Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Құтты білік
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал 9-сыныптың әдебиеті пәніне арналған күнделікті сабақ жоспары. кез келген осы сыеыпқа сабақ беретін мұғалімдерге керекті деп ойлаймын. сабаққа керекті бөлімдері толық жазылған
Материалды ашып қарау
БөлімМектеп
КҮНІ:Мұғалімнің есімі:
Сабақтың тақырыбыЖүсіп Баласағұн «Құтты білік»
СЫНЫП:9

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:9.1.2.2 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау.9.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;9.1.2. 1 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар


Мәтін бойынша түсінгендігін айта алады.


Оқушылардың басым бөлігі


Мәтін бойынша негізгі тапсырмаларды орындай алады,Шығарма бойынша кесте толтыра алады.


Кейбір оқушылар :


Берілген тапсырма бойынша өз ойын толық жеткізе алады. Мәтіннің мазмұнын өмірмен байланыстыра алады
Бағалау критерийі













Жүсіп Баласағұн «Құтты білік» дастанымен өмірі мен шығармаларымен танысады, біледі. Диалогтік қарым - қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, көркем әдеби тілде сөйлеуге, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы сөз байлығы молаяды, өз бетінше ізденеді.
Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер:


Танымдық, шығармашылық қабілетін, ізденістерін арттыру; өздігінен білім алуға жетелеу.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):


Талқылауға арналған тармақтар:


Ақыл,нақыл, өсиет,адал достық, амал достық.


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Постер қорғау,топпен жұмыс ,сәйкестендіру,құрылысына қарай талдау, шығармашылық жұмыс ,«Адамтану диаграммасы»
Құндылықтарды дарытуОқушылардың білім алуға деген құштарлықтарын арттыру.Функционалды сауаттылық артады алған білімдерін өмірмен ұштастыра алады. Шығарманы оқи отырып адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады.
АКТ қолдануИнтерактивті тақта. Видео.Аудио.Рефлексия.

Алдынғы оқу1.Ежелгі дәуір әдебиеті қай ғасырларды қамтыған және неше кезеңге бөлінеді?2.Ислам дәуіріндегі әдебиетке қандай ақын-ғалымдар жатады?




ЖОСПАР
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ Жоспарланған жаттығулар РЕСУРСТАР




АКТ

Басталуы (Қызығушылықты ояту)

















1.Топқа бөлу (2 мин)







Білу (5 минут)



























Оқулық


Сабақ басында:- Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау - Сабақтың оқушылармен бірлесе атқарылар жұмыс бағытын анықтау-жаңа сабақ тақырыбын анықтауға байланысты сұрақтарқою,үй тапсырмасын тексеру.

Сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.Ұлы ғұламалардың суреттері арқылы бөліну1.Қанағат 2.Әділет 3.АқылОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Оқушылар шығармадан үзінді оқи отырып кейіпкерлерді анықтайды.






«Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар қоюға тапсырма береді (Бас бармақты көрсету арқылы бағалау)

Тақтадағы суреттерге назар аударайықшы. Бұл 1000 сомда кім бейнеленген? Бұл кімнің суреті? «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар қоюға тапсырма береді (Бас бармақты көрсету арқылы бағалау)

Тақтадағы суреттерге назар аударайықшы. Бұл 1000 сомда кім бейнеленген? Бұл кімнің суреті?

Орындық, суреттер






Түсіну(10 минут)





«Шеңбер бойымен әңгімелесу» ойынын жүргізу(Отшашу)Жүсіп Баласғұн өмірін, «Құдатғу білік» дастанын берілген уақыт ішінде оқып шығады, шеңбер бойында тұрып, бір оқушы оқыған әңгімесі бойынша ойды бастайды, келесі оқушы ойды жалғастырадыҚұтты білік дастаны






Қолдану (7 минут)







Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша топта пікірлесе отырып, қағаз бетіне түсіріп, бір оқушы жазғандарын қорғап шығады1- топ. Жүрсін бектер бес нәрседен алыстап,Есі болса, жұрнақ болса намыстан.Ұшқалақтық - бір, екіншісі - сараңдық,Үшіншісі - ашу,,оған егіз надандық.Қырсығың – сор, бетті жер ғып жүргізер,Бесіншісі - өтірік, жерге кіргізер.Бек бесеуден бойын аулақ ұстасын,Білсін сонда басынан құс ұшпасын.Ең қорлығы – өзімшілдік, залымдық,Олар жұқса, азғаны тек қаныңның,- деген үзіндіден адам бойындағы ғұлама көрсеткен адамгершілік, асыл қасиеттер мен азғындық жолға түсірер жағымсыз қылықтарды қағаз бетіне түсіре отырып, таныстырылым жасау. Ғұламаның айтпақ ойы қандай, түсіндіру.2 - топ. Төмендегі үзіндіден адал достық пен амал достықтың сипаттарын қағаз бетіне түсіру. Ақыл, нақыл, өсиет сөздерін жинақтап айтып беру. Екі түрлі достықтың бар есебі,Сол үшін жұрт табысады, сенеді.Бір достық бар Тәңірді алған араға,Болмайды онда қалтарыс та, нала да.Тағы бірі тек пайда үшін достасарМұнда адамдық болмас түбі қоштасар.Достасыңдар Тәңірді алып ортаға,Жүгін бөліс, ашуланба, шаршама.Бұл дүниеде тілеме одан еш пайда,Алда Құдай берер, кетпес ешқайда.Егер пайда үшін дос боп табысса,Қатынаспа, түйінін шеш қатысса.Ақ жүректі туыс, жолдас, бауыр тұт,Соларға сен, болмас қайғы, ауырлық.Дос, туыс сол қуанышта қуанар,Қайғы келсе, қасында боп уатар.3- топ. Төмендегі келтірілген үзіндіден ақыл, білім, тіл туралы айтқан ойларын жинақтап, таныстырылым жасау.Ақыл, білім, тілмашы – тіл, бұл кепіл,Жарық төгіп, елжіретер тіл деп біл.Тіл қадірлі етер, ерге бақ қонар,Қор қылар тіл, кететұғын бас болар.Тіл - арыстан есік баққан ашулы,Сақ болмасаң, жұтар ерім, басыңды!Не дейді ұққын, тілден жапа шеккен ерҚұлақ салып, амал қылып, есті елер.«Тілімнен көп жапа шектім, есебім,Бас кесілмес үшін тілді кесемін.Сөзіңді бақ, басың кесіп алмасын,Тіліңді бақ, тісің сынып қалмасын!»



Сергіту(2 минут)



Музыкаға билеу







ОртасыКітаппен жұмыс

Талдау













Жинақтау













ТалдауКейіпкерлерге мінездемеКүнтуды патша, Айтолды уәзір, Ұғдүлміш кейіпкерлерге қандай қасиет тән? Топ өзара талқылай отырып кейіпкерлерге мінездеме беріп сипаттайды. 1-топ Күнтуды патшаға 2-топ Айтолды уәзірге 3-топ Ұғдүлмішке

Венн диаграммасы арқылы «Құтты білік» дастаны мен «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін салыстыру. Қандай ортақ қасиеті бар екенін анықтау

Берілген плакаттарға Венн диаграммасы арқылы «Құтты білік» дастаны мен «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін салыстыра отырып талдайды.



(Бағалау түрі «Отшашу»)


Карточкалар











Плакаттар
Аяқталуы



Рефлексия. 2 мин«Адамтану диаграммасы»









Үй тапсырмасы беру (1мин)



Бағалау (1 мин)
Бекіту кезеңі Айтыңдаршы балалар,. адам бойындағы ғұлама көрсеткен адамгершілік, ақыл қасиеттер мен азғындық жолға түсірер жағымсыз қылықтарды осы өмірдегі адамдар бойынан табылама?- Иә, дұрыс айтасыңдар,барлығы адамдарға тән қасиеттер.Сабағымызды қорыта келе адам бойындаға жақсы қасеттерді топтастырайықЖақсы қасиеттер- Адамгершілік, кішіпейілдік, татулық, парасаттылық, мейірімділік, жарасымдық қайырымдылық, инабаттылық. Бұл қасиеттер адамның жанын жадыратады, көңілін көтереді.

- Осы жақсы қасиеттерді жанымызға жақын ұстап, жаман қасиеттерден аулақ болайық. Ж.Баласағұнның «Құтты білік» мәтіні бойынша зиянды нәрсесін Абай Құнанбайұлыны «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі бес дұшпанмен Венн диаграммасы арқылы салыстыру

Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін қорытындылай келе өз ойларын жинақтайды.Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.Топ басшысы өз топтарын бағалайды?
Стикерге, сурет қиындылары.

Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциация үш түрде іске асады:1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.

Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.
Ойлану





Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?





Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?



Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағаСабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2..Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ендибаева Сабира Мамбетовна
Жарияланған уақыты:
2019-09-11
Категория:
Қазақ әдебиеті
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1568203817
333
444
555
666
7
888
999