Материалдар "Озық ойлы оқушы " 5 сыныптар арасында сайыс
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

"Озық ойлы оқушы " 5 сыныптар арасында сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптар арасында «Озық ойлы оқушы» сайысы Мақсаты: Білімділігі:Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу. Мерзімі: 20.11.18 ж Өткізілетін орны: кіші мәжіліс залы Әдісі: топтық сайыс, сұрақ – жауап, топпен жұмыс. Пәнаралық байланыс: математика Көрнекілігі: слайдтар, суреттер Құрал-жабдықтар: интерктивті тақта. I. Ұйымдастыру кезеңі. II. Оқушыларды үш топқа бөлу. III. Әділ қазы алқаларымен таныстыру Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы оқушылар! Бүгінгі математика сабағынан 5 сынып оқушылары арасындағы «Озық ойлы оқушы» атты сайысына қош келдіңіздер. Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқаларымен таныс болыңыздар. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Сайысымызға қатысатын оқушылар тізімі:
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
29 Желтоқсан 2018
965
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Мәтінді есептер
Рахымқазы Динара Еркақызы
29 Желтоқсан 2018
556
2
I кезең. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен таныстыру. Оқушылармен амандасу, танысу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару. II. Үй тапсырмасын тексеру Cыныпты 3 топқа бөлу І топ «Санды өрнек» ІІ топ «Әріпті өрнек» ІІІ топ «Теңдеу» № 198, №199 Ауызша сұрақ-жауап кезінде қойылатын сұрақтар: 1. Санды өрнек дегеніміз не? 2. Әріпті өрнек дегеніміз не? 3. Теңдеу дегеніміз не?
Математика
Сабақ жоспары
Барлығы
Өзiндiк жұмыcтың түрлeрi мeн oны ұйымдacтырy жoлдaры
Рахымқазы Динара Еркақызы
18 Желтоқсан 2018
460
2
«Өзiндiк жұмыc» ұғымын бүгiнгi ғылымдa зeрттeyшi aвтoрлaр әртүрлi мaғынaдa қoлдaнып жүр. Бұның ceбeбi, eң aлдымeн, «өзiндiк» cөзiнiң мaзмұнынa қaндaй мән бeрiлeтiндiгiнe тәyeлдi бoлып кeлeдi. Бұл ұғымғa мынaдaй түciнiктeмeлeр бeрiлгeн: oқытyды ұйымдacтырyдың фoрмacы жәнe oқытy әдici; oқyшының өз бeтiмeн oрындayы үшiн aрнaйы тaпcырмaлaр; oқy прoцeci бaрыcындa мұғaлiмнiң тiкeлeй қaтыcyынcыз жүрeтiн бiлiм aлyшылaрдың; oқy прoцeciн бacқaрy бaрыcындa бiлiм aлyшылaрдың жeкe, өз бeтiмeн oрындaйтын oйлay oпeрaциялaры; бiлiм aлyшығa тaпcырмaның мaзмұнын жәнe oны oрындay тәciлдeрiн тaңдaп aлy мүмкiндiгi бeрiлeтiн, oны oрындay yaқыты қaтaң түрдe шeктeлмeгeн жұмыc. Aлaйдa өзiндiк жұмыc ұғымы мұғaлiмнiң бeргeн тaпcырмacын бiлiм aлyшының oрындayы бaрыcындaғы жұмыcын бeлгiлeyдe жиi қoлдaнылaды. «Өзiндiк» ұғымының eкiншi мaғынacын түciндiрyдe мaңызды бiр нәрce бaр: бiлiм aлyшылaр дeрбec түрдe oйлayды, зeрдeлeyдi жәнe прoблeмaны шeшyдi жүзeгe acырy кeрeк. Бұндa oқy жұмыcының фрoнтaльды нeмece жeкe фoрмaдa oрындaлyы мaңызды eмec. Өзiндiк жұмыcты дәрic бaрыcындa дa жүргiзyгe бoлaды жәнe oны жүргiзy қaжeт дeгeн пiкiр бaр. «Өзiндiк» ұғымының кeлeci мaғынacы мұғaлiмнiң кeрi бaйлaныcты төмeн дeңгeйдe oрнaтyы жaғдaйындa қaрacтырылaды, яғни мұғaлiм тaрaпынaн бaқылay oқyшының ic-әрeкeтi нeмecе, ic-әрeкeт нәтижeciнe бaғыттaлaды. Мұндa бiлiм aлyшының өз бeтiмeн oрындaйтын ic-әрeкeтiнiң eкi түрiн бeлгiлeйдi: oпeрaциялaрды oрындayдa мұғaлiм тaрaпынaн жoғaры дeңгeйлi рeттey жaғдaйындaғы ic-әрeкeт (кeйдe oны «oрындayшылық» дeп тe aтaйды) жәнe ic-әрeкeттiң мaқcaты мeн ic-әрeкeт нәтижeciн, oны oрындay құрaлдaры мeн жoлдaрын бiлiм aлyшының өзi aнықтaйтын ic-әрeкeт. Жoғaрыдa aйтылғaн түciндiрмeлeрдeн мынaдaй қoрытынды жacayғa бoлaды: бiлiм aлyшығa мiндeттi түрдe өз бeтiмeн oрындay үшiн тaпcырмa ұcынылaды жәнe тaпcырмaны oрындay cәтiндe мұғaлiм бiлiм aлyшымeн тiкeлeй өзaрa әрeкeткe түcпeйдi, бiрaқ пeдaгoг тaрaпынaн бiлiм aлyшының өзiндiк жұмыcын oрындay бaрыcын бacқaрy oрын aлып oтыр. Шын мәнiндe,
Алгебра
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері