Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі
Тақырып: Қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс қа берілген есептер\ Көрнекті мамандық иелеріМектеп: Ж.Мырзағалиев орта мектебі
Күні: 20.12.18Мұғалімнің аты-жөні: Ахметбекова Зауре

Сынып: 4 аҚатысқандардың саны: Қатыспағандардың саны:
Оқу мақсаты

4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, біріненбірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығару
Күтілетін нәтижелерБарлық оқушылар: -қарама-қарсы қозғалыстағы екі дененің жылдамдығын таба алады. Көптеген оқушылар:-қарама-қарсы арифметикалық қозғалысқа байланысты есептер шығара аладыКейбір оқушылар: -қарама-қарсы қозғалыстың жылдамдығына байланысты есептер құрастыра алады.
Бағалау критерийі

Дескриптор
Білім алушы
  • Қозғалысқа берілген есептерді шығарады
  • Білім алушы-есептің қысқаша шартын немесе кестесін құрады;- есепті шешу қадамдарын өрнек түрінде көрсетеді; - өрнектің мәнін табады; -есептің жауабын жазады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар:-жылдамдықты табу тұжырымдамасын анықтау, шығару жылдамдығын жылдамдықтардың жиынтығы ретінде түсіндіріңіз. Пəндік лексика жəне терминологияҚарама-қарсы қозғалыс, жылдамдықтың азаюы.


    Диалогқа / жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау:Денелер қай бағытта қозғалады?Арақашықтықтың жақындауын қалай табамыз?Денелердің жолын, уақытын, арақашықтығының жақындауын қандай формулалар арқылы табамыз?






    Жазу: арақашықтықтың жақындауының арифметикалық тәсілдер және өрнектер арқылы тапсырма жазу.




    Тірек білім, білік, дағдыларШамалардың қатынасы: Жылдамдық, уақыт, қашықтық
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
    0-3 Психологиялық көңіл-күйді қалыптастыруҚане біздер ойлайық. Ойымызды жинайық. Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайықОй қозғауЭлективті тестЖақындау жылдамдығын табу формуласын ата А) v1 + v2 = vжақынӘ) S=V*tБ ) t=S :VАрақашықтықты табу формуласы А) V=S: tӘ) S=V*tБ ) t=S :VУақытты табу формуласыА) V=S: tӘ) S=V*tБ ) t=S :V-Қандай формулаларды талдадық?Бүгінгі сабақ тақырыбы мен мақсатын болжап көріңдерші.Қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептер4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, бірінен – бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығаруБағалау критерийі : Білім алушыҚозғалысқа берілген есептерді шығарады

    Сыныптың ортасын тауып, сызық сызып және оқушыларды сыныптың қарама-қарсы жақтарына қозғала отырып, сызғышпен 1 метрді белгілеу және арақашықтықты бормен жерде белгілеу. Қалауы бойынша екі оқушыны сыныптың ортасында бір-біріне арқаларымен тұрғызып, оларға «1 м/с» жазуы бар қағаз беріп, кейін оларды белгіленген жерлерде тоқтай отырып, қарама-қарсы бағыттарда қозғалуды сұрау. Қалған оқушыларға мынадай сұрақтар қою: 1) 1 секундттан кейін оқушылардың арасында қандай арақашықтық болады? 2) Алыстау жылдамдығын қалай білуге болады? 3) 2 секундтан кейін оқушылардың арасында қандай арақашықтық болады? 4) 3 секундтан кейін ше? 5) Оны есептеулердің көмегімен қалай жасауға болады?

    Қандай қозғалыс туралы әңгіме болды?Алыстау жылдамдығыАлыстау жылдамдығын қалай табады екенбіз?Екі жылдамдықты қосамыз

    Балалар, ойланып көріңдерші.Неге қозғалыс есептерін шеше білуіміз керек? Қандай қажеттілігі бар?– (кездесуге кешікпей келуіміз үшін,уақытты үнемдеп пайдалана алуымыз үшін,авария болмас үшін,өмір қауіпсіздігі үшін )



    Оқулық



















    4-11Жаңаны ашуБілімланд сайтынан бейнежазба көрсету

    2-тапсырма. Геологтер стансыдан екі бағытқа жолға шықты. Бір тобы жеңіл мәшинемен, екінші тобы жүк мәшинемен. Сызбаны қара. Одан қандай ақпараттарды білуге болады? Есепті шығар.
  • Т : v1 + v2 = vқашық
  • Т : t = s : vқашық
  • 3-Т : S= vқашық.х t«Есіңде сақта» айдарын таныстыруМынадай ереже тұжырымдалады:Бір-бірінен қарама-қарсы бағытта қозғалған кезде қашықтауЖылдамдығы жылдамдықтардың қосындысына тең.V1 + V2 = Vқаш.60 + 40 = 100 (км/сағ) – автокөліктердің бір-біріненқашықтау жылдамдығы.Неше сағаттан кейін автокөліктердің арақашықтығы300 м-ге тең болатындығын білу үшін, осы арақашықтықтыбір-бірінен қашықтау жылдамдығына бөлу керек.300км : 100 км\сағ = 3 сағ.t = s : Vқаш.


    https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp
    12-29

    Алғашқы бекіту үшін оқушылар 4-тапсырманы орындайды.
  • топ
  • Бағалау критерийіБілім алушыҚозғалысқа берілген есептерді шығарадыа) Бір вокзалдан бір уақытта екі жолаушылар пойызы бір-бірінен қарама-қарсы екі бағытқа жолға шықты. Біріншісі 60км\сағ, ал екіншісі 70км\сағ жылдамдықпен жүрді. Екеуінің арасы 4 сағаттан кейін қандай қашықтықта болады?Бұл есепті неше тәсілмен шығаруға болады? Қандай тәсілмен шығарғаныңды оқып түсіндіріп бер. ДескрипторБілім алушы-есептің қысқаша шартын немесе кестесін құрады;- есепті шешу қадамдарын өрнек түрінде көрсетеді; - өрнектің мәнін табады; -есептің жауабын жазады.

    2- топ ә) Автобекеттен бір уақытта қарама-қарсы екі бағытқа екі жолаушылар автобусы шықты. Біріншісі 66 км\сағ, ал екіншісі 59 км\сағ жылдамдықпен жүрді. 6 сағаттан кейін автобустардың арасы неше километр болады? 1) 66 + 59 = 125(км/сағ) – қашықтау жылдамдық2) 125 ∙ 6 = 750(км) – 6 сағаттан кейінгі қашықтықШешуі: (66 + 59) ∙ 6 = 750кмДескрипторБілім алушы-есептің қысқаша шартын немесе кестесін құрады;- есепті шешу қадамдарын өрнек түрінде көрсетеді; - өрнектің мәнін табады; -есептің жауабын жазады3- топ Ұядан бір мезгілде қарама-қарсы бағыттарда екі сарышымшық ұшты.Бір сарышымшықтың жылдамдығы 9 м/с,ал екіншісінікі 2 м/с-қа кем.Қанша уақыттан кейін олардың арақашықтығы 400 м болады?1)9-2=7 – екінші сарышымшықтың жылдамдығы2)9+7=16-қашықтау жылдамдығы3)400:16=25 сек.- жұмсалған уақытДескрипторБілім алушы-есептің қысқаша шартын немесе кестесін құрады;- есепті шешу қадамдарын өрнек түрінде көрсетеді; - өрнектің мәнін табады; -есептің жауабын жазады4-Топ Екі инелік бір мезгілде қарама-қарсы бағытта бір жапырақтан ұшты.Бірінші инеліктің жылдамдығы 15 м/с болды. 30 с кейін олардың арасындағы арақашықтық 840 м. болса, екінші инеліктің жылдамдығы қандай болады?(15+х)*30=84015+x=840/3015+x=28X=28-15X=13Ж: 2-инеліктің жылдамдығы 13 м/сДескрипторБілім алушы-есептің қысқаша шартын немесе кестесін құрады;- есепті шешуін алгебралық әдіспен көрсетеді; - теңдеудің шешуінтабады; -теңдеудің жауабын жазадыДескриптор құрып бағалайды.
    Оқулық, дәптер, презентация
    30-36



    V1 -30 км/сағV2-40км/сағ t-3 сағS-? кмСызба бойынша есеп құрастыр<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>

    V1 -? км/сағV2- 50 км/сағ t-4 сағS-520 км Дескриптор: - - есептің шешу қадамдарын өрнек түрінде көрсетеді;-1- тапсырмадағы есептеулерді дұрыс жүргізеді2- тапсырмадағы есептеулерді дұрыс жүргізеді3- тапсырмадағы есептеулерді дұрыс жүргізеді
    Дәптер

















    Оқулық
    37-40

    РефлексияҮй тапсырмасына берілген 7-тапсырма жаңа сабақты бекітуге арналған. Тапсырманың қалған бөлігі баланың шығармашылығы мен жетістігіне негізделген. Балалар сабақта өз жетістігін мына критерийлермен бағалайды:
  • Қашықтау жылдамдығын таба аламын.
  • Бір-біріне қарама-қарсы қозғалысты денелерге байланысты есеп құрастырып, оның мәнін таба аламын.




































  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ахметбекова Зауре Габдиманаповна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-07
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1546845839
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999