Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қиял әлемі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
 Бекітемін: ОТЖЖО Г.Дөңесова
Күні: 21.01.2019 жМұғалімнің аты-жөні: Ғ.Нұржанова
Сынып: Қатысқандар: 27Қатыспағандар:0 
Сабақтың тақырыбы: Қиялдан туған суреттер 
Осы сабақ арқылы жүзегеасатын оқу мақсаттары 5.О3 Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: 


Хат, жарнама, хабарландырудың құрылымын мен рәсімделуін , жанрлық ерекшеліктерін атайды Жанрлық ерекшеліктеріне сақтап хат жазады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады Хат, жарнама, хабарландырудың құрылымын мен рәсімделуін , жанрлық ерекшеліктерін салыстырады.Хабарландырудың жанрлық ерекшеліктерін сақтап жазады, саралайды.


Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтінің хат, жарнама, хабарландырудың екендігін дәлелдейді.Жарнама жанрлық ерекшеліктерін сақтап жазады, салыстырады.


Бағалау критерийі -Мәтіннің түрін ажыратады;-Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:хат,хабарландыру ,жарнама .


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Пайдалы сөз тіркестері : Сәлем хат, назар аударыныздар, ұсынамын
ҚұндылықтарОқушыларға еңбек және шығармашылықынтымақтастық, өмір бойы білім алуға баулу. 
Пәнаралық байланыс Өнер 
Бастапқы білім: Компьютер адам сияқты ойлана ала ма? Тақырыбында мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаған болатын. 


Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар 
Сабақтың басы2 минут 2 минут

4минут 
«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа біріктіру. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлуОқу мақсаттарымен , бағалау критерийлермен таныстыру.Ширату жаттығуСұрақ-жауап арқылы тақырыпты ашу. Алыстағы туысқандардың хабарын алу үшін жазамыз, ол не?
  • Кәсіпкерлер өз өнімдерін өткізу үшін не істейді? 
  • Мектепте өтілетін іс-шара туралы қайдан білеміз? 
  • Біздің бүгінгі тақырыбымыз не туралы деп ойлайсыздар? Дескриптор:Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.Бағалау(: смайликтер арқылыОқу мақсаттарымен , бағалау критерийлермен таныстыру.
    Үнтаспа Суреттер 
    Сабақтың ортасы8 минут 5 минут 2 минут 8минут5 минут 4 минут Оқылым алды: ТЖ :1-тапсырма. «Оқы, жұптас, бөліс» әдісі1-топ-Хат үлгісі бойынша мәтін.2-топ-Жарнама үлгісі бойынша мәтін3-топ – Хабарландыру үлгісі бойынша мәтін.Берілген мәтіндерді оқушылар өз бетінше кезек-кезек оқып шығады, өз жұбымен жанр түрін ажыратады. ЖЖ «Бос орынды толтыр» әдісіОқушыларға қима қағаздарын беру арқылы бос орынды толтырады.Дескриптор: 
  • Мәтін түрін ажыратады. 
  • Мәтіндегі жанрының талаптарын еске түсіреді 
  • Қима қағаздары арқылы бос орынды толтырады. 
  • Бағалау: жұптық бағалауСергіту сәті: «Көңілді күн»Оқылым кезінде ТЖ:2-тапсырма «Суреттер сөйлейді»   Сараланған тапсырма А/жатпланеталық суретіне қарап хат жазады,қажетті сөз тіркестерін атайды.В/жатпланеталықпен кездесу өтетіндігі туралыхабарландыру әзірлейді және хабарландыру түрлерін салыстырады.С/құлтемірге жарнама жасайды,өзінің пікірін дәлелдейді.Дескриптор: 
  • Кейіпкерлерге хат,жарнама, хабарландыру дайындайды 
  • 2.Құрылымы мен жанрлық ерекшеліктерін сақтап, суреттер бойынша тапсырманы орындай алады. Бағалау: өзін-өзі бағалау парақшалары. ТЖ :3-тапсырма: «ВЕНН диаграммасы»Жарнама және хабарландыруды салыстыру; ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады.Дескриптор:1. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алады. Бағалау: Екі жұлдыз,бір тілек. Оқылымнан кейін: 4-тапсырма ТЖ«Жарнама агентігі» ойыны Шарты: Әр топ өз еңбектерін жарнамалайды, сағат бағыты бойынша орналасқан топтың тиімсіз жақтарын сынайды Бағалау: бас бармақ арқылы бағалау 


    АКТ Интербелсенді тақта

    Қима қағаздары

    Соңы5 минут

    Рефлексия «Күн және бұлттар» тәсілі бойынша беріледі  Үй жұмысы: «Болашаққа хат» тақырыбында хат жаз.Таратпаматериалдар 


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нұржанова Ғалия Өтемісқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-17
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571332548
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999