Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Параллель түзулердің қасиеттері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Параллель түзулердің қасиеттері, түзулердің параллельдік белгілері, екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болатын бұрыштар туралы теоремаларды пайдалана отырып, есептер шығаруды үйрету. Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру, оқушыларды шапшаңдылық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу. Оқуға, саналы сезімге жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін дамыту. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
Материалды ашып қарау
Пәні:Геометрия
Сыныбы:7




Сабақтың тақырыбы:Параллель түзулердің қасиеттері-2
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндеттері:А) Ақпараттық құзыреттілік:

В)Коммуникативтік құзіреттілік:

С) Проблеманы шешу құзыреттілігі
Параллель түзулердің қасиеттері, түзулердің параллельдік белгілері, екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болатын бұрыштар туралы теоремаларды пайдалана отырып, есептер шығаруды үйрету.

Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру, оқушыларды шапшаңдылық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Оқуға, саналы сезімге жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін дамыту. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
Сабақтың түрі:Қорытындылау, сайыс сабағы
Педагогикалық технологиялар:Педагогикалық қарым – қатынаста жеке тұлғаны ізгілендіруге, дамыта оқытуға үйрету.
Сабақтың әдісі:Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап
Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті
Көрнекілігі: Топшамалар, балық суреті, слайд
Сабақтың барысы:Оқытушының міндеті:Оқушының міндеті:Күтілетін нәтиже

І. Ұйымдастыру бөлімі:- оқушылармен амандасу;- сыныптың тазалығын қадағалау;- сыныпта жоқ оқушыларды түгелдеу;- оқушылардың назарын сабаққа аудару. - оқытушымен амандасу;- кезекші оқушы жоқ оқушыларды хабарлау;- тақтаны сүртіп сабаққа даярлану;-сабаққа назар аудару.Сабаққа құралдарын дайындап, зейіндерін сабаққа аудару. Сынып бөлмесінің сабақ өткізуге дайын болуы.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:Үйге берілген тапсырма ауызша тексеріледі. Қажет болған жағдайда тақтада талданады. Түсінбеген сұрақтарын мұғалімге қояды.Нәтижесіне көз жеткізеді. Өзін-өзі тексеру. «+», «-».

Үй тапсырмасын дұрыс орындап келуі және сол тапсырма бойынша туындаған сұрақтарына оқытушыдан жауап алуы.
ІУ. Сайыс кезеңдері























































І кезең: Талап

























ІІ кезең: Еңбек





















































































ІІІ кезең: Терең-ой







ІУ кезең: Қанағат











































У кезең: Рақым
Сабағымызды қазақтың ұлы ақыны Абай атамыздың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңіндегі бес асыл қасиеттерді негізге ала отырып өткізгелі отырмыз.ЕСІМІЗГЕ ТҮСІРЕЙІК! Ғылым таппай мақтанба,   Орын таппай баптанба,  Құмарланып шаттанба  Ойнап босқа күлуге.  Бес нәрседен қашық бол,  Бес нәрсеге асық бол,  Адам болам десеңіз.  Тілеуің, өмірің алдыңда,  Оған қайғы жесеңіз.  Өсек, өтірік, мақтаншақ,  Еріншек, бекер мал шашпақ —  Бес дұшпаның білсеңіз.  Талап, еңбек, терең ой,  Қанағат, рақым ойлап қой —  Бес асыл іс, көнсеңіз. 

Сабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сәйкестендіру жұмысы болады. Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар» Сәйкестендір және тұжырымын айт

Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа теңВертикаль бұрыштар өзара тең болады Сыбайлас бұрыштар өзара тең боладыІшкі тұстас бұрыштар қосындысы 1800-қа теңСәйкес бұрыштар 1800-қа тең



Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, “Әлемнің әміршісі – еңбек.Тек еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек қана бар қиындықты жеңбек» деп Н.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы бұл бөлімде еңбектену арқылы есептерді дұрыс шығарамыз.

Бұл кезеңде деңгейлік тапсырмалар орындалады. Әр топ мүшелеріне кеспе парақшаларымен дайындалған деңгейлік тапсырмалар беріледі.

І деңгей



I-деңгей тапсырмасы1. Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды тап.







ІІ деңгейm және n түзулері параллель ме?

ІІІ деңгейЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ-ны анықтау керек. ТЕРЕҢ ОЙМақал: «Жол жетпеген жерге, ой жетеді». Топ бойынша сайысқа түсу. Оқулықпен жұмыс: № 111, 112, 114, 116

Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп аталады. Бұл кезеңде логикалық есептер шешеміз. «Балық аулау» ойыны оздырылады. Әр балықтың артында логикалық есептер жасырын тұр. Шаштаразшы.Алмалы аулында екі шаштараз бар. Әрқайсысында бір шаштаразшыдан жұмыс жасайды. Ауыл тұрғындары тек осы екі шаштаразға барады. Екеуіде осы ауылдың тұрғындары. Шаруашылыққа жұмыс бабымен келген жас маман шаштарзға барады. Бірінші шаштаразға кірсе, ол салоны лас, шаштаразшының шашы дұрыс қиылмаған. Екінші шаштаразға кірсе, айнадай тап-таза, шаштаразшының шашы дұрыс қиылған. Жас маман сосын бірінші шаштаразға барады. Сіздер қалай ойлайсыздар, ол неге бірінші шаштаразға барды? Шешуі: Шарт бойынша Алмалы ауылында екі шаштаразшы тұрады. Сондықтан бірінші шаштаразшы екіншіге шашын қидырады. Сонда жақсы шаштаразшы шашы дұрыс қиылмаған шаштараз. Сонда жас маман дұрыс жолды таңдады.Ұялы телефонМарат ағадан ұялы телефонының соңғы нөмірлерін сұрадым. Ол маған: «4-ші және 5-ші цифыры бір санның квадраты, 6-шы және 7-ші цифыры да солай. Алғашқы үш цифыры бір санның кубы. Мына берілген сандардың ішінен-2154916, 2161549, 2161648, 2164916, 2151649- тауып аларсың.»- деді. Марат ағаның телефон нөмірі қандай? Жауабы : 2164916ШегірткеШегіртке ағашқа қарай бір алға, бір артқа секіріп барады. Алға секіргенде алға жылжиды, ал артқа секіргенде артқа шегінеді. Егер бастаған жерден ағашқа дейінгі қашықтық болса, онда шегіртке ағашқа жету үшін неше рет секіру керек?Нұсқау: 21 сантиметрге тең түзу сызықты алып, әр секіруін есептеуге болады. Жауабы: 19 рет секіріп жетеді.

Тізбектес жеті натурал сан бар. Алғашқы үшеуінің қосындысы 33-ке тең. Соңғы үшеуінің қосындысы неге тең?

Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл кезеңде алған білімдерімізді қорытып, өз ойларымызды алған әсерлерімізді айтамыз. Әр кезеңдер бойынша оқушылар жетонмен бағаланады. Жетондарды санап сол бойынша жинақ баға қойылады.

Сабақ барысында туындаған проблемаларды анықтауға, жауапты шешім қабылдауға және өз шешімінің нәтижесін бағалауға дайын болу.Өз бетінше мақсат қояды,оны мақсаттарға жету үшін танымдық қызметтерді жүзеге асырады.
V.Үйге тапсырма.

Үйге тапсырма беру. Үйге берілген есепке нұсқау беріледі. 117, теоремаларды жаттау.Үйге берілген есептерді жазып алу.Өткен тақырып бойынша оқушылар алған білімдерін пайдалана отырып үй жұмысын толық орындайды.

VI.Қорытынды.Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады.

Оқушылар бағаларын күнделіктеріне қойдырады.






























































Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды тап.







m және n түзулері параллель ме?





m және n түзулері параллель ме?





m және n түзулері параллель ме?

ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ-ны анықтау керек.



ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ-ны анықтау керек.



ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ-ны анықтау керек.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Конысбаева Гулшат Кырыкбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-10-02
Категория:
Геометрия
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1570009036
2222
333
444
555
666
7
888
999