Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ойын арқылы баланың қабілеттерін дамыту
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға
Материалды ашып қарау


ОЙЫН АРҚЫЛЫ БАЛАНЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ Сабақтың тақырыбы:Ойын арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту.Сабақтың мақсаты:Білімділігі: Оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулып, олардыңбелсенділіктерін, қызығушылығын арттыра отырып, шапшаң ойлауға қалыптастыруТәрбиелігі: Білімалушыларды өмірге деген құштарлығын, еңбекке, ойындыдұрыс ұйымдастыра білуге деген іскерлік ынтасын арттыра отырыптәрбиелеу.Дамытушылығы: Логикалық ойлауын дамытатын ойындармен берілгентапсырмаларды шешуге үйрету.Сабақтың типі: Жаңа сабақСабақтың түрі: Жаңа білім беруСабақтың әдістері: Топтастыру, сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру,көрнекілікпенжұмыс істеу.Сабақтың көрнекілігі: плакат, сөзжұмбақ, үлестірмелі қима қағаздар,слайд,интерактивті тақта,сурет, тест сұрақтары.I .Ұйымдастыру кезеңі: а) .Білімгерлермен сәлемдесу.ә).Білімгерлердің сабаққа қатысуын тексеру.б).Олардың назарын сабаққа аудару.в).Үй тапсырмасын сұрау.II. Жаңа сабақ:Ойын- балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын- айналадағы дүниені танудың тәсілі. Ойын балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймайды, ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады.Ойынның бірнеше түрлері бар: қимыл- әрекеті, логикалық, ұлттық, грамматикалық, дидактикалық, рөлді- сюжетті. Тиімді қолданылған ойынның түрлері оқытушының түсіндіріп отырған материалын, оқушылардың зор ынтамен тыңдап, берік меңгеруіне көмектеседі. Өйткені, төменгі сыныптағы оқушылардың аңсары сабақтан гөрі ойынға ауыңқырап тұрады. Қызықты ойын түрінен кейін олар тез серігіп, тапсырманы ықыласпен орындайдыйын кезіндегі баланың психикалық ерекшеліктері өзгереді, олар ойланады, ерік қасиеті артады, эмоциялық әсері пайда болады, қиял елестері дамиды, белсенділігі артады. Сабақ барысында ойын түрлерін дидактикалық әдіс ретінде пайдаланудың маңызы зор. Бала ойын арқылы өзі өмір сүріп отырған белгілі бір әлеуметтік ортадағы норма мен әрекетті қабылдайды.Ойын арқылы баланың бойына адамгершілік қасиеттермен қатар білімге, өнерге құштарлығы қалыптасады. Тіпті нашар оқиды-ау деген оқушылардың өздері де ойын түрлері араласқан сабаққа зер салып, ынталана түседі. Оқушылар жолдастарынан қалып қоймау үшін сабаққа белсенді қатысып, қойылатын сұрақтарға жауап іздеп, ойлана бастайды. Сабақта ойын түрлерін пайдалану оқушылардың ой-өрісін дамытуға әсер етеді.Тілдің дамуына да, ақыл-ой дамуына да әсер етеді, бала ойын үстінде заттар мен іс-әрекеттерді жалпылауды, сөздің жалпылама мағынасын қолдануды т.б. үйренеді. Ойын арқылы ұйымдастырылатын сабақ балаларға жеңіл әрі тартымды, түсінікті болады. Оқытудың түпкі мақсаты- оның сапалы болуы, яғни сабақтың түрлері мен әдістерін, мазмұнын жетілдіруге, оның әдіскерлік, танымдық, білімдік, тәрбиелік жағынан сапалық жаңа деңгейге көтеру. Ойын түрін оқу үдерісінде пысықтау, жаңа сабақты пайдалану тиімді. Ойын түрі сабақтың тақырыбы мен мазмұнына неғұрлым сәйкес алынса оның танымдық, тәрбиелік маңызы да арта түседі.Баланың әдепті, көрегенді, қайырымды болып өсуі қоршаған ортасына, үлкендерге байланысты екені мәлім. Ойын қызметінің тағы бір ерекшелігі- оның өз әрекеттік сипаты. Балалар ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар болып табылады. Олар жоғарыда айтылғандай, ойында өздеріне мәлім өмір құбылыстары мен оқиғалар туралы білімдерін бейнелейді, оларға өздерінің қатынастарын білдіреді. Ойынның құрылымдық элементтері: ойынның түпкі ниеті, сюжеті, немесе мазмұны, ойын әрекеттері, рөлдер, ойынның өзінен туатын және балалар жасайтын немесе ересектер ұсынатын ойын ережесі. Бұл элементтер өзара тығыз байланысты және ойында ойында балалардың өзінше бір іс- әрекеті ретінде көрсетеді.1. Слайд: Ойынның түрлері: қимыл- әрекетті, логикалық, ұлттық, грамматикалық, дидактикалық, рөлді-сюжетті.2. Слайд: Ойын кезіндегі баланың психикалық ерекшеліктері: олар ойланады, ерік қасиеті артады, эмоциялық әсері пайда болады, қиял елестері дамиды, белсенділігі артады.Енді осы тақырыбымызға байланысты ойындар ойнасақ.3. Слайд: «Тау мен есек» ойыны.(сұрақ-жауап арқылы ойнату).4. Келесі ойын: «Доппен ойнау» ойыны. (жаңылтпаш, жұмбақ, мақал-мәтелдерарқылы ойнату).5. Слайд:«Көктем мезгілін бейнелеу» ойыны.(бастауыш мамандығына барлықпәндер кіретін болғандықтан, бұл ойынға ақындардыңшығармаларынан үзінді алдық).III.Сөзжұмбақ шешу. «Кел, ойнайық».VI.Тест сұрақтары таратылып, жауаптары алынады.V.Үлестірмелі қима қағаздармен жұмыс.VI. БағалауVII.Үйге тапсырма

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Бекжанова Назира Пазылбекқызы
Жарияланған уақыты:
2019-04-23
Категория:
Психология
Бағыты:
Сыныптан тыс жұмыс
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1556002361
333
444
555
666
7
888
999