Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ҚМЖ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жасақталған жоспар
Материалды ашып қарау
ҚМЖ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.1А бөлімАқпаратпен жұмысМектеп: «№28 ЖББОМ»КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Шахтыбаева О.К.
Сынып: 9Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбыАқпараттың қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.2.1.1 ақпараттың қасиеттерін анықтау (өзектілігі, нақтылығы, анықтығы, құндылығы және т.б.)

Сабақ мақсатыАқпарат қасиеттері туралы білімін қалыптастыру;Ақпарат қасиеттерімен танысады ;
Бағалау критерийлеріБерілген ақпараттан ақпараттың қасиетін дүрыс ажыратып, реттеп орналастырады;Ақпараттың қасиетіне байланысты ұғымдарды 3 тілде баламасын анықтайды;Ақпарат қасиеттерін анықтайды; Ақпарат ұғымы,түрлері,қасиеттері сұрақтарға жауап береді;
Тілдік мақсаттарОқушылар:Топтық жұмыс және тапсырмаларды орындау жолын сипаттау барысында ұғымдарды дұрыс пайдаланады Пәндік лексика және терминалогияАқпарат –Информация- InformationОбъективті ақпарат-Объективная информация- Objective informationДәл ақпарат-Точная информация- Accurate informationАқпарттың құндылығы-Ценная информация- Valuable informationАқпараттың өзектілігі-Актуальная информация- Actual informationАқпараттың дұрыстығы-Достоверная информация- Correct informationАқпараттың түсініктілігі-Понятная информация- Clear information
Құндылықтарды дарыту Жеке тапсырмаларды орындау барысында бастамашы, креативті және шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған дағдылық құндылықтар жүзеге асады.
Пәнаралық байланыстарАғылшын тілі, орыс тілі терминалогия
Бастапқы білім Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолданады
Сабақ барысы


Сабақ кезеңдері: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар
Сабақтың басы

Психологиялық хал-ахуал тудыру. Сыныпты «Шаттық шеңбері» әдісімен 2 топқа бөлу.Санау арқылы екі топқа бірігу. Бірінші тұрған адам 1 екінші тұрған адам 2 келесі адам 1,2 болып бөлінеді.



«Қаламсап» әдісі Сыныпқа сұрақ
  • Информатика ғылымы немен айналысады?
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Адам ақпаратты қалай қабылдайды?
  • Ақпарат қандай түрде болуы мүмкін?
  • Сендерді қоршаған нысандардың сандық ақпараты қандай болуы мүмкін?
  • Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарады?
  • Адам ақпаратты қалай сақтайды?
  • Ақпаратты беру үдерісі біржақты болу мүмкін бе?




  • ПрезентацияҮлестірмелер, оқулық,жұмыс дәптері

    Информатика 9 сынып оқулығы

    Сабақтың ортасы







  • Жаңа сабақ
  • Оқушылар білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсаттарымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз Ақпараттың қасиеттері....Слайдтар және оқулық арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Ақпараттың қасиеттері:
  • Шындық
  • Толықтық
  • Өзектілігі
  • Құндылығы
  • Объективтілігі
  • Түсініктілігі


  • 1 тапсырма (топтық жұмыс) «Буклет» әдісіӘр топқа таратпа материалға сүйене отырып, ақпараттың қасиеттерін сұрыптап, Буклет бетшесін жасау ұсынылады. Әр топ өзінің буклет бетшесін келесі топтың алдында қорғайды.



    Дескрипторы:Білім алушы-берілген ақпараттан ақпараттың қасиетін дүрыс ажыратып, реттеп орналастырады.ҚБ: дескрипторлар пайдаланылып бірін-бірі бағалау бетшесімен бағалайды, ең көп ұпай жинаған топты мұғалім «Бас бармақ» әдісімен бағалайды;

    СТ: Оқушының сенімділігі артып, қызығушылығын ояту және жауапкершілігі арттыру мақсатында, саралаудың қарқын тәсілі қолданылды және басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қосымша дереккөздер ұсынылу тәсілі арқылы және ерешеленген оқушыға мадақтау айта отырып саралау жүрді

    Оқулық, интерактивті тақта, слайд,таратпа қағаздар.





    https://stud.kz/referat/show/42261

































    Өздік жұмыс

  • Тапсырмалар Ө, Ж «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі
  • Оқушыларға тапсырма таратылып беріледі. Алдымен жекелей орындалу қадағаланып, соңынан нәтижемен бөлісу қажет. А.Тапсырма. Кестені берілген сөздердің орысша, ағылшынша аудармасын табу.Дескрипторы:-ақпараттың қасиетіне байланысты ұғымдарды 3 тілде баламасын анықтайдыВ.ТапсырмаСуреттер арқылы ақпараттың қай қасиеттеріне жататынын анықта?2+2=4





    Дескрипторы:Білім алушы-ақпараттың қасиеттерін анықтай алады.

    ҚБ: дескрипторлар негізінде «Бас бармақ» әдісімен бірін-бірі бағалайды;С. ТапсырмаТапсырма. Зерттеу тақырыптарына сәйкес зерттеу сұрақтарына жауап беру. Дескрипторы:Білім алушы-берілген ақпарат ұғымы, ақпарат түрлері мен қасиеттері, әр салаға тән ақпараттарды жинақтау өңдеу және тасымалдау проблемалары жайлы анықтайды.ҚБ: дескрипторлар пайдаланылып бірін-бірі бағалау бетшесімен бағалайды, ең көп ұпай жинаған топты мұғалім «Бас бармақ» әдісімен бағалайды;СТ:   білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар арқылы саралау жүрді, оқушыларға бағытталған нұсқаулар бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу мақсатында қорытынды бойынша тапсырмалар арқылы сараланды





    ПрезентацияТапсырмалар

    Информатика 9 сынып оқулығы



























































    Сабақтың соңы

  • Рефлексия. Қорытындылау
  • «Фишбоун» әдісі (постерде)Берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ қойып, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді.

    Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.
    Презентация






    Қосымша ақпарат





    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    1.«Буклет» әдісі,барысында Оқушының сенімділігі артып, қызығушылығы оянады және жауапкершілігі арттыру мақсатында, саралаудың қарқын тәсілі қолданылды және басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға бір-біріне көмектесуін және ерешеленген оқушыға мадақтау айта отырып саралау жүрді.Сабақ барысында білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар арқылы саралау жүрді, оқушыларға бағытталған нұсқаулар бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу мақсатында қорытынды бойынша да сараланды Сабақ барысынан соңына дейін әр орындаған жұмысқа ауызша қалыптастырушы бағалаумен жүргізіледі. «Бас бармақ» әдісі оқушылардың алға жылжуына мүмкіндік береді. Қолдану негізінде 1.«Буклет» әдсі, «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі сәйкес тұжырымдарды және суреттер арқылы қасиеттерін табу арқылы мысал келтіруге берілген дискриптор арқылы топ бір бірін бағалайды. Мұнда оқушының сенімділігі артып, қызығушылығы оянады және жауапкершілігі артады. Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға бір-біріне көмектесуді ұсынамын және ерешеленген оқушыға мадақтау айта отырып бағалаймын.

    Ағылшын тілі, орыс тілі терминалогияСабақ барысында көзге жаттығу жасалады. Топтық жұмыс барысында бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп отырады.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шахтыбаева Оралхан Кайратовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-22
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555930819