Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
өткенді бекіту 4 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары,Өткен материалдарын қайталау сұрағына жауап беру. Өткен материалдар арқылы есептер шығару Өткенді еске түсіріп пысықтау
Материалды ашып қарау
Пәні:Математика
Уақыты:

Сыныбы:4
Сабақтың тақырыбы:Өткенді пысықтау
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:А) ақпараттық құзыреттілікӘ) коммуникативтік құзыреттілікБ) проблеманы шешу құзыреттілігі





Өткен материалдарын қайталау сұрағына жауап беру.

Өткен материалдар арқылы есептер шығару

Өткенді еске түсіріп пысықтау
Сабақтың типі:Аралас сабақ
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:Ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру
Сабақтың әдісі:Проблемалық, түсіндірмелі- иллюстративті практикалық
Пәнаралық байланыс:Еңбекке баулу, бейнелеу өнері
Оқыту құралдары:Фигуралар,топшамалар.
Сабақтың барысы:Мұғалімнің қызметіОқушының қызметіКүтілетін нәтиже
І.Ұйымдастыру бөлімі.Амандасу, түгендеу;оқу-құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру;сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру; бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту.Амандасу;оқу-құралдарын дайындау, кезекшілік міндеттерін атқару;сабақтың мақсат-міндеттерімен танысады;көңіл-күйі көтеріңкі болады.

Сынып сабаққа дайын, кезекшілік атқарылды, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.











Үйге берілген тапсырма бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау;

Оқытушыға үй тапсырмасын көрсету.Білімдегі көп кездесетін кемшіліктер және олардың пайда болу себептерінен қорытынды жасау.Қателік жібермеуге тырысу.
ІІІ. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық.Ауызша жаттығулармен жұмыс:Оқушыларға карточка үйлестіремін.5 9 15 = 6045 4 5 = 5 120 40 20 = 2Ауызша жауап береді.

5 · 9 + 15 = 6045 : (4 + 5) = 5 120 : (40 + 20) = 2
Мұғалім қойған проблеманы қалай шешетінін бұрынғы алған білімдеріне сүйене отырып түсіндіреді.
ІҮ.Оқушылардың білімдеріне сүйене отырып жаңа материалды меңгертуді ұйымдастыру.Тірек білімін, білік дағдыларын жетілдіру.Ауызша есепке мына жаттығуларды орындатамын:
  • 204 саны қандай санның 4/1 бөлігін құрайды?
  • 56 саны қандай санның 8/1 бөлігін құрайды?
  • 560 саының 7/1 бөлігін тап
  • 792 санының 9/1 бөлігін тап
  • 120 м тас жолды жөндеу қажет. Жолдың 4/1 бөлігі жөнделді Енді жолдың неше метрін жөндеу қажет?


  • №1 Есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндір.

    820680 21 Тексеру 39080-63 * 21 190 39080 3908-189 + 7816 168 820680 -168 0
  • Тапсырмадағы есептеулер қалай орындалғанын түсіндіріп бер. Бұл мысалдардың бұрын өткендерден айырмасы қандай?
  • Бөлуді қателеспеу үшін қалай орындау қажет?
  • Ауызша есептеп шығарады.


  • 816


  • 448


  • 80
  • 88
  • 30 м








  • №1 Есептеулерді қарастырады. Қалай есептегенін түсіндіреді.

    820680 21 Тексеру 39080-63 * 21 190 39080 3908-189 + 7816 168 820680 -168 0
  • Бөліндіні жазған кезде ортасы мен соңында нөл жазылған.






  • Бөліндіні жазған кезде цифрлардың санын алдын ала анықтап алу қажет.
  • Өткен материалды еске түсіре отырып шығарады.

























    Оқушылардың білімдеріне сүйене отырып жаңа материалды меңгертуге үйрету.

    V. Өткен материалмен жұмыс. №2. Есептеп, дұрыстығын тексер

    45150 /14 740160 /36 302520/12921570/51 888860/98 908820/18175440/43 813400/28 247230/41











    №3. Есепте аспазға 8 адамға құймақ пісіруге қажетті азық-түлік саны көрсетілген. 4 адамға құймақ пісіру үшін аспазға қанша азық-түлік қажет? 16 адам ше?













    №4. Кесте бойынша теңдеулер құрастыр және оларды шеш.
  • 540: x) + 15= 150:2














  • 2)(X*50)+(100*9)=250*4

















  • 120 + (X * 15) =375
















  • 600 – 120)+ (X * 12) = 600














  • 1260 + 12 * X = 3000












  • №5. Зауытта әр күні бірдей мөлшерде шығара отырып, 28 күнде 1260 кіржуғыш машина жасалды. Дәл осындай жұмыс өнімділігімен 20 күн ішінде неше кіржуғыш машинасы жасалып шығады?Есептің мазмұнымен таныстыру:
  • Есепте не туралы айтылған?
  • Не белгілі?


  • Не белгісіз?


  • Есепте нені сұрайды?


  • Есепті талдау:
  • Есептің сұрағына бірден жауап беруге бола ма?
  • Қандай амал қолданамыз?
  • Енді есептің қысқаша белгіленуін жазайық. Қысқаша белгіленуін жазу үшін негізгі сөздерді атаңыз.












  • №7. Фигуралардың ауданын тап: 10м 30 дм 5 м 9 м 18дм 20дм 15 дм





















    №8. Ауызша орындалады.а (МВК) бұрышы туралы дұрыс тұжырымды таңда:
  • а бұрышы доғал бұрыш емес;
  • а бұрышы тік бұрыштан кем бұрыш;
  • а бұрышы тік бұрыш емес;
  • а бұрышы сүйір бұрыш;
  • а бұрышы доғал бұрыш:


  • А С М В а

    К
    №2. Есептеп, дұрыстығын тексереді.45150 /14= 3225 3225*14=45150 740160 /36= 20560 20560*36=740160 302520/12=25210 25210*12=302520921570/51=18070 18070*51=921570888860/98=9070 9070*98=888860908820/18=50490 50490*18=908820175440/43= 4080 4080*43=175440813400/28= 29050 29050*28=813400 247230/41= 6030 6030*41=247230

    №3. 8 адамға құймақ даярла үшін қажетті азық-түлік мөлшері кестеде көрсетілген. 4 адамға құймақ даярлау үшін, асапзға баолығы қанша азық-түлік қажет болады? 16 адамға ше?4 адам үшін 2 есе кем азық – түлік жұмсалады16 адам үшін 2 есе артық жұмсалады

    №4. Кесте бойынша теңдеулер құрастырады және оларды шешеді.

    1)(540: x) + 15= 150:2(540: x) + 15= 75540: x=75-15540: x=60 x=9(540:9)+15= 150:2

  • (X*50)+(100*9)=250*4
  • (X*50)+(100*9)=1000(X*50)+ 900=1000(X*50) =1000-900X*50=100X=100/50X=2 (2*50)+(100*9)=250*4

  • 120 + X * 15 =375
  • X * 15 = 375 – 120X * 15= 255X = 255/ 15 X = 17 120 + (17 * 15) =375

  • (600 – 120)+ X * 12 = 600
  • 480+ X * 12= 600 X * 12= 600 – 480 X * 12=120 X=120/12 X=10(600 – 120) +(10 * 12) = 6

  • 1260 + 12 * X = 3000
  • 12 * X= 3000-126012 * X=1740X=1740/12X=1451260 + 12 *145 = 3000№5. Зауытта әр күні бірдей мөлшерде шығара отырып, 28 күнде 1260 кіржуғыш машина жасалды. Дәл осындай жұмыс өнімділігімен 20 күн ішінде неше кіржуғыш машинасы жасалып шығады?Есептің мазмұнымен танысады:
  • Кіржуғыш машина туралы
  • 28 күнде 1260 кіржуғыш машина жасалғаны
  • Зауыттағы кіржуғыш машинасының жұмыс өнімділігі
  • 20 күн ішінде неше кіржуғыш машинасы жасалып шығады?


  • Есепті талдайды:
  • Жоқ


  • Бөлу, көбейту


  • 28 күнде – 1260 жасалды
  • 20 күнде - ?Шешуі: 1) 1260 : 28= 45 (м.)-өнімділік 45 * 20 = 900 (м.) - дайындаладыЕсептің шешуін өрнек түрінде жазуға болады:(1260:28)*20= 900 (м.)№7. Фигуралардың ауданын табады: 10м 30 дм 5 м 9 м 18дм 20дм 15 дмШешуі: 1) Үлкен тіктөртбұрыштың ауданын тауып, содан соң одан қиып алынған бөліктің ауданын алып тастау:10*9 5 *4 = 70 (м²)
  • Фигуралардың ауданын есептеп, нәтижелерін қосуға болатындай етіп тіктөртбұрыштарға бөледі
  • S (1) = 10 * 5 + 5 * 4= 70 (м²) S (2) = 20 * 15 + 30 *18 = 840 (дм²)№8. Ауызша орындайды.а (МВК) бұрышы туралы дұрыс тұжырымды таңдайды
  • иа
  • Иә


  • Иә
  • иә
  • жоқ А С М В а

    К
    Оқушылар жаңа материалды түсінуі. Есептерді тез, қатесіз әрі тиянақты шығару. Сабаққа араласып, дәптерлеріне есептерді сауатты орындауы.













    Алынған ақпаратты белгілі мен белгісізге бөледі.







    Есептің мазмұнымен танысады, шығару жолын қарастырады, шешуін іздестіреді, жауабын табады.













    №4 жаттығуға берілген кесте бойынша теңдеу құрастырып, оны шешеді. 1 – бағанды сыныппен бірге, қалғандарын әркім өз бетінше орындайды. ( 1- нұсқа -2,3 баған, 2- нұсқа – 4,5 баған.)

    Оқушылар өздігінен тексере отырып, №4 тапсырманы орындап шығарады. Сұраққа жауап беру үшін қандай амал қолданатынын айтып, белгісізді анықтайды.





    Көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін жетілдіру мақсатында №4 тапсырма ауызша орындайды.

































    Берілген есептің шарты мен сұрағын айырады. Есептің шешуін жазады.№5. Есепті сыныптағы балалармен бірге талдап, өз бетінше жазады.





































    Мұғалімнің басшылығымен орындалатын тапсырма.





























    Ауызша орындайды. Өткен материалды еске түсіре отырып орындайы.

    VІ.Жаңа материалды өз бетімен бекіту.«Санды әріптер» ойыны.Түбір – Кекіл - Күшік – Төртбақ – Дербес – Балтыр – Жетістік – Сегізкөз – Тоғызқұмалақ – Сонымен –Түбір – тү+1Кекіл - к+2+лКүшік – к+3+ікТөртбақ – 4+бақДербес – дер+5Балтыр – б+6+рЖетістік – 7+стікСегізкөз – 8+көзТоғызқұмалақ – 9+құмалақСонымен –с+10+мен

    Жаңа материалға байланысты есептерді орындап болған соң, оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуін жетілдіру мақсатында ойын ұйымдастырылады. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері артады, ойлана отырып жауап береді.

    VІI. Үйге тапсырма.





    №6. Шығармашылық деңгейге арналған тапсырма: түрлі бағандардағы берілгендерді пайдалана отырып, 5 кесте бойынша теңдеу құр және оларды шеш.





    №6. Шығармашылық деңгейге арналған тапсырма: түрлі бағандардағы берілгендерді пайдалана отырып, 5 кесте бойынша теңдеу құр және оларды шешеді.



    Ұсынылған ақпараттан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады, өз бетімен жұмыстанады.
    VIІІ .Бағалау.Оқушылардың іс-әрекетін бағалайды. Қойылған бағаларға түсінік береді.Өз әрекетінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетеді. Өз бағасын мұғалім бағасымен салыстырады. Өз іс-әрекетін бағалайды.Өз іс-әрекетінің нәтижесін көреді.
    ІХ.Қорытындылау.-Сабақ аяқталды!-Сау болыңыздар!

    -Сау болыңыз!




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Вербицкая Ботагоз Курмангазиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-11
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570819454
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999