Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс 6 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас ұстаздарға көмек
Материалды ашып қарау


Мектеп:
Күні: Сабак 2Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну



Сабақ мақсаттары













Барлық оқушылар орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді


Кейбір оқушылар орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.

Жетістік критерилеріҚысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды.
Тілдік мақсат - Жүгіру – бегать - to run - Жаттығу – упражнениe – exercise - Төменгі сөре-низкий старт-low start - Мәре-финиш-finish

Пән аралық байланысжаратылыстану
Алдыңғы оқу

Жеңіл атлетика туралы теориялық мәлімет . Бастауыш сыныпта өткен арнайы жүгіру жаттығуларды жетілдіру.
Дескрипторлар- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады - Жылдамдық үдете жүгіру - Мәрені жүгіріп өтіп кетту -Жиберілген қателіктерін айтады






Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың барысы

Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин. Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!»«Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.» Сыныпты тексеру.Сабақтың мақсатын хабарлау. Оңға, солға, кері айнал!Жалпы денені қыздыру жаттығулары.Жүру жаттығулары:1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру2. Қол желкеде өкшемен жүру3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру4. Қол алда жартылай отырып жүру5. Қол белде толық отырып жүру6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүруЖүгіру жаттығулары:1.Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру2.Қол белде аяқты алға лақтырып жүру3.Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру4.Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру5.Қол белде жанымызбен жүгіруЖалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.Спорт алаңы, ысқырық
Сабақтың ортасы







-Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.-Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.-Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.

Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетедіҚысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
  • - «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.
  • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.
  • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгірту.


  • «Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды

    Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды
    Спорт алаңы,Қазақстандық спортшылардың суреттері



















    Ысқырық

















    секундомер













    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер



    «Бас бармақ»әдісі








    Сабақтың соңы

    Оқушы бағасымен келісетінің не келіспейтінің және неліктен екенін айтады

    Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін.

    Оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағалау.







    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді
    Қосымша ақпарат





    Дифференциалды оқыту Барлық оқушылар орындай алады:- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады:-Денсаулықты нығайтатын жаттығуларды,өздеріне керек жүктемелерін жасай алады.Әр жаттығудың денсаулыққа пайдасын түсінеді.

    Бағалау –«Бас бармақ» әдісі Пəнаралық байланыс -жаратылыстану.денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс, тәрбие Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын сурет түрінде үйренуді дәптерлеріне жазды. Оқушылардың жетістіктерін айту және түсіндіру.Оқушылырға қойылатын сұрақтар: А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)1:2:В). Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын депойлайсыз?1:Г). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?1:Д). Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз?1:

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағымақажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шаянбаев Алтай Мұратханұлы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-16
    Категория:
    Дене шынықтыру
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584357115