Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай»
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сыныптың қазақ әдебиеті пәнінен жазылған сабақ жоспары. Сабақ жоспары сапалы оқу бағдарламасына сай жазылған. Сабақ жоспары жас мамандарға үлкен пайдасы тиеді деп ойлаймын
Материалды ашып қарау
Сабақ Мұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 9 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай»
Сабақ негізделген оқу мақсаттары9.3.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстардақолдану
Сабақ мақсатыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады: ұлт-азаттық қозғалысының жыршысы Нысанбай Жаманқұлұлының дастанымен таныстыра отырып, дастан мен Кенесары бейнесіне түрлі көзқараста баға беру Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Нысанбай ақындық шеберлігін таныту; өлеңнің мазмұнын меңгертіп, тақырыбы мен идеясын түсіну.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Шалкиіз толғауларының өзіндік көркемдігі,ой тереңдігін,тіл кестесін ,мазмұнын ашу.Шалкиіздің көмейінен күмбірлеген жыр төгілген классикалық дәрежедегі жырау екендігін дәріптейді.

Бағалау критерийі-Нысанбай жырау, Кенесары, Наурызбай батырлар, тарихи дастан туралы мәлімет алады.-Өз беттерімен білім алуға талаптанады, тапсырмаларды өзі орындауға мүмкіндік алады.

Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: ұрпақтар сабақтастығы көрінісін анықтайды, заманауи тұрғыдан салыстырады, жаңашылдығына баға бередіНақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:тарихи реалистік, тарихи жәдігер, жауһар, босқын Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің пікірімше..., заманауи тұрғыдан қарағанда....,тарихқа сүйенсек..., Әйтсе де....Талқылауғаарналғансұрақтар:
  • «Кенесары-Наурызбай» жырындағы батырлар бейнесі қалай көрінген?
  • Жырда қазақ қоғамындағы әлеуметтік қайшылықтар қандай мысалдармен көрініс тапқан?
  • Құндылықтарға баулу:

    « Мәңгілік ел» құрмет ынтымақтастық жауапкершілік өз елінің табиғатының қастерлеу өмір бойы білім алу.Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау

    АКТ дағдысын қолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.
    Пәнаралық байланысТарих пен қазақ тілі
    Алдыңғы оқуЖыраулар
    Сабақтың жоспары
    Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
    Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Үй тапсырмасын тексеру.«Кім көп біледі?» (-Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды? -Жырау Қазақ ордасына қашан оралады? - -Жыраудың басқа қандай өлең,толғауларын білесіңдер? 

    1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер

    «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
    Жаңа білім10 минут











    1837-1847 жылдар аралығында болған Кенесары ханның патшаның отарлау саясатына қарсы көтерілісі жөнінде айтылды. Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық көтерілісіне бастан-аяқ қатысып, барлық оқиғаларды өзі көрген Нысанбай жыраудың Кенесары мен Наурызбайдыжоқтауын тыңдадық. Нысанбай жырау осы тарихи оқиға жөнінде «Кенесары – Наурызбай» дастанын жазған. Бүгін осы дастанның ерекшелігін, құндылығын талқылау мақсатында ғылыми кеңесте бас қосып отырмыз. Кеңесте тарихшы, әдебиетші, өнер танушығалымдар өз пікірлерін ортаға салмақ, олай болса, кеңесімізді бастаймыз.













    Оқулық,мәтіндер.
    Ортасы 10 минут











    . «ДЖИКСО» әдісіІ топШығарманың компазициялық құрылысы. (Үзінді бойынша)ІІ топБатырлар жырына ұқсастығын табу















    Тапсырма: 2- топқа Венн диаграммасы.















    «Топтастыру» -ақын өлеңдерінен қандай тәрбие аламыз?











    «Инсерт» кестесін толтыру.





    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
    Сергіту сәті2 минут«Қара жорға» биівидеожазба
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісіБір оқиғаны суреттеген үш шығармадағы Кенесарының бейнесі қандай?Дастан мен трагедиядағы Наурызбай бейнесін сомдаудағы айырмашылық неде?Дастанның басты кейіпкерлер ікімдер?Ұлт-азаттық көтерілісін жырлаған жырау мен жазға нжазушылар неге Кенесары мен Наурызбайды бастыкейіпкер ретінде алған?

    Эссе жазу «Біздің өмірімізде елін сүйер азамат бар »Мұғалімнің сөзі : Нысанбай ақын Тәуелсіздікті аңсады. Ақын аңсаған Тәуелсіздікті бізге біздің жастарымыз Қайрат, Ләзззат Сәбиралар алып берді. Қайрат кім?























    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі













    Бағалау

    5 минут



















    Кері байланыс3 минут
    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



    «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
  • Үй тапсырмасы:1.Шалкиіздің өмірі мен шығармашылығы. «Би Темірге бірінші толғауын» мәнерлеп оқуға,талдауға.



    Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568212967
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999