Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстандағы ислам діні.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Сабақтың мақсаты: а) Қазақстанда ислам дінінің пайда болуы, оның ғылым, білім және мәдениетке әсерін түсіндіріп, сабағымызды өз өлкеміз Қазақстан Республикасының тарихымен ұштастырып, білімдерін арттыру. ә) Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін арттыру, ойын еркін айтып-жеткізе білуге үйрету. Рухани байлығын көтеру. б) Отанымыздың байлығын қастерлеп,тарихты бағалай білуге, патриоттық сезімін қалыптастырып, имандылыққа тәрбиелеу,табиғатты аялауға, Отаның сүюге тәрбиелеу.
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы ислам діні.Сабақтың мақсаты: а) Қазақстанда ислам дінінің пайда болуы, оның ғылым, білім және мәдениетке әсерін түсіндіріп, сабағымызды өз өлкеміз Қазақстан Республикасының тарихымен ұштастырып, білімдерін арттыру. ә) Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін арттыру, ойын еркін айтып-жеткізе білуге үйрету. Рухани байлығын көтеру. б) Отанымыздың байлығын қастерлепарихты бағалай білуге, патриоттық сезімін қалыптастырып, имандылыққа тәрбиелеу,табиғатты аялауға, Отаның сүюге тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: презентацияслам дінінің таралу картасы,кесте.Пән аралық байланыс: тарих,география,сурет, әдебиет.Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап,ауызша әңгіме,топпен жұмыс, сигналдық карточкалар.Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды 3 топқа бөліп,сигналды белгілерді таратып, ойынның шартымен таныстыру.II. Өткен сабақты бекіту«Ұяшықтар ойыны» арқылы жаңа тақырыпты ашамыз.
  • Будда діні қай ғасырда, қай мемлекетте пайда болды?
  • (6-ғасырда,Үндістанда)
  • Христиандардың басты кітабы «Інжіл» қандай
  • бөлімдерден тұрады? (Көне өсиетаңа өсиет)
  • Дін дегеніміз не?
  • (Адам баласының Жаратушыға деген наным-сенімі)
  • Адамдарды жақсылыққа,ізгілікке шақыратын тылсым дүние иесі?
  • (Періште). Сұрақтардан кейін жаңа тақырып (Ислам сөзі) ашылады.III. Жаңа сабақ.Не? Қайда? Қашан ойыны (5 тапсырмадан тұрады)
  • Тапсырма
  • Әр топ Исламның таралу картасына Не? Қайда? Қашан? сұрақтары арқылы жауап береді.(Дүние жүзінде Ислам дінің ұстанушылардың саны шамамен 2млрд-қа жуық.Ислам діні әлемнің 120-дан астам елінде тарағанслам дініне сенушілер әлемнің 35 мемлекеті халқының басым бөлігін құрайды.Әлемнің 28 елінде, атап айтсақ Сауд арабиясы,Мысыр,Иран,Пәкістан,Мавритания және тағы басқа елдердің ресми діні болып жарияланған.
  • Тапсырма.
  • «Ислам» дінінің неше парызы бар?
  • (Куәлік сөзін айтуамаз оқу,ораза ұстау,зекет беру,қажыға бару).
  • Ислам діні қанша шарты бар?
  • (6).Алла тағалаға сену,періштелерге сену,кітаптарға сену,пайғамбарларға сену,ахирет күніне сену,тағдырға сену.
  • Исламдағы шариғат қанша мәселені қарастырады?
  • (4 ) 1. Сенімман мәселелері ,2. амал(әр мұсылманға міндеттелген істер),3.тәрбие,4.құқықтық істер.

  • Тапсырма.
  • Үшінші тапсырмада балаларға бейнесұрақ беріледі.

  • Тапсырма.
  • Қала атаулары. Әр топ қала атауын таңдап (Алматы, Астана, Степногорск) сурет бойынша жауап береді.

  • Тапсырма (Қорытынды)
  • «Кім жылдам» ойыны арқылы. Әр топқа кестелер беріліп,дұрыс жауапқа « + » белгісін қояды.Сұрақтар:1. Оңтүстік Қазақстан мен Жетісудың 10-ғасырдағы қалаларында мешіттер көптеп салына бастады.(Әл Макдиси)2. Қазақстанда Ислам діні 8-ғасырда тарай бастағанмен,9-ғасырдың аяғына дейін бұл дін оның тұрғындарының жүрек түкпіріне толық жете қоймаған еді.(Ш.Уә лиханов)3. Дешті уалаяты Берке ханға бағынған кезде дінсіздердің көп бөлігін ол Ислам кіргізді.(Өтемісқажы).4. Ол өзінің «Құт негізібілік»атты еңбегімен белгілі.Жан –жақты,білікті адам болғанилософия,астрономия,алгебра т.б. салаларды меңгерген.(Жүсіп Баласағұн).5. Туған-қайтыс болған жылдары белгісізұрған қаласы да белгісіз.Бірақ археологтардың пікірінше Түркістан қаласының аймағы.Еңбегі «Ақиқат сыйы» деп аталады. Ақиқат сыйы халықты инабатты болуғадал өмір сүруге,арамдықтан аулақ болуға шақырады. (А.Иүгнеки).Мұғалімнің қорытынды сөзі: Діннің адамзат тарихында алатын орны ерекше.Өз тарихында діни санасы болмаған халық жоқ.Сонымен бірге дінге деген көзқарастар да әр дәуірде,әр қоғамда әрқилы болып келгенондықтан дін дегеннің не екенін,оның қысқаша тарихын танып,білу әр адамға қажет.Егемен ел атанған Қазақстан мемлекетінің азаматтары үшін бұл қажеттіліктің өзіндік ерекшеліктері де жоқ емеслімізде жүзден астам этностар мен ондаған конфессиялар бар.Ислам және православие діндеріне сенетін халық саны республикада басым болғанымен,қоғам өмірінде өзге діндер ықпалы да айтарлықтай.
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Арапов Сарсембай Октябревич
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-06
    Категория:
    Дінтану
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1549475891
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999