Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Педагогикалық сүйемелдеу 11- сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектеп бітіруші тәлім алушыларға сүйемелдеу болады
Материалды ашып қарау
Түзету дамыту сабағы Бастауыш сыныптарға арналған Психолог: Аманжолова Ж

Сабақтың тақырыбы: Ойлайық, ойнайықСабақтың мақсаты: - Көңіл – күйді бағалау; - Ерікті мінез-құлқын өзін-өзі бақылауын және қиялы мен қабылдауын дамыту- Ойлау және зейін қоюын дамыту; Сабақтың көрнекілігі: Сұрақтар тізімі, градусник, «бақалар» смайликтер эмблемалар, көбелектерСабақтың барысы:- Сәлеметсіңдер ме, білім алушылар! Көңіл – күй қалай? өткен жолғы сабағымызды еске түсірейікші. Біз не білдік? Біз  өзімізді  жақсы  сезінгенде  айналаның  бәрі  түрленіп,  тіршілік гүлденіп кетеді (бірі қою күлгін, екіншісі көгілдір ашық күлгін түс)  Ал, өзімізді көңілсіз сезінсек айналаның  бәрі тұнжырап, қараңгы тартып жағымсыз болып кетеді.   1. Көңілкүй диагностикасы «Градусник». Мынау балақайлар не? /градусник/. Дұрыс «Градусник». Бұл градусник жәй емес, ерекше. Ол біздің көңілкүйді бағалайды. Градусниктің ішінде үш бақа отыр. Бірінші бақаның көңілкүйі өте жақсы, екіншісінікі жақсы, үшіншісінікі орташа. Қанекей көңілкүйімізді өлшейік2. Бүгін бізге сабаққа, бақа келді. Балалар бақаны білесіңдер ме? Бақаның түсі қандай? Ал көзі қандай, көрсетіңдерші? Қайда тұрады? Не жейді?. 3. Эмоциялық тренинг «Бақалар» Ал енді қазір эмоциялық ойын ойнаймыз. Ол үшін біз бір мезгілге бақа болайық. Қазір сендер күліп жатқан бақаларды көрсетіндер, енді секіріп жатқан бақаларды,ал енді жылап жатқан бақаларды, өлең айтып жатқан бақаларды көрсетіңдер. Бақалар шаршапты, ұйқыға батты. Оянып, беттерін жуыпты. Ал енді бақалар, көбелектерді ұстауға шығайық. Кім қанша, көбелек ұстады, қанеки, санайық.  4. «Айға саяхат» жаттығуМақсаты: Ерікті мінез-құлқын өзін-өзі бақылауын және қиялы мен қабылдауын дамыту.Біз бүгін түрлі тапсырмаларды орындай отырып,қиялымызға айға саяхат жасаймыз.1.Алғашқы психологиялық дайындық.«Шыбын кіріп кетті»ойыныАйға саяхатқа шықпас бұрын ракетамызды сайлап алайық.Ракетамызға шыбын кіріп кеткен екен соны шағарайық.2.Енді айға ұшатын ракета экипажын анықтайық. Ол үшін біз мына тапсырманы орындауымыз керек.3.Ракетадағы орындарымызды анықтап алайық.

5. «Әріптер тізбесі» жаттығуыАйға қондық.Айдағы тіршілік иелері бізден қай елден келгенімізді сұрап жатыр.Енді мына әріптер тізбесінен еліміздің қалай аталатынын құрастырайық. Елордамыз қай қала?ҚАЗАҚСТАН,АСТАНА сөздерді құрастырады.

6.Смайликпен жұмысСмайликтерге әртүрлі формада көздің орнын, оның формасын, қастың  орнын,  ерінді көңіл-күйге байланысты қалай орналастырған дұрыс екенін сұрап, салғызу. 

7. Рефлексия















































































































“Күн сәулесі”  жаттығуы Нүсқау: Күн  сәулесі-қояны сенің көзіңе түсті. Көзіңді  жұм. Ол мұрныңда, мойныңда, ішіңде, қолыңда жүр, жәй ғана үркітіп алмай сипала. Ол тентек емес, ол сипалағанды  ұнатады, сен оны сипалап достасып ал. 















“Құсты қүтқарып қал” Нүсқау: Сенің қолыңда кішкентай дәрменсіз құс бар деп елестетші. Алақаныңды жоғары ұстап,колыңды алға соз. Саусақты біріктіріп құс сиятындай етіп жаса, ол өте тоңып қалыпты. Жылыт,деміңді оған үрле, жәй ғана терең дем алып, алақаныңды кеудеңе жақындатып ұста, өз жүрегіңнің жылуын панасыз құсқа бере біл. Ал енді  алақаныңды ашшы, құстың қуанышпенұшып бара жатқанын көресің, өкпелеме, қайта оған қарап күлімде, ол саған қайта оралады. “Сергектік қуаты” Нұсқау:  Еркін отырып,  қолды  алға  соз  да  бас  бармағыңмен  сұқ саусағыңды  дайында.Саусақпен қүлақтың үстіңгі ұшын, екінші саусағыңмен құлақтың астын ұста. “Құлағым бәрін естиді!” деп айта отырып 10 рет бір жағына,10 рет екінші жағына уқала. Ал, енді қолды жіберіп,алақанды қағу. Терең дем алып, қолыңды көтеріп, оған қарап, демді шығару. Қолды төмен түсіру “Мен дем алып  жатырмын!” деп айт. Жаттығу көңіл-күйді сезіне алуды дамыту мен өзгені түсіне білуге  үйретеді.  Эмоцияны жаттықтыру Нүсқау: -  Баладан тұнжырауын сұрану - күзгі бұлт секілді, ашулы адам кейпі. -  Баладан күлімсіреуін өтіну күнге қарап жатқан мысықтай; күннің өзін; буратино секілді; қу түлкі сияқты; риза болған бала бейнесі; -  Баладан ашуланған адамның бейнесін салуды ұсыну; кәмпитін тартып алған бала бейнесі; көпірдегі екі қойдың; соққы жеген баланың  түрі. - Баладан қорыққан сәтін көрсетуді сұрану -  анасынан қалып қойған бала; қасқырды көрген қоян; иттің мысыққа үргені; -  Баладан шаршаған адамның  түрін  көрсетуді сұрану - жұмыстан кейінгі әке, ауыр жүккөтерген адам, үлкен шыбынды  көтеріп келе жатқан құмырсқа; - Баладан келесі бейнені көрсетуін өтіну  -  иығынан ауыр жол қапшығын түсірген жолаушы,  көп еңбектеніп анасына  көмектескен баланы, жеңістен кейін шаршаған адамды. 



Смайликпен жұмысСмайликтерге әртүрлі формада көздің орнын, оның формасын, қастың  орнын,  ерінді көңіл-күйге байланысты қалай орналастырған дұрыс екенін сұрап, салғызу. 



Түзету дамыту сабағы Мектеп: №260 Мерзімі: 28.09.2018 Психолог: Р.Оспанова

Сабақтың тақырыбы: Кейіпкерлер эмоциясыСабақтың мақсаты: Эмоция туралы түсінік қалыптастыру. Эмоция түрлерін айыра білуге үйрету Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап Сабақтың көрнекілігі: Сұрақтар тізіміСабақтың барысы: - Сәлеметсің бе, Аида! Көңіл – күйің қалай? өткен жолғы сабағымызды еске түсірейікші. Біз не білдік? Біз  өзімізді  жақсы  сезінгенде  айналаның  бәрі  түрленіп,  тіршілік гүлденіп кетеді (бірі қою күлгін, екіншісі көгілдір ашық күлгін түс)  Ал, өзімізді көңілсіз сезінсек айналаның  бәрі тұнжырап, қараңгы тартып жағымсыз болып кетеді.  “Күн сәулесі”  жаттығуы Нүсқау: Күн  сәулесі-қояны сенің көзіңе түсті. Көзіңді  жұм. Ол мұрныңда, мойныңда, ішіңде, қолыңда жүр, жәй ғана үркітіп алмай сипала. Ол тентек емес, ол сипалағанды  ұнатады, сен оны сипалап достасып ал. “Құсты қүтқарып қал” Нүсқау: Сенің қолыңда кішкентай дәрменсіз құс бар деп елестетші. Алақаныңды жоғары ұстап,колыңды алға соз. Саусақты біріктіріп құс сиятындай етіп жаса, ол өте тоңып қалыпты. Жылыт,деміңді оған үрле, жәй ғана терең дем алып, алақаныңды кеудеңе жақындатып ұста, өз жүрегіңнің жылуын панасыз құсқа бере біл. Ал енді  алақаныңды ашшы, құстың қуанышпенұшып бара жатқанын көресің, өкпелеме, қайта оған қарап күлімде, ол саған қайта оралады. “Сергектік қуаты” Нұсқау:  Еркін отырып,  қолды  алға  соз  да  бас  бармағыңмен  сұқ саусағыңды  дайында.Саусақпен қүлақтың үстіңгі ұшын, екінші саусағыңмен құлақтың астын ұста. “Құлағым бәрін естиді!” деп айта отырып 10 рет бір жағына,10 рет екінші жағына уқала. Ал, енді қолды жіберіп,алақанды қағу. Терең дем алып, қолыңды көтеріп, оған қарап, демді шығару. Қолды төмен түсіру “Мен дем алып  жатырмын!” деп айт. Жаттығу көңіл-күйді сезіне алуды дамыту мен өзгені түсіне білуге  үйретеді.  Эмоцияны жаттықтыру Нүсқау: -  Баладан тұнжырауын сұрану - күзгі бұлт секілді, ашулы адам кейпі. -  Баладан күлімсіреуін өтіну күнге қарап жатқан мысықтай; күннің өзін; буратино секілді; қу түлкі сияқты; риза болған бала бейнесі; -  Баладан ашуланған адамның бейнесін салуды ұсыну; кәмпитін тартып алған бала бейнесі; көпірдегі екі қойдың; соққы жеген баланың  түрі. - Баладан қорыққан сәтін көрсетуді сұрану -  анасынан қалып қойған бала; қасқырды көрген қоян; иттің мысыққа үргені; -  Баладан шаршаған адамның  түрін  көрсетуді сұрану - жұмыстан кейінгі әке, ауыр жүккөтерген адам, үлкен шыбынды  көтеріп келе жатқан құмырсқа; - Баладан келесі бейнені көрсетуін өтіну  -  иығынан ауыр жол қапшығын түсірген жолаушы,  көп еңбектеніп анасына  көмектескен баланы, жеңістен кейін шаршаған адамды. Смайликпен жұмысСмайликтерге әртүрлі формада көздің орнын, оның формасын, қастың  орнын,  ерінді көңіл-күйге байланысты қалай орналастырған дұрыс екенін сұрап, салғызу. 





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Аманжолова Жайна Миртайқызы
Жарияланған уақыты:
2019-03-07
Категория:
Психология
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1551922235
2222
333
444
555
666
7
888
999