,
Әдемі мекен екен, жанға жайлы.
Тентектік істеп қойсаң, әке - шешең,
Сені тағы бұрышқа қоя алмайды. (Киіз үй)
Бір малға екі бала мінгеседі,
Айлап - жылдап түспестен күн кешеді. (Түйе)
Тұмсығымен ояды,
Ағаш құртын жояды. (Тоқылдақ)
Бастауыш сынып
Тәрбие сағаты
4 сынып
Түсінік хат
Математиканы тереңдете оқыту оқушының тұлға ретінде қалыптасуына, оның ақыл ойының дамуына, қоршаған болмысты танып, білуіне көмектеседі.
Бұл математика әлемінде оқушылардың математикалық білім, біліктерін қалыптастырып, ой - өрісін кеңейтуді шығармашылығын қиялдау қабілетін дамытуды және ұлттық болмысты дүние жүзілік мәдени мұралармен үндестіру арқылы баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыруды көздейді. Математика-мазмұнына сандар мен оларға қолданылатын амалдарды,шамаларды,есептерді,алгебра геометрия элементтерін біріктірген,олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге асыратын кіріктірілген оқу пәні.
Мақсаттары:
Оқушыларға математикалық білім, білік дағдыларын игерту.
Математика әлемінде үйірмесінің мазмұны танымдық іс - әрекет пен өздігінен білім алуға бейімдеу.
Ұлттық болмысты дүниежүзілік мәдени мұралар мен үндестіру арқылы баланы тұлға ретінде қалыптастыру.
Математикалық білімді өмірде қолдануға жан- жақты дайындықты жүзеге асыру.
Міндеттері:
Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету.
Ақыл ойын, интеллектуалдық және ерік пен сезім белсенділігін дамыту.
Математиканың қоршаған болмысты таным білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқушының өмір тіршілігіне қажетті білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
-«Математика»пәнінің мазмұны аркылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке,өздігінен білім алуға және еңбекке бейімдеу,сондай-ақ ата-дәстүр,әдет-ғұрып,салт-сана,халықтық ұлттык болмысты жалпы адамзаттың мәдени мұраларымен үндестіру аркылы баланы түлға ретінде қалыптастыру.
-Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін,интеллектуалдық және ерік пен сезімге катысты сапаларын дамыту.
-Мектептің негізгі сатысында окуға,меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан- жақты дайындауды жүзеге асыру.
Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету.
Оқушының өмір сүруін
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері