Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қоршаған орта "Мектеппен танысамыз"
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
тақырыбы: Мектеппен танысамызМектеп/МДҰ:

Күні:Педагогтің аты-жөні:

сынып/топ:Қатысқандар саны:Болмағандар:
№ 3 ҰоҚ

ҰоҚ-ның оқытылу мақсаты0.1.2.2. Түрлі әлеуметтік жағдаяттарда шешім қабылдау. 0.1.2.3. Қарапайым этикалық нормаларды біліп, сақтау.0.1.2.4. Бірлесе жұмыс жасау, еңбек нәтижесін бағалау.

Күтілетін нәтиже Барлық тәрбиеленушілер:Мектепте, сыныпта жүрiс-тұрыстары туралы негізгі ережелерді біледі.

тілдік мақсатКөпшілік тәрбиеленушілер:Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда шешімдер қабылдауы керек.Кейбір тәрбиеленушілер:Этикет деген сөзінің мағынасын біледі. тәрбиеленушілер: Мектеп туралы білімдерін тиянақтайды, сөздік қорын дұрыс қолдана біледі. Көптілділік: Білім – образование – education негізгі терминдер мен сөз тіркестері.Сынып бөлмесі, кітапхана. Пікір алмасу сұрақтары. Сіздің мектебіңіз қайда орналасқан?Мектеп ауласында не бар?Өз мекенжайыңды білесің бе?Өз мектебіңнің мекенжайын білесің бе?Мінез-құлық ережелері қандай? Сыныптағы мінез-құлық ережелері қандай? Неге мектепте ережелерді ұстанады? Этика дегеніміз не? (Көпшілік орындарда өзіңді-өзің қалай ұстауың керек?)

Өткен ҰоҚ-дан алған біліміМектепте оқу-тәрбие үдерісінде жағымды жағдай жасау, мектеп маңы мен мектеп өмірінде оқушылардың өмір қауіпсіздігін сақтау. Мектепте және сыныпта дұрыс жүрiп-тұру туралы қарапайым ұсыныстар.

Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет ресурстары
і. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.0–2 мин(Ұ) Шаттық шеңберіҚоңырау ішке соғылды, ҰОҚ-қа жүр, бестік ал! Әріп те, цифр де жазылды, Алға ұмтылып білім ал! Көңіл күйді дұрыстап, Ән де айтып біраз демал. Күлкі сыйлап, қол бұлға, Достарыңмен ұрыспа!Музыкалық сүйемелдеу.
іі. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин (Ұ) сұрақ-жауап әдісі арқылы ҰоҚ-ның тақырыбын анықтау. Қазір жылдың қай мезгілі?Қыркүйек айында балалар қайда барады?Балаларды мектеп ғимаратымен таныстырады.Мынаубіздің мектеп.Мектепте кімдер жұмыс жасайды?Қандай ережелерді сақтаймыз?Жыл мезгілі, мектеп туралы суреттер.


ҰоҚ-ның ортасы ііі. тақырып бойынша жұмыс6–28 мин (пт) Педагог Н. Айтовтың немесе басқа да ақындардың мектеп туралы жазған өлеңін оқиды. Мектеп жайлы түсіндіреді.Мектепжас ұрпаққа білім, тәрбие беретін мекеме; білім беру жүйесінің негізгі буыны. Басты мақсаты – ҰОҚ оқыту. Оны мұғалім атқарады. (Ұ) ойын: "Мектеппен танысамыз". Педагог мектеп ішіне саяхат жасауды ұсынады. Киім шешетін жербірінші қабаттағы дәлізде орналасады. Оқушылар мен мектеп қызметкерлері сырт киімдерін осында іледі. Сынып бөлмесі (кабинет) – оқушылардың ҰОҚ оқитын орны. Мұнда оқушылар отыратын парталар, мұғалімнің үстелі мен орындығы және шкафтар болады. Спортзал – дене шынықтыру сабағы өтілетін жер. Мектептегі шешінетін жер, оқу кабинеттері, спортзал сияқты орындармен таныстырады. Педагог тәрбиеленушілерге мектепте өздерін қалай ұстау керектігін түсіндіреді. Мектепте оқушыларға арналған ереже болатындығын, оны әрбір оқушы орындау керектігін айтады. (Ұ) сөздік жұмысын жүргізу.Көптілділік: Білім – образование – education Тыңдайды, қайталайды.(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • Мектеп ауласында не бар?
  • Мектеп ауласында гүлдер және ағаштар өседі. Спорт алаңы бар. Мектеп ауласы қоршалған. Мектеп ауласында үзіліс кезінде демаламыз.
  • Өз мектебіңнің ауласы туралы айт.Мектеп ауласында не істейсіңдер?Мектепте қоңырау не үшін соғылады?2-тапсырма: сурет бойынша жұмыс. Тірек сұрақтар: Мектепте тағы кімдер қызмет етеді? Педагогтер қандай міндет атқарады?
    Мектеп туралы өлеңдер жинағы.Мектеп ішіндегі кабинеттердің, спортзалдың суреттері.Аудиотаспа.Әліппе-дәптер.


    (Ұ) 4-тапсырма: Сурет бойынша Қуаныш пен Айсұлуға сынып кабинеті қандай болатынын әңгімеле.
  • Сынып бөлмелерінде балалар не істейді?
  • Сынып тақталары не үшін керек?
  • Сынып бөлмелері неге кең және жарық?
  • Сынып бөлмелерінде парталар неге көп?
  • Педагог үстелі неліктен парталарға қарама-қарсы қойылған?(Ұ) Сергіту сәті: Ал, балалар, тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық.Оңға қарай иіліп,Солға қарай иіліп, Жоғары-төмен қарайық, Орнымызды табайық.
    Интерактивтік тақта.Мектеп туралы слайд.


    5-тапсырма: Айсұлуға мектепке қажетті құралдарды жинауға көмектес. Ал, балалар, біз Айсұлуға мектепке қажетті құралдарды портфельге жинауға көмектесейік. Портфельге не саламыз? (Кітап, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік).(Ұ) педагог тәрбиеленушілерден сұрақ-жауап әдісі арқылы жұмыс жүргізеді. Мектепте сынып бөлмелері неге көп?
  • Өйткені оқушылар көп. Оларды сыныптарға бөледі. Мысалы, төрт 1-сынып болса, оларға 4 сынып бөлмесі керек.
  • Сынып бөлмесіндегі тақта және бор не үшін қажет?
  • Тақтаға жазу жазады, есеп шығарады, суреттер іледі. Тақтаға жазуды бормен жазады.
  • Мектепте, сынып бөлмелерінде оқушы өзін қалай ұстауы керек?
  • Сынып бөлмесінде, дәлізде қатты айғайлап жүгіруге; шулауға, әртүрлі заттарды лақтыруға болмайды.
  • Ұялы телефонды ҰОҚ барысында пайдалануға болмайды.
  • Педагог тәрбиеленушілердің жауаптарын тыңдайды және қорытынды жасайды:
  • Бұлардың бәрі – мектеп ережесі. Ережеде оқушы өзін қалай ұстау керектігі айтылады. Оны этика деп те айтуға болады. Этика дегеніміз – отбасында, қоғамдық жерлерде (мектеп, дүкен, балабақша, көше, көлік ішінде) адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау.
  • Әліппе-дәптер.
    іV. ҰоҚ қорытындысы. рефлексиялық түзету.28–30 мин(Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысыңды бағалап қорыту. Балалардан тақтаны кез келген түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:
  • ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;• түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;
  • бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен.
  • Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Смағұл Мағысура
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Мектеп алды даярлық
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559841023
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999