Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Құрлық сулары" ашық сабақ
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге қажетті ресурс
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:ГидросфераМектеп: __________________________________
Күні: _________География пәні мұғалімі:___________________

Сынып: 8

Сабақ тақырыбыҚұрлық суларының пайда болуы мен қалыптасу жолдары.
Сабақтың мақсатыҚұрлық суларының пайда болу жолдарын анықтау.Құрлық суларының түрлерін ажырату.Құрлық суларының шаруашылық-экономикалық маңызын анықтау.Әртүрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасау.
Бағалау критерийлері

Білу,түсіну:құрлық суларының пайда болу жолдарын анықтау.Құрлық суларының түрлерін ажырату.Қолдану:құрлық суларының таралуын (жергілікті компаненттерді қоса қарастыру) кескін картаға түсіру.Зерттеу:Құрлық суларының шаруашылық-экономикалық маңызын зерттеу.
Тілдік мақсаттарЖазу барысында келесі академиялық сөздерді қолданады: Құрлық сулары дегеніміз-Құрлық сулары түрлері-Өзен,көл,мұздық,батпақ,
Құндылықтарды дарыту



Құндылықтар:- қоршаған ортаны қорғау- ынтымақтастық,бірігіп жұмыс жасау.
Пәнаралық байланыстарБиология,физика
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтаны, ноутбукті пайдалан отырып керекті мәліметтерді талдай отырып, картадағы сандық деректерді жасайды. Бейнебаян көреді.
Бастапқы білім Алдағы өткен тақырып.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет1-сабақРесурстар
Сабақтың басы





































Сабақтың ортасы























































































І.Ұйымдастыру кезеңі: «Миға шабуыл»1.Жер шарында су қорлары қалай таралған?2.Әлемде тұщы су қоры қай аймақта көп таралған?3.Қандай ірі өзендер мен көлдерді білесің?4.Өз аймағыңда қандай су көздері кездеседі?5.Құрлық суларына қандай сулар жатады?

ІІ.Жаңа сабақтың оқу мақсатымен бағалау критерийімен таныстыру.Тақырыпқа байланысты бейнебаян көру.Бейнебаян құрлық суларының пайда болу жолдары тақырыбында.

1-тапсырма: Оқушылар құрлық суларының түрлері мен қалыптасу жолын сынып болып талқылайды.

Ассосация құрастыру.









2-тапсырмаКарусель» әдісі арқылы топтық жұмыс.Оқушылар оқулық пен суреттерді пайдаланып құрлық суларын жоспар бойынша талдау жасайды.1-топ.ӨзендерӨзеннің негізгі элементтері мен пайда болу жолдары.Өзеннің шаруашылықтағы маңызы.Жер шарындағы ірі өзендерді атау.2-топ.КөлдерКөлдердің пайда болу жолдары.Көлдердің түрлері.Шаруашылықтағы маңызыӘлемдегі ірі көлдерді картадан көрсету.3-топ.МұздықтарМұздықтардың пайда болуыҚай аймақта кездеседіМаңызы қандай.4-топ.Жер асты сулары.Жер асты суларының пайда болуы. Түрлері:грунт,артезиан сулары.Шаруашылық пен туризмді дамытудағы рөлі.Еліміздің қай аймағында таралған.Картамен жұмыс:аталған өзендер мен көлдерді кескін картаға түсіру.Көлдер:Чад,Каспий,Үлкен тұзды көл,Титикака,Байкал.Өзендер:Амазонка,Ніл,Ертіс,Хуанхэ,Мисиссипи,Дунай

Дескриптор: Білім алушы-құрлық суларының таралуын анықтайды.-құрлық суларының пайда болуын сипаттайды.-құрлық суларының шаруашылықтағы маңызын анықтайды.-құрлық суларының туризмді дамытудағы маңыздылығын анықтайды.-құрлық суларының ластану жолдарын анықтайды.-құрлық суларын қорғау жолдарын ұсынады.-құрлық суларын кескін картаға түсіреді.

Бағалау: топтар бірін-бірі бағалайды.

3-Тапсырма:Еліміздегі ірі көлдер мен өзендерді кескін картаға түсіру.

















Дескриптор: оқушылар кескін картаға ірі өзендер мен көлдерді дұрыс түсіре алады.Бағалау: мұғалім «мадақтау» әдісі бойынша бағалайды.




ПрезентациясуреттерСуреттер

Презентация

БейнебаянкөруӨзендер қалай пайда болады?ТВИГ білім.



Презентация Суреттер





Презентация







Мәтінмен жұмыс

Презентация





















Картамен жұмыс.
Сабақтың соңыКері байланыс. «БББ» әдісі арқылы сабаққа рефлексия жазып, тақтаға жабыстырады.Үйге тапсырма:Қазақстандағы өзендерді өзен алабтары бойынша топтастыру.Презентация
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеуСаралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологияларыСергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақтақолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақбойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




























Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сахова Камила Калмурзаевна
Жарияланған уақыты:
2019-07-11
Категория:
География
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1562873122
333
444
555
666
7
888
999