Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қазақстан -мұнай мекені, 8-сынып қазақ тілі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақстанның мұнайлы ел екендігін көрсетеді. Оқушыларға жаңартылған білім мазмұын бойынша сабақ түсінікті беріледі
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: 3Күні: 11.10.2019Сыныбы: 8 В,ГМектеп: №25 ЖББОММұғалім: Джангазина Ж.УҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыМұнай мен көмірдің пайдасы
Оқу мақсаттары8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 8.2.6.1 - кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.
СабақтыңмақсатыБарлық оқушылар орындай алады: мәтіннің негізгі мазмұның түсінеді, детальді ақпаратты анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: кесте, диаграммаларды толтырады, ақпаратты талдайды.Кейбір оқушылар орындай алады: кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдап,баға береді.
Күтілетін нәтижеЕліміздегі мұнай қоры туралы ақпарат біледі, мәтіннің мазмұның түсінеді.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:Берілген карта , сызбалар арқылы тақырып бойынша мәтін құрастырады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мұнай, газ, өнеркәсіп, мұнайлы. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: мұнайлы өлке, мұнай өндіретін станция, мұнай құбыры т.б.
Бастапқы бөлім«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі.


Жоспар
УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
Сабақтың басы7 минутҰйымдастыру кезеңі
  • Сәлемдесу
  • Психологиялық ахуал: «Күн сәулесі» әдісі арқылы
  • сыныпта жағымды орта құрамын. Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.3. Оқушыларды смайлик арқылы 3 топқа бөлу.4. Үй тапсырмасын тексеру . «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі. Үй тапсырмасын бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек.
  • Қазақстан қандай мемлекет?
  • Мұнай қоры еліміздің қай бөлігінде орналасқан?
  • Мұнай өндіретін неше станция жұмыс істейді?












  • Сабақтың ортасы30 минут



















































    Жаңа сабақ. 1. «Болжау» әдісі . Берілген тірек сөздер қандай тақырып аясында ой қозғауы мүмкін?Тірек сөздер: мұнай, газ, өнеркісіп, кен орындары, мұнайлы, станция, өндіру, экологиялық апат.Оқушылар жұптық талқылауда ойларымен бөліседі. Оқу мақсатымен танысады.2. Сөздік диктанты өткен сабақтағы сөздермен жүргізіледі.Жүргізген, бұрғылау, тереңдіктен, бұрқақ, атқылаған, құрал, жұлынады, алдын алады, көмірсутек, өнеркәсіп, газ, станция, табиғи апаттар.Оқушылар дәптерді алмасып, дұрыс немесе бұрысын тексереді. /+,-/Бағалау: "Бағдаршам" әдісі бойынша бір-бірін тексеру.



    Дұрыс емес Қателері бар Дұрыс

    3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ой қозғау» стратегиясы. Суретке қарай отырып, елімізде мұнайды шаруашылыққа қалай қолданатынына мән беріңдер. Суреттерді пайдаланып, сұраққа жауап беріңдер. Шағын мәтін құраңдар.1. Мұнай өндіретін жерді қалай атайды?2. Оны тасымалдауда қандай көлік түрлері қолданылады? 3. Мұнайды қайда өңдейді?4. Қандай өнімдер алынады? 5. Оны қайда қолданылады? 6. Қазақстан Мұнайды қандай елдерге экспортқа шығарады?

    Дескриптор: Тірек сөздер арқылы тақырыпты болжай алады;
  • Сөздерді қатесіз жаза алады;
  • Жаңа сөздердің аудармасын біледі;
  • Сурет арқылы сұрақтарға жауап береді;
  • Шағын мәтін құрастырады.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.



    Кері байланыс: «Сұрақ ілмегі» тәсілі арқылы сұрақ қойып, білімін толықтырады. 4-тапсырма. Картаны пайдаланып, мұнай мен газ кен орындарын табыңыздарда, мына кестеге толтырыңыздар.Дескриптор:
  • Мұнай кен орындарын табады;
  • Газ кен орындарын табады;
  • ТБ. Еліктеу сөздерді қайталау. «Ішкі шеңбер» әдісі арқылы оқушылар шеңбер құрып, еліктеу сөзді бір-біріне түсіндіреді. Мысал келтіреді.5-тапсырма. Грамматикалық тест1. Еліктеу сөздер мағынасына қарай қалай аталады1)негізгі2)туынды3)еліктеуіш,бейнелеуіш4)еліктеуіш2. Еліктеу сөзді тап.1)шаңқ2)сырты3)ашық4)кел3.Күрделі еліктеу сөзді тап.1)арбаң2)тарс3)селк-селк4)жалт4. Дара еліктеу сөзді тап.1)шатыр-шұтыр2)жалт-жұлт3)арбаң-арбаң4)көлбең5. Еліктеу сөзді тіркесті көрсет1)сылқ-сылқ күлді2)емін еркін отырды3)әттең естімедім-ау4)ақырындап аттады6. Сөйлемнен еліктеуі сөзді табыңыз.Өтеді ауыздығын қарш-қарш шайнап.A) Өтеді.B) Ауыздығын.C) Қарш-қарш.D) Шайнап.E) Жоқ.Оқушылар дәптерді алмасып, дұрыс немесе бұрысын тексереді. /+,-/. Дұрыс жауапты мұғалім оқиды.Бағалау: "Бағдаршам" әдісі бойынша бір-бірін тексеру.



    Дұрыс емес Қателері бар ДұрысКері байланыс. Оқушылармен сабақ бойы кері байланыс жүргізіліп отырылады. Белсенді жауап берген оқушыларға «..., сен бүгін өте жақсы жұмыс істедің,жарайсың!» деп мадақтау, ал жауап бере алмаған оқушыларға «..., әлі де жұмыс жасауымыз керек, дегенмен бағытың дұрыс» деген сияқты сөздерді айтып, қолдау.







    Тірек сөздер





































    Сурет-тер











































    карта

    Сабақтың соңы3 минутРефлексияБүгінгі сабақта болған көңілкүйді бетәлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

    Үйге тапсырма: 66 бет. 8-тапсырма.



    Қосымша мағлұматтар
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    А, А + жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жазады.Жетістік критерийлері арқылы;

    Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастықҚұрметПәнаралық байланыс: қазақ тілі.АКТ қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдаринтербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

























































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Джангазина Жадыра Умергалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-17
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571294529
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999