Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Программаның интерфейсі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Microsoft Word мәтіндік процессордың мүмкіндіктерімен таныстыру Барлық оқушылар:. • Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат біледі және мүмкіндіктерімен танысады Оқушылардың басым бөлігі: • мәтіндік процессордың мәтіндік редактордан айырмашылығын, оның пайдалануын, құжаттарды сақтаудың тәсілдерін біледі. Кейбір оқушылар: • ақпаратты оқи білуді, процессор терезесінің элементтерінің пайдалануын анықтауды, ашық терезелерге көшуді, құжатты ашуды, сақтауды орындай алады. Оқушылар: Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат біледі Негізгі сөздер мен тіркестер: тақырып жолы, жолақ, қалып –күй жолы, терезені басқару батырмалары Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Мәтіндік процессор дегеніміз не? 2.Құжатты қалай құрамыз? 3.Құжатты қалай сақтаймыз? 4.Жанама мәзір деген не? 5.Қалып күй жолы не үшін керек? 6.Құжаттағы беттердің санын қалай анықтауға болады?
Материалды ашып қарау
Сабақ: №17Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі
Сабақ негізделген оқумақсатыMicrosoft Word мәтіндік процессордың мүмкіндіктерімен таныстыру


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:.


  • Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат біледі және мүмкіндіктерімен танысады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • мәтіндік процессордың мәтіндік редактордан айырмашылығын, оның пайдалануын, құжаттарды сақтаудың тәсілдерін біледі.


  • Кейбір оқушылар:


  • ақпаратты оқи білуді, процессор терезесінің элементтерінің пайдалануын анықтауды, ашық терезелерге көшуді, құжатты ашуды, сақтауды орындай алады.




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат біледі


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    тақырып жолы, жолақ, қалып –күй жолы, терезені басқару батырмалары


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Мәтіндік процессор дегеніміз не?2.Құжатты қалай құрамыз?3.Құжатты қалай сақтаймыз?4.Жанама мәзір деген не?5.Қалып күй жолы не үшін керек?6.Құжаттағы беттердің санын қалай анықтауға болады?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Мәтіндік процессордың терезесінің барлық элементтерін атап шығыңдар және мысал келтіріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Мәтін, терезе сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Модельдің түрлері
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин

    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру «сұрақтар шеңбері» әдісі АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау. Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.«ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру.Сынып оқушыларын санау арқылы 2 топқа бөлемін

    Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы пысықтау

    Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне сұрағын қояды, ол жауап береді.















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут















    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі» Жаңа тақырыпты «Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат2-топ: Мәтіндік процессордың терезесі, құатты құру және сақтауОқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмысОқулықтағы 90-91 бетА деңгейіМәтінді теріңдерТеңіз ғажайыбыВ деңгейіМәтінді теріңдерБурабайС деңгейіҒаламтор желісінен Балқаш көлі туралы ақпаратты іздеп табыңдарОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

    Оқулық, интерактивті тақта





















    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минТест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремінОқулықтағы 91-92 бетЖауабы:1-с2-д3-в4-а5-а6-дОқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. Жауабын тексертеді

    оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §16«Бағдаршам» әдісі«қызыл» түс-түсінген жоқпын«сары»түс- әлі де сұрақтарым бар«жасыл» түс-барлығы түсіктіОқушылар бағдаршамға стикерлерді жапсыру арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін жазады


    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Молдабаев Сәтберген Қожаханович
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-22
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1550826068
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999