Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫ
Материал жайлы қысқаша түсінік: категория
Материалды ашып қарау
Тақырып«Қалыптастырушы бағалау құралдары». Оқытудың кейбір белсенді әдістері: «Әткеншек», «Бриллиант», «Әуе шары», «Өз ойыным», «Артығын тап»
Жалпы мақсаттар-дәріс тыңдаушыларын оқытудың кейбір белсенді әдістерінің маңыздылығымен таныстыру;-тақырыпты зерттеуге қызығушылығын ояту;-мұғалімдерді белсенді әдістерді пайдалану техникасымен таныстыру;-әркім өз пәні бойынша тапсырмалар даярлауға үйрету
Күтілетін нәтиже-оқытудың белсенді әдістерін пайдаланудың маңыздылығын түсінеді;-оқытудың кейбір белсенді әдістерін пайдаланудың техникасымен танысады;-жекеленген әдіс бойынша өз пәнімен байланыстырып тапсырмалар дайындай алады
Кілтті сөздер-оқытудың белсенді әдістері, ЖАДА, «Көпіршелер тұрғызу», «Әткеншек», «Бриллиант», «Әуе шары», «Өз ойыным», «Артығын тап»


УақытМұғалімнің іс-әрекетіДәріс қатысушыларының әрекетіРесурстар

13 минутҰйымдастыру. Эмоционалды баптау. «Түстер» ойыныОйынға қатысады. «Зейініңмен тап» әдісі бойынша топтарға бөлінеді-дәріс тыңдаушылары
25 минут«Оқытудың белсенді әдістері» бейнеролигін көру. Ұжымдық талқылау Бейне ақпаратты көреді. Негізгі элементтерді жазып отырады. Оқытудың белсенді әдістерін пайдаланудың тиімділігі туралы ой-пікірлерімен бөліседі-дәріс тыңдаушылары;-компьютер;нтерактивті тақта;-проектор;-Windows
315 минутТренер ақпараты. «Оқытудың кейбір белсенді әдістері». Интерактивті тақтада көрсетеді. Жекеленген әдістерді пайдалану бойынша мысалдар келтіреді

«Әткеншек» әдісі. Әдісті пайдалану алгоритмі 1. Оқушылар кішігірім топтарға бөлінеді2. Әр топқа тапсырма жазылған А4 (А3) форматты плакат (әр плакатта әр түрлі тапсырмалар жазылады) таратып беріледі. 3. Оқушылар белгіленген уақыт аралығында ұсынылған тапсырма бойынша топтық негізде жұмыс жүргізеді. Плакатқа жауап жазады. 4. Әр топқа әр түрлі түсті қалам (маркер) беріледі. Әр топтың жауаптары әр түрлі түспен жазылады. 5. Уақыт аяқталған соң оқушылар плакаттарымен алмасады, сәйкестігінше басқа тапсырма алады.6. Оқушылар алдыңғы топқа берілген сұрақ және оның жауабымен танысады. Жауапты топпен талқылайды, егер жауаппен келіссе қандай да бір белгі түрінде таңбалайды (мысалы жалауша). Егер келіспесе, өздерінің жауаптарының нұсқасын жазады.

Келесі мазмұндағы сұрақтарды қоюға болады:-Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңдер? -Сендер үшін ең таңқаларлық, қызықты, пайдалы нәрсе не болды? -Басқаша қалай орындар едіңдер? Тренер тапсырмасы: «Әткеншек» әдісіне негіздеп тапсырма даярлау
Тыңдайды, негізгі элементтерді жазады.

Тапсырманы орындап болған соң ұжымдық негізде талқылауға болады. «Әткеншек» әдісі бағалаудың тиімді әдісі болып табылады.

«Әткеншек» барлық топ барлық плакаттармен танысқанға дейін жалғасатын болады.

Топпен жұмыс істейді. Әркім өз пәні бойынша тапсырмалар даярлайды. Талқылайды.
-дәріс тыңдаушылары;-жұмыс дәптері;-А3 форматты қағаз (тапсырмалар);-маркерлер
415 минутТренер ақпараты. «Бриллиант» әдісі

Әдісті пайдалану алгоритмі 1. Оқушылар стикерлерге (карточкаларға) белгіленген мәселе төңірегінде 9 кілтті сөз (идея) құрастырып жазады. 2. А4 форматты қағазға құрастырылған идеяларды (стикерлерді) келесі тәртіппен желімдейді: ең жоғарғы қатарға маңыздылығы ең жоғары деген идея, екінші қатарға маңыздылығы одан төмендеу деген екі стикер, үшінші қатарға маңыздылығы одан да төмендеу үш стикер, төртінші қатарға екі және ең соңғы қатарға бір стикер жапсырады. Стикерлер бриллиант формасын түзеді.

Тренер тапсырмасы: «Бриллиант» әдісіне негіздеп тапсырма даярлау
Тыңдайды, негізгі элементтерді жазып отырады.



Оқушылар өзара талқылау арқылы ойларын дәлелдей білуі тиіс.



Топпен жұмыс істейді. Әркім өз пәні бойынша тапсырмалар даярлайды. Талқылайды.
-дәріс қатысушылары;-А4 форматты қағаз;-маркерлер
515 минутТренер ақпараты. «Әуе шары» әдісі

Әдісті пайдалану алгоритмі 1. Оқушыларға әуе шарының суреті беріледі. 2. Белгіленген мәселе бойынша келесі бағыттағы сұрақтар беріледі: - Әуе шарында кімдер болуы керек? Оқушылар берілген сұрақ бойынша әуе шарын басқарушы негізгі элементтердің аттарын жазады- Жоба сәтті болуы үшін бізге не қажет? Әуе шары суретінің жанына жобаның сәтті болуы үшін қажетті барлық факторларды жазып шығады - Әуе шарына не кедергі болуы мүмкін? Якорь тұсына жобаның сәтті болуына кедергі келтіретін факторларды жазып шығады - Әуе шарының жоғарғы жылдамдықпен жүруіне не көмектеседі? Оқушылар әуе шарына қатысы жоқ, бірақ жобаның жылдам орындалуына әсер ететін факторларды белгілейді, мысалы, жұмысқа деген құлшыныс, мотивация, креативтілік т.б. - Әуе шарын белгіленген курсынан не айыруы мүмкін? Шардың екі жағынан жобаны орындау барысында туындауы мүмкін мәселелерді белгілейді, мысалы, жалқаулық, дизинформация т.б. 3. Тапсырманы орындап болған соң оқушыларға өздерінің шарларын салыстыруға мүмкіндік беріледі (алдағы жобаларды жоспарлауды жақсарту мақсатында)

Тренер тапсырмасы: «Әуе шары» әдісіне негіздеп тапсырма даярлау
Тыңдайды, негізгі элементтерді жазып отырады.



Топпен жұмыс істейді. Әр топ өз пәні бойынша тапсырмалар даярлайды. Талқылайды.



-дәріс қатысушылары;-А4 форматты қағаз;-маркерлер
63 минутСергіту сәті. «Физикалық жаттығу»Қатысады-дәріс қатысушылары;-бейнефайл.
710 минутТренер ақпараты. «Өз ойыным» әдісі

Әдісті пайдалану алгоритмі 1.Оқушыларға зерттеліп жатқан тақырыпқа байланысты кілтті сөздер беріледі. 2.Әр кілтті сөзге сұрақтар дайындау қажет3. Оқушылар құрған сұрақтарын салыстырыды, талқылайды, дәлелдейді.



Тренер тапсырмасы: «Өз ойыным» әдісіне негіздеп тапсырма даярлау
Тыңдайды, негізгі элементтерді жазып отырады.



Топпен жұмыс істейді. Әр топ өз пәні бойынша тапсырмалар даярлайды. Талқылайды.

Үлгілік тапсырмалар: · Integer (Бүтін сандарды сипаттау үшін қандай кілтті сөз қолданылады?· Тохтар Аубакиров (Қазақстанның ең алғашқы ғарышкері кім?) · Ангела Меркель (Алманияның ең алғашқы әйел-канцлері кім?
-дәріс қатысушылары;-А4 форматты қағаз;-маркерлер
810 минутТренер ақпараты. «Артығын тап» әдісі

Әдісті пайдалану алгоритмі: 1. Оқушылар жұппен немесе кішігірім топпен жұмыс істейді. 2. Оқушыларға зерттеліп жатқан тақырыпқа сәйкес кілті сөздердің тізімі ұсынылады. 3. Оқушылар берілген тізімнен артық элементті табулары керек. Жауаптарын дәлелдеу керек.



Тренер тапсырмасы: «Артығын тап» әдісіне негіздеп тапсырма даярлау
Тыңдайды, негізгі элементтерді жазып отырады.

Топпен жұмыс істейді. Әр топ өз пәні бойынша тапсырмалар даярлайды. Талқылайды.

Үлгілік тапсырма: «Менің үйім» тақырыбыКереует, пеш, тоңазытқыш, теледидар, гардероб, перде, гараж, орындық, жуынатын бөлме, тұғыр (тумба). - Гараж артық болуы мүмкін, себебі басқалары бөлме ішінде орналасады; - Перде артық болуы мүмкін, себебі басқаларын тіреп тұратын тіреулері бар немесе еденде тұрады. Аталған тапсырма мақсаттық тілде талқылауға жатады...
-дәріс қатысушылары;-А4 форматты қағаз;-маркерлер
95 минутРефлексия. Аяқталмаған сөйлем «Менің бүгін түсінгенім…»Дәріс нәтижесін талқылайды-дәріс тыңдаушылары;-стикерлер

103 минутыҮй тапсырмасы: «Оқытудың белсенді әдістеріне негіздеп тапсырмалар даярлау»Үй тапсырмасымен танысады-дәріс тыңдаушылары;-жұмыс дәптерлері

115 минутМатериалдарды тарату (электрондық күйде)Ақпарат тасымалдаушы құралдарға дәріс құжаттарын жазады-дәріс тыңдаушылары











Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Алимкулова Кумискуль
Жарияланған уақыты:
2019-01-17
Категория:
Физика
Бағыты:
Семинарлар
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1547744966
333
444
555
666
7
888
999