Материалдар «Өзіңді және басқаларды құрметтеуді үйренеміз»
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

«Өзіңді және басқаларды құрметтеуді үйренеміз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: «Өзіңді және басқаларды құрметтеуді үйренеміз» Мақсаты: Оқушылар басқаларды құрметтеуді біледі. Дұрыс әрекет құндылығының мағынасын ашады. Сыныбы: 2 Мұғалімнің аты -жөні: Аманғалиева Т.Б Көрнекілігі: Плакаттар Әдістері: Сто Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой - толғаныс Сәлемдесу. 5 мин Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сені көргеніме қуаныштымын» жаттығуы. Топқа бөлу: 3- ке немесе 5- ке санату арқылы. «Ассоциоция» стр 5мин «Құрметтеу туралы не білеміз?» топқа беріледі. Сыйлау Көмектесу Қайырымдылық жасау Әр топ өз ойларын қағазға түсіреді. Әр топтан бір-бір оқушыдан қағазға жазғанын оқиды. «Бағытталған оқу» стр 25 мин (Stauffer 1969) «Қайырымдылық» Леонардо да Винчи 1. Балапан енді не істейді деп ойлайсыз? 2. Неге анасы достарымыз деп жауап берді? 3.Сол сәтте балапанға не болды? 4.Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыздар? 5.Ал балалар біз осы мәтінді қыран құстың бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадық? 6. Оқушылар неге Ленардо да Винчи өз әңгімесін «Қыран құс» деп атаған жоқ. Неге «Қайырымдылық» деп қойды. Шығармашылық жұмыс «1- тапсырма» «Ортадағы қаламсап» стратегиясы 4 мин 1.Құрметтеу дегеніміз 2. Өзіңді құрметтеу дегенді қалай түсінеміз? 3. Басқаны құрметтеу дегенді қалай түсінеміз 4.Әңгімедегі қыран құсты қандай адамға теңеуге болады? Бағалау: 1 мин Топтағы белсенділік танытқан-1 балл Өзінің көзқарасын жеткізу және оны соңғы пікірталаста дәйектей алу -3 балл Ортадағу қаламсап бойынша толық жауап берген оқушыға-5 балл Смайликтер арқылы.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
27 Қазан 2019
687
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1058
3
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1521
6
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1224
5
Бекітемін: Ұйымдастырылған іс-әрекетінің техоалагиялық картасы. Білім беру саласы:Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз. Мақсаты:балаларды өзара жақсы қарым-қатынас жасай білуге үйрету.Айналасына жағымды қарым-қатынас жасай білу дағдысын қалыптастыру.Жақсылыққа,ізгілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі:әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: қуыршақ-кукла,алма-яблоко Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері Ә.Дүйсенбиевтің «Қуыршақ» өлеңін балалармен бірге қосылып орындайды. Әңгімелесу. -Балалар,қазір орындаған өлеңнен не түсіндіңдер? -Өмірде осы қуыршақ сияқты балалар бола ма? -Болса олармен достасу,бірге ойнау сендерге көңілді ме? -Біз,сабақтарда адам бойындағы жақсы қасиеттермен танысып,ол жақсы қасиеттерге үйренудеміз Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлеңді орындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері