Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қыпшақ хандығы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас тарих пәні мұғалімдерінің күнделікті сабақ жоспарын жазуда көмегін тигізеді
Материалды ашып қарау
Алматы облысы Талғар ауданыӨстемір ауылы№ 14 орта мектебітарих пәні мұғаліміМухаметжанова Гүлжанат Тұрсынбекқызы



Қыпшақ хандығыМақсаты: Қыпшақ хандығы қоғамдық құрылысы, саяси жағдайы, шаруашылығы туралы түсінік беруге жағдай туғызуОқушылардың өз бетінше жұмыс істеуін, дүниетанымын, ой – өрісін, сөздік қорын дамытуға жағдай туғызуОқушыларды өз елінің тарихын білуге, елжандылыққа, отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуТипі жаңа білімді меңгертуТүрі сайыс сабақӘдісі сұрақ – жауап, ізденушілік, әңгімелесуКөрнекілігі карта, карточка, кластермен жұмыс, сөз жұмбақ, тест, қыпшақ хандығының суреттері, қолданған құралдарыСабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі
  • Дм – Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеруОқушылардың назарын сабаққа аудартуОқушыларды тәртіптілікке, жинақтылыққа тәрбиелеуД1 – амандасуД2 – оқушыларды түгендеуД3 – сабаққа даярлығын тексеру

  • Сабаққа мақсатын қою
  • Дм – оқушылардың танымдық қызметін белгілі бір мақсатқа бағыттау және ұйымдастыру. Зейінділікке, тәртіптілікке тәрбиелеу

    МұғалімБалалар, бүгінгі сабағымыз жай сабақ емемс сайыс сабақ. Қазір 1,2-ге саналамыз. Бүгінгі біздің сайысымыз IV бөлімнен тұрады.Бүгінгі сабақта өз – өздеріңізді бағалап отырасыздар. Топ басшысы бағалау парағына әр баланың істеген жұмысына қарай бағалап отырасыздар.Д1 1 сайысымыз «Сандарды ретімен қой» ойының ойнаймыз. Сендер сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сандарды ретімен қойып шықсаңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады

    Қ – Түрік қағанаты қай жылы өмір сүрді? /552 – 603/Ы – Батыс түрік қағанатында «қара бұдұндар деп кімдерді айтты? /қарапайым халықты/П – 704 – 756 ж қандай қағанат өмір сүрді? / Түргеш/Ш – Қарлұқтардың ұйғыр қағанатына қарсы күресі қанша жылға созылды? / 20 ж/А – «Сардоба» деген қандай құрылыс? /құдық үстіне салынған ғимарат/Қ – Түрік жазба әдебиетінің көне ескерткіштерін ата /Тоныкөк, Күлтегін/



    Х – 942 – 1212 ж қандай мемлекет өмір сүрді? /Қарахан/А – Сатұқ Борға Хон кім? /Қарахан мемлекетінің қалаушысы/Н – Найман мемлекетінің орталығы? /Балықты/Д – Қарақытайлар қай жылы өмір сүрді? /1128 – 1213/Ы – Қарахан мемлекетінде Ислам діні қай жылы мемлекеттік дін болып жарияланды? / 960 ж/Ғ – Қарақытай билеушісі қалай аталды? / Гурхан/Ы – Оғыз мемлекетінің билік құруы? /IX – XIғ/

    Д 2 Балалар бүгінгі сабақ XI – XIII ғ қыпшақ хандығы туралы, қоныстанған жерлері, шаруашылығы туралы білеміз және әртүрлі ойындар мен қызықты тапсырмалар болады. Бүгінгі тақырыбымыз «Қыпшақ хандығы»



    Д3 – дәптермен жұмыс /тақырыбы, күні/





  • Жаңа білім


  • Дм – Оқушылар Қыпшақ хандығының қоныстанған жерлері, этникалық құрамы, қалыптасуы, шаруашылығының негізгі идеясын ашу.Оқушылардың жаңа білімді қорытындылау, жүйелеу, қабылдау, ойға сақтау қабілетінің жоғарғы деңгейіне жетуін қамтамасыз етуОқушыларды тәртіптілікке, жинақтылыққа, зейінділікке тәрбиелеу.

    Біздің 2 сайысымыз «Сен білесің бе?» деп аталады. Бұл сайыста бүгінгі өтетін тақырыбымызды өздерің оқып, өздеріңнің түсінгендеріңді айтып бересіңдер және бір – біріңе баға қоюды ұмытпаңдар

    Д1 Оқулықпен жұмыс 62-67 бетД2 Қысқаша көрнекілік арқылы шаруашылығын түсіндіруД3 Дәптермен жұмыс /конспект/Қыпшақтар Есіл мен Тобыл өңірінде көшіп – қонып жүрген. Қыпшақтардың этникалық құрамы VII – VIII ғ қалыптаса бастаған. Қыпшақ бірлестігіне түрік тілдес қимақ, оғыз, құман, ежелгі башқұрт тойпалары да енген.

  • Алғашқы бекіту
  • Дм – Жаңа ұғымды түсінгенін тексеру3 сайысымыз «Өз күшіңе өзің сенесің бе?» деп аталадыБұл сайыста сабақта алған мағлұматтарыңды әр түрлі тапсырма беру арқылы білімдеріңді тексерейік

    I топ. Қыпшақ бірлестігіне енген тойпаларды жаз /сызба бойынша/



    Тест

    II топ Қыпшақ хандығы қандай шаруашылықпен айналысқан /кластермен жұмыс/





    Аң, шаруашылығы, егін, қолөнерТест Д 3 Балалар, ақырғы сайысымыз 4 «Математика әлемінде» деп аталады. Сендердің математикалық білімдеріңді және екінші жағынан өтілген тақырыптар бойынша не білесіздер?220 * 2 + 316 = 756 қарлұқ қағанаты құрылды3 * 500 – 558 = 942 Қарахан мемлекеті құрылды2 * 300 + 104 = 704 Түргеш қағанаты құрылды300 * 2 + 3 = 603 Түрік қағанаты ыдырады

    2 * 400 + 70 = 870 Аль-Фараби дүниеге келді3800 / 2 + 91 = 1991 Қ.Р. Тәуелсіздік алды3600 / 2 – 588 = 1212 Қарахан мемлекеті құлады2 * 6 + 1 = XIIIғ. Қыпшақ хандығы ыдырады
  • Қорытынды
  • Инцерт әдісіНе білейік? Не білдім? Не білгім келеді?

    Уйге тапсырма §14 Бағалау



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мухаметжанова Гулжанат Турсынбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-05-16
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1558010951
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999