Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ҚМЖ Қозғалысқа берілген есептерді шығару 4 сынып математика
Материал жайлы қысқаша түсінік: 4 сынып мұғалімдерге
Материалды ашып қарау


Пәні: математика Күні:02.02.18ж.Сыныбы:4-сынып
Тақырыбы: Қозғалысқа берілген есептерді шығаруМұғалімнің : Кержикова Г.М.


Қатысушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығара білу қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру
СабақтыңмақсаттарыБарлық оқушылар:бір бағыттағы қозғалыста бір-бірінен қашықтау жылдамдығы формуласын қолдануға үйренеді.



Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау қабілеті мен жан-жақты ойлау қабілетін, білім, білік дағдысын, іскерлікті дамытады және білім мен бірліктеріндегі жеке қиындықтарды анықтайды және оларды түзетеді.


Кейбір оқушылар: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу және түсінуҚолдану
Бағалау критерийіБілім алушы
  • Қозғалысқа берілген есепті шығарады.
  • Қозғалыстың қай түрі екенін анықтайды.
  • Сызбасын сызады.
  • Шешімін табады.


  • Тілдік мақсатПәндік лексика және терминология:- жылдамдық,қашықтық,уақытДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Жылдамдық дегеніміз не?Жылдамдықты табу үшін...?Уақытты табу үшін...?Қашықтықты табу үшін...?

    Құндылықтарға баулуОқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





    Пән аралық байланысДүниетану пәні
    Алдыңғы тақырып (меңгерген дағдылар)







    Бір бағытта артта қалып қою қозғалысына берілген есептерді шешу




    Жоспар-ланған уақыт




    Жоспар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
    Басталуы:7 минутІ.Ұйымдастыру кезеңіа)Оқу –құралдарын түгендеуә)Сабаққа назарын аудартуІІ.Ынтымақтастық атмосферасы мен көтерінкі көңіл-күй:Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату. -Армысың күн,емендер мен кең дала!-Армысың тау,ормандар мен теңіздер!-Армысыңдар,өсімдіктер,гүлдермен!-Армысыңдар,әлемде өмір сүргендер!Топқа бөлу. Жақсы,енді топқа бөлініп алайық.(Жылдамдық,уақыт,қашықтық) 3-топқа бөлінеді.Енді топ ережесімен танысып алайық.Мынау не бізде? Көтеріңкі көңіл-күйМынау ше? Бірлік (барлығымыз бірлесе жұмыс жасаймыз)Мынау не бізде? Тыныштық (тыныштықты сақтаймыз)Мынау ше? Уақыт (уақыттан аспаймыз)Егерде қай топ осы ережені сақтаса,ол топ қандай болады?- Жақсы топ болады.Енді сендерді бағалау түрімен таныстырып өтейін.Топты «Бағдаршам» әдісі, критериий арқылы және Цукерманның «Сиқырлы сызғышы» бойынша бағалаймын. ІІІ.Үй жұмысын тексеру. № 6(700074 - 269574):(30906560:16)=(348577-740160:72*30)23-487582=5300*62-(800007-697498)+(24*350+147986)= ІV.Үй жұмысын пысықтау Мақсаты: Кеше ,алдыңғы өтілген тақырыпты қай дәрежеде меңгергенін тексеру.І-топЕрежелерді өзара cәйкестендіріңдер:









    ІІ-топФормулаларды өзара сызық арқылы cәйкестендіріңдер:











    ІІІ-топБелгіленетін әріпті дөңгелектеп қорша:а)жылдамдық S V m t p

    ә)уақыт S V m t p

    б)қашықтық S V m t p
    Ресурстар ОқулықИнтербелсенді тақта, слайд

















    Топ ережесі





















    Ортасы:28 минут























































    V.)Қызығушылығын ояту. «Кинометафора» әдісіБалалар,мына бейнефильмнен не ой түйдіңдер.Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?(Қозғалысқа берілген есептерді шығару).Өте жақсы.Ия өздерің айтқандай бүгінгі сабақтың тақырыбыҚозғалысқа берілген есептерді шығару..Жеке жұмыс№1



    ҚБ. Бағдаршам көздері. Мадақтау сөздері арқылыVІІ. Сергіту сәті. (Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларын дамыту.)VІІІ.Топтық жұмыс №2 Сызбалар бойынша есептер құрастыр және оларды шығарыңдар.Кері есептер құрастыр.Неше кері есеп құрастыруға болады?1-топ а)2-топ ә)3-топ б)



    ҚБ. Мадақтау сөздері арқылы.Критерий арқылы бағалау№3



    Цукерманның «Сиқырлы сызғышы» арқылы бағалайтын боламын.Шарты:1.Есептің сызбасының сызылуы2.Есепті екі тәсілмен шешу3.Бірінші тәсілде 1-ші,2-ші жолаушының жүріп өткен жолын және 2-ші жолаушының жылдамдығын табу4.Екінші тәсілде бір-бірінен қашықтау жылдамдығын табу және 2-ші жолаушының жылдамдығын табу.ҚБ. Бас бармақ. Мадақтау сөздері арқылыІХ.Логикалық тапсырма 1-тапсырма 5(64)34(?)28(?)22-тапсырма «69»=3681«81»=«23»=ҚБ. Бағдаршам көздері. Мадақтау сөздері арқылыХ.Сабақты қорытындылау. «Бір минуттық әңгіме» әдісі


    «Борт журналы»таратпа қағаздар











































    Жеке таратпа қағаздар











    Жеке таратпа қағаздар



    Аяқталуы 5 минут ХІ.Үйге тапсырма. №5,6 (43-бет) ХІІ.Кері байланыс: «Кинолента» әдісі`(Көз алдымыздан өтілген тақырыпты қайталаймыз,ой елегінен өткізу.)Рефлексия жасап өткенге жүгінеміз.

    ХІІІ.Бағалау
    Жеке таратпа қағаздар





    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек (қолдау) көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларға жаттығуларды күрделендіруді қалай жасайсыз?Бағалау-оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Формативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік және шығармашылық (логикалық)тапсырмалар беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын. Сабақтың өн бойында уәжі төмен оқушылармен дарынды оқушыларды оқытуды ескеремін.«Басбармақ» әдісі бойынша, «Плюс-минус-қызықты» әдісі бойынша бағалау және критерий бойынша бірін-бірі бағалау.
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
    Қорытынды бағамдау:Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2.














    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кержикова Гулжан
    Жарияланған уақыты:
    2019-05-24
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1558739417
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999