Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Оң саңдар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас ұстаздарға методикалық көмек
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Оң сардар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.4. координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу.

Сабақ мақсаты:
  • Координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуде нүктелерді белгілеу;
  • Координаталық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келетінін растау;
  • Координаталық түзуде рационал сандарды белгілеуін тұжырымдау.
  • Бағалау критерийі
  • бірлік кесіндіні анықтай отырып, координаталық түзу салу;
  • координаталық түзуде берілген нүктелердің координаталарын жаза біледі;
  • рационал сандарды белгілегенде бірлік кесіндіні пайдаланып нүктені салады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты: координаталық түзудің анықтамасын біледі және координаталық түзуді салуды түсіндіредіПәнге тән лексика мен терминология: «координаталық түзу», «бірлік кесінді», «санақ басы», «оң бағыты», «нүкте координатасы», «рационал сандар» Диалог үшін пайдаланылатын сөздер мен тіркестер: «түзу бойындағы – ........ санақ басы», « таңдап алынған........ кесіндісі және координаталық түзудің оң ....... болады», «берілген санға координаталық түзу бойында бір ғана ....... сәйкес келеді»
    Құндылықтарға баулу

    Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана: Оқушыларға тапсырмалар орындату арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті қалыптастыру
    Пәнаралық байланысОй қозғау сұрақтар арқылы шамалардың мағынасына қарай оң және теріс сандарды ажыратуда оқушыларға Астана қаласындағы зәулім ғимараттардың өлшемдеріне қатысты сұрақтарды география пәнімен байланыстырып үйрету
    Алдыңғы білім6.3.1.7 Шар мен сфера туралы түсінігі болу


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    І. Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен амандасуүгелдеу.-Сыныпта ынтымақтастық атмосфера орнату «Ыстық алақан» әдісі бойынша қолдарынан ұстап бір-біріне жақсы тілек сөздер айтады.-Топқа бөлуҚолдарындағы қағаздың бетіндегі термин сөздерге байланысты үш топқа бөлінеді.(координаталық түзу, бірлік кесінді, нүкте координатасы)Жаңа сабақты бастамастан бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсу, сол арқылы «Кім жылдам» әдісімен ұйымдастыру.Оқушылардың бойында ұлттық құндылықтарды дамытуда патриоттық сезімі жоғары бәсекеге қаблетті тұлғаға тән қасиет қалыптасуда алған білімдерін өмірде қолдана алуға берілген сұрақтар.1.Шамалардың тура және қарама-қарсы мағыналарын бір-бірінен ажыратыңдар:а)Ойын командасы кеше 4 ұпай ұтты.ә)Ойын командасы 4ұпай ұтылды.2.Мына шамалардың мағынасына қарай оң және теріс сандармен жазыңдар:





























    а) «Бәйтерек» Елорданың ең көрнекі ғимараттарының бірі биіктіге қанша метр? (97метр)ә) «Қазақ Елі»монументінің биіктігі қандай? (91)б) «Хан Шатыр»ғимаратының биіктігіқанша метр? (150метр)в)Есіл өзенінің тереңдігі қанша метр? (560 м)Мақсат: Теріс сандар шамаларды өлшеу нәтижесін жазу кезіндеысалы,ауа температурасын,өзен мен мұхиттың тереңділіктерін және т.б. өлшеу нәтижесін жазу үшін қолданылады.3.15наурыздағы қалалардағы ауа температурсының жылы, суығын ажыратып, оқып беріңдерҚБ.Ауызша кері байланыс. «Элективті сұрақ»әдісі оқушылар өз білімдерін білетіндерін сынй тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдемелермен жауап береді.Мақсаты: Ауа райын өлшейтін термометрдің суретін пайдаланып арқылы координаталық түзудің бейнесін алу.Төмендегі суреттерден дұрыс бейнеленген координаталық түзуді анықтауОсы сұрақ қою арқылы жаңа тақырып мағынасын ашамын. Сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу














    6 сынып оқулығы, слайдҮлестірмелік карточкалар,









    суреттер,









































    карта,































    термометр







































    Сабақтың ортасы «Ойлан-бірік-бөліс» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өз бетімен меңгереді, жеке жұмыс жасайды, одан кейін жұпта талқылап, өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіңдіреді.















    «Келісемін-келіспеймін» әдіс арқылы оқушыларда фактілерді бағалау,ақпаратты талдау,өз ойын айта білу дағдылары қалыптасады және оны кестеде көрсетеді.

    (Т) Тапсырма 1 «Әткеншек» әдісі бойынша оқушылар топта талдай отырып жаңа материалды бекітеді.Координаталық түзуді( бірлік кесінді ретінде дәптердің бір тор көзінің ұзындығын алып) сызып, оның бойынан мына нүктелерді белгілеңдер: Е(5), Р(-4) , О(О), Т(9), П(-7), Н(7), Ц(2). Егер нүктелерді дұрыс орналастырсаңдар, «жүзден бірдің» математикалық атауын оқисыңдар.Дескриптор: білім алушы- координаталық түзуде берілген нүктелерді белгілейді; ҚБ: «Жұлдызшалар» арқылы бағалау.(Т) Тапсырма№2 «Еркін әңгіме» әдісі бойынша оқушылар топта бірлесіп жұмыс істеу атқарады. Берілген санға координаталық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келетінін белгілейді. Дескриптор: Білім алушы - координаталық түзуде шарт бойынша нүктелерді көрсетеді; ҚБ: «Жұдырық- алақан» әдісі топ бірін-бірі бағалайды.(Ж)Тапсырма№3«Ойлан-жұптас» әдісі – берілген тапсырма бойынша оқушылар жұпта жұмыс жасау арқылы рационал сандарды координаталық түзуде белгілеуді қарастырады.Бірлік кесінді ретінде 6 тор көзінің ұзындығын алып,координаталық түзу сызыңдар.Оның бойынан: А(-1)В(-1 ), С(- ), Д() және Е( 1 ) нүктелерін белгілеңдер.Дескриптор: білім алушы
  • рационал сандарды координаталық түзуде берілген нүктені белгілеңдер.
  • ҚБ: «Кедергіні қарсы басқару» графикалық органайзерді пайдаланып, оқушылардың қажеттілігін анықтау.










    Оқулық





















    Кесте







































































    Жұлдызшалар (түрлі-түсті карточкалар)

    Сабақтың соңы

    Қорытындылау.«Элективті тест» көмегімен қорытындылау Дұрыс жауапты белгілеңдер:1. 0 саны1).оң сан 2). теріс сан3).оңда емесеріс санда емес2. 17 саны1).оң сан 2). теріс сан3).оңда емесеріс санда емес3. -17 саны1).оң сан 2). теріс сан3).оңда емесеріс санда емес4.Сандық сәуледе 0санының сол жағында орналасқан санда1).оң сандар 2). теріс сандар5.Сандық ось дегеніміз1).санау басы ғана болатын түзу2).Санау басы, бірлік кесіндісі3). Санау басы, бірлік кесіндісі, сандары ғана болатын түзу4). Санау басы, бірлік кесіндісі, оң сандары ғана болатын түзу5). Санау басы, бірлік кесіндісі, теріс сандары ғана болатын түзуРефлексия«Хабарлама» оқушылардың өздерінің не үйренгенін көрсететін мәтіндік хабарлама (SМS) құрастырады.«Элективті тест» таратпа материалдары
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    1 тапсырмада «Әткеншек» әдісі саралаудың «Бағалау» тәсілімен жүргізіледі.2 тапсырмада Тапсырманы саралау үшін«Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданамын. Оқу материалын қайталауға мүмкіндік бермеу арқылы оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу ортасын құру.3 тапсырма «Ойлан-жұптас»тәсілі бойынша саралаудің «Қорытындытәсіларқылы барлық оқушыларға нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінің не күтілетініндігінтүсінгендігіне көз жеткіземін. «Бас бармақ әдісі», «Жұлдызшалар», «Кедергіні қарсы басқару», «Жұдырық- алақан». Сабақта сергіту жаттығулары


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шаянбай Үмітқан Айтқалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-16
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584356065