Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қоршаған орта. Тақырыбы: Балабақша бөлмесі
Материал жайлы қысқаша түсінік: овтфыжотжщоцтсжщфотжщофкц
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы«Күншуақ» ІІ-к тобы Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: «Балабақша бөлмесі»Мақсаты: Балабақша ішінде орналасқан бөлмелер мен кабинеттерді салыстыруға үйрету. Балабақша бөлмесінде, топ бөлмесінде және тұрмыста дұрыс қолдану іскерліктерін жетілдіру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қажетті көрнекі құралдар: Суреттермен жұмыстану. Алдын ала жүргізілетін жұмыс: Тақпақтар жаттату, балабақша бөлмелерімен таныстыру. Қос тілдік: балабақша – детский сад, топ – группа, бөлме – комната.

Іс- әрекет кезендері Тәрбиешінің іс- әрекетіБалалардың іс- әрекеті
Мотива-қҚозғау-қШаттық шеңберіне тұрғызу. Бір шаңырақ астында, Тату тәтті тұрамыз. Шаттық шеңберін құрып, өздеріне таныс өлең жолдарын айтады.

ІзденушілікҰйымда-шылық

































Балалардан балабақша бөлмелері туралы білетіндерін сұрайды. –Сендер таңертең қайдан келдіңдер? -Қайда келдіңдер? -Сендердің топтарың қалай аталады? -Сендердің топтарыңда қандай-қандай бөлмелер бар .Балабақша ішіне саяхат жасағыларың келе ме? Саяхатқа пойызбен барамыз. «Пойыз» ойыны. –Біздің пойызымыз қандай ұзын! Пойызымызға көп вагондар тіркеліпті. Кәне, пойыздың дөңгелектері қалай айналады, көрсетіңдерші. Балаларды ас дайындайтын бөлмеге, музыка залына, медбике кабинеті мен кір жуатын бөлмеге алып келеді де ондағы заттармен таныстырады. Біз медбике кабинетіне келдік. Қалай ойлайсыңдар, неліктен медбике кабинеті деп аталады? Қандай заттар мен құралдар бар екендігін көріп алыңдар. Бірақ та қолдарыңмен ұстамандар. саяхатымызды жалғастырайық. Ас дайындайтын бөлмеге алып келеді. –Қайда келдік деп ойлайсыңдар? –Бұнда кімдер бар екен? -Аспазшылар мен ыдыс жуатын апайлар бар екен. Балаларға асхана ішін тек көзбен шолып шығуды ұсынады.- Сергіту сәті. Балалар, медбике кабинеті мен ас даярлайтын бөлме бір-біріне ұқсайма әр бөлменің айырмашылықтарын айтқызады. –Қандай ұқсастық табуға болады? Балалардан бүгінгі іс-әрекеттен алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Пойызға отырып музыка залына, кіржуатын бөлмеге барып ондағы заттармен, апайлармен таныстырып, олардың қызметі жайлы әңгіме жүргізеді. Үнемі қауіпсіздікті сақтаудың ережесін балалардың естеріне түсіріп отырады..

-Үйден келдік.-Қайда келдіңдер?Балабақшаға келдік.- «Балмұздақ» тобы деп аталады. Біздің топта тамақ ішетін, ойнайтын, ұйықтайтын, киім ілетін бөлмелер бар. Балалар пойыздан түскен сияқты әрекет жасайды. Себебі: онда медбике отырады.Балалар заттарды қарайды. Балалар пойызға отырып, ас дайындайтын бөлмеге келеді.Ас үйдегі ыдыстар жайлы біледі. Асты кімдер, қалай әзірлейтінін көреді. -Медбике де,аспазшылар да ақ халат киген.Асхананың іші кең, ыстық. Музыка залы үлкен, жарық, ауасы таза, іші салқын.Балалар пойызға отырып топқа қайтады.
Рефлексивті- түзетушілікТәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, неүйренгендерін сұрайды.Оқу іс-әрекетінен алған әсерлерін айтады, үйренгендерін айтады.
Күтілетін нәтиже: Білу: Балабақша ішінде орналасқан бөлмелер мен кабинеттерді білді. Үйрену: Асхана, жатын бөлме, кір жуатын бөлме т. б. туралы біледі. Меңгеру: Топ бөлмесінде және тұрмыста заттарды дұрыс қолдануды меңгереді.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамбеткалиева Аккаймак Мамбеткалиевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-24
Категория:
Аттестаттау материалдары
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1582552738