Артқа қайту / Материалдар / Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдікті қолдану.
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдікті қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Тригонометриялық функцияның қасиеттерін, формулаларын өрнектерді түрлендіру, тепе – теңдікті дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру. 2. Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын, іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын, зейін, ойлану, қабылдауын дамыту. 3. Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір – бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2022
395
1 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері. 11 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
3186
78
иррационал теңдеудің анықтамасын біледі , оның мүмкін мәндер жиынын анықтай алады , әдістерді қолданып есептер шығарады
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеулер. 8 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
1078
23
Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажыратады, квадрат үшмүшелері ұғымын біледі және дербес жағдайын түсінеді.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Аддий тригонометриялик тәңлимиләргә һесап ишләш
490 тг
Амансупиев Ришат Камалдинович
29 Тамыз 2018
595
0
материал математика пәні мұғалімдері үшін көмек ретінде қолданылады
Алгебра
Сабақ жоспары
10 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
490 тг
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні
10 Қырқүйек 2018
729
1
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1651
16
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді меңгеру. 2. Дамытушылық - Алгоритмді қолдану дағдысын графикпен жұмыс барсында дамыту. 3. Тәрбиелік - Мақсатқа жетуде өзге оқушылар пікірімен санасуға үйрену, графиктің эстетикалық мәнін сезіну. Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ. Сабақтың түрі: Инновациялық интерактивтік сабақ. Жаңашыл әдістер мен тәсілдер: - Түсіндірмелі-көрсетілімді (М.Н. Скаткин) - Ойға шабуыл; - Проблемалық әдіс; - Өз шешімдерін ұсыну және қорғау, рефлексия; Пәнаралық байланыс: сызу, информатика. Оқытудың техникалық құралдары: Pentium ДК, мультимедиалық проектор, интерактивті тақта, Microsoft Windows XP платформасындағы операциялық жүйе, MS Office лицензиялық пакеті. Слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау. 2. Жаңа материалды меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын интерактивті тақта көмегімен тексеру. 3. Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы. 4. Жаңа материалды меңгерту. 5. Ой толғаныс. 6. Тобыңды шыңға шығар. 7. Жаңа сабақты бекіту, тиянақтау жұмыстары. 8. Бағалау. 9. Үй тапсырмасын беру. 10. Сабақты қорытындылау.
Алгебра
Ашық сабақ
9 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Жай және құрама сандар.
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
20 Наурыз 2022
366
0
5.1.1.6 жай және құрама сандардың анықтамаларын білу; Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Ондық бөлшектерді қосу және азайту.Презентация
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
20 Наурыз 2022
485
6
Білімділік: Оқушыларға ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы білім беру. Дамытушылық: Есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілетін артыру, есте сақтау қабілетін жетілдіру. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың типі: Жаңа сабақ Сабақтың көрнекілігі: кітап,слайд,bilim lend сайты. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, салыстыру, тапсырмалар Сабақтың жоспары: Мотивациялық кезең: түгендеу, сабаққа ынталандыру. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қорытындылау. Жаңа сабақ түсіндіру Практикалық бекіту Бағалау Үйге тапсырма
Математика
Презентация
5 сынып
«Білім жүгін арқалап, биікке самға жас талап!»
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
20 Наурыз 2022
913
4
«Білім жүгін арқалап, биікке самға жас талап!» тақырыбындағы қорытынды кеші 1-жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті ұстаздар және оқушылар! 2-жүргізуші: мектебімізде Математика, Информатика, Физика апталығы болып жатқандағы бәрімізге мәлім. 1-жүргізуші: Осыған орай аптаның соңғы күні өткізіліп отырған «Білім жүгін арқалап, биікке самға жас талап!» тақырыбындағы қорытынды кешімізге қош келдіңіздер! 2-жүргізуші: ҚР президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлт болашағы білімді ұрпақ қолында» деп айтқан сөзі бізді жарқын болашаққа апарар жолды меңзеп тұрғандай. Шын мәнінде бүгінгі жас – ертеңгі елдің мызғымас тірегі, келешек келбеті. Сол себеті олардың білімді, бәсекеге қабілетті, жан-жақты болуы ел дамуындағы аса маңызды фактор болып табылатыны анық. 1-жүргізуші: Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Еңселі елдің ертеңі – кемел білім мен кенен ғылымда» деп атап көрсеткендей, бүгінгі қоғам сіздерден білім мен ғылымды игеру жолында үздіксіз ізденуді талап етіп отыр. Апта бойғы сайыстарда әрбір оқуышыні білім деңгейлері таразыланып, «жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығады» дегендей, әр сайыстың жүлдегерлері анықталды. 2-жүргізуші: Ажырамай мектептен бір елі сіз, Жақсылыққа жаралған жүрегіңіз Сөз берілсін құрметпен өзіңізге Шәкірттерге арналсын тілегіңіз, - дей отырып, апталықтың дамуына үлес қосқан, әр сайыстарға қатысып жүлделі орын алған шәкірттерімізді мақтан ете отырып, оларды марапаттау үшін сөз кезегін мектебіміздің директоры.............................................................................................береміз. 1-жүргізуші: Жастықты біз ізденуге арнайық, Білімдарлық танытайық, талмайық. Асуларын білімнің бағындырып, Өрлейік, өркендейік, самғайық! 2-жүргізуші: Парасатты жүрегің нұр төгеді, Болдың міне абыройлы, мәртебелі Қыран қонған биіктен көріне бер, Асқар тау, туған елдің нар түлегі. Жасампаз елдің жас қырандары, құрметті оқушылар марапаттарыңыз құтты болсын! 1-жүргізуші: Олай болса келесі кезекті «КАНООТ» ойынына берейік. Бұл ойында ойнау үшін адымен барлығымыз қолымызға ұялы телефондарымызды алып, өз аты-жөндерімізді жазып тіркелейік. Бізге тақтада сұрақтар беріледі. Дұрыс жауабын өзіміз ұялы телефоннан белгілеу арқылы жауап береміз. Ойны соңында баңдарлама қорытындысын автоматты түрде шығарып береді. Ең жоғарғы балл жинаған 5 қатысушымызға силық беріледі. Олай болса, баршамызға сәттілік! 2-жүргізуші: Тыңдаңыздар, 1-жүргізуші: Тыңдаңыздар! 2-жүргізуші: Босқа қарап тұрмаңыздар! 1-жүргізуші: МИФ-те қазір басталмақшы, 2-жүргізуші: Көңілді тапқырлар алаңы. 1-жүргізуші: Олай болса көңілді тапқырлар алаңына қатысатын оқушылар мен жас мамандардан құралған командаларды ортамызға шақырайық. 2-жүргізуші: 1-топ: «Уақыт жоқ» 1-жүргізуші: 2-топ: «БОМ жастары» 2-жүргізуші: 3-топ: «Голливуд» 1-жүргізуші:Енді, ойынымызға әділ бағасын беретін әділ-қазылар алқасымен таныс болайық. Физика пәні мұғалімі:.................................................................................................................. Математика пәні мұғалімі:.......................................................................................................... 2-жүргізуші: Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:............................................... 1-жүргізуші: Психолог:............................................................................................................... 2-жүргізуші: Әділ-қазылар алқасымен танысып болсақ, көңілді тапқырлар алаңының кезеңдерімен таныстырып өтейік. 1-кезең: 3-5 мин. аралығында әр команда өздерін таныстыру қажет. 1-жүргізуші: 2-кезең: «6 жаңалық». Бұл кезеңге 5 мин.уақыт беріледі. 2-жүргізуші: 3-кезең: «Үй тапсырмасы» (Еркін тақырып). Оған берілетін уақыт 7 мин. 1-жүргізуші: Және ең соңғы кезегіміз мақал-мәтел жалғастыру». Берілетін уақыт 4 мин. 2-жүргізуші: Ортаға командалар топ басшыларын қалдырып, қалған қатысушыларды сахна сыртына шығарып салайық.. 1-жүргізуші: Ендеше, әр кезең сайын қай команда бастап отыратынын анықтап алайық. Ол үшін топ басшылар әділ-қазылар алқасының алдынан жеребе алайық.. 2-жүргізуші: Олай болса қатысушы командаларға сәттілік тілей отырып, .1-кезеңімізді бастаймыз. 1-жүргізуші: Командалар өздерін таныстырып болды. Ендеше, таныстыру кезеңінің ұпайларын білу үшін әділ қазыларға сөз берейік. 2-жүргізуші: Келесі кезеңіміз «6 жаңалық». Барлық қатысушы командаларды ортаға шақырайық. Бұл кезеңде әр команда 6 жаңалықтан оқиды. 1-жүргізуші: «6 жаңалық» кезеңі туралы сөз әділ қазылар алқасында 2-жүргізуші: 3-кезеңіміз «Үй тапсырмасы». Еркін тақырып. Сіздерге 7 мин уақыт берілдеі. Кезең шарты түсінікті болса, топ сахнада қалып, қалған қатысушыларды сахна сыртына шығарып салайық. 1-жүргізуші: Әділ қазылар алқасынан осы кезеңіміздің қорытындысын сұраймыз. 2-жүргізуші: Енді соңғы кезеңіміз «мақал-мәтел» жалғастыру кезеңі. Алдымен--------------- топты шақырайық. Бұл кезеңде мен мақал-мәтелдің басын бастап оқимын, сіздер жалғасын табуларыңыз қажет. Әр командадағы әр қатысушы 1 мақалдан жауап беру қажет. Шарты түсінікті болса мақал-мәтелдерді оқып бастаймын. «Уақыт жоқ» тобына: 1. Нан – тамақтың атасы, (Ынтымақ – көптің атасы) 2. Айтқызған – жамандықтың белгісі (Қамшылатқан – шабандықтың белгісі) 3. Ақ сауыттың жағасы бар, жеңі жоқ (Шын жақсының ашуы бар, кегі жоқ) 4. Тозған қазды (топтанған қарға алады) 5. Болымсыздан үлгі шықпас (Көңілсізден күлкі шықпас) 6. Ақымақ бұзуға бар (Түзеуге жоқ) 1-жүргізуші: келесі «БОМ жастары» тобын шақырамыз. 1. Аз қойда айран бар, өре жоқ (Аз елде азар бар, төре жоқ) 2. Ақ шашты ана: «жастығым – балам» дейді. (Ақылды бала: «ай-күнім – анам» дейді 3. Аты аға бірігіп әке болмас (Жеті жеңге бірігіп ана болмас) 4. Әке балаға қарыз (Бала далаға қарыз) 5. Ақылдыға ишарат (Ақымаққа таяқ) 6. Аңқау бөрі қой үркітеді (Ақылсыз адам ел үркітеді) 2-жүргізуші: Осы кезеңді аяқтайтын «Голливуд» тобы 1. Жіптің ұзыны жақсы (Сөздің қысқасы жақсы) 2. Кітап – қаймақ, (Білім – оймақ) 3. Тіліңмен жүгірме (Біліммен жүгір) 4. Көргенсіз дегенге кек тұтпа, (Көргеніңнен көрмегенің көп) 5. Жақсы көрер тамырдың (Атын алма, тайын ал) 6. Адам құлақтан азады, (Көңілден семіреді) 1-жүргізуші: Мінекей, біздің көңілді тапқырлар алаңы да өз мәресіне жетті. Бүгінгі ойынның жалпы қорытындысын есту үшін сөз кезегін әділ-қазыларға береміз. 2-жүргізуші: Ұрпағы, ұландары текті жердің, Қашанда болмысына сүйенемін. Келешек ғалымдар да, даналар да, Шығады өздеріңнен деп білемін! – дей келе, Математика, Информатика, Физика апталығын қорытындылау кешімізді жабық деп жариялаймыз! 1-жүргзуші: Келесі көріскенше сау болыңыздар!
Математика
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл