Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қысқа мерзімді жоспар Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық модельдері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: География
Материалды ашып қарау


Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық модельдеріМектеп: Амангелді атындағы орта мектеп КММ
Уақыты: Мұғалімнің аты-жөні: Шокеева А.К
Сыныбы: 10Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Оқу мақсаты10.4.1.6 дүниежүзі шаруашылығының аумақтық модельдерін талдау10.1.1.2 зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану
Бағалау критерийіҚолдануШаруашылықтың аумақтық құрылымының даму модельдерін жіктейді;ТалдауДүние жүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымына байланысты сандық мәліметтерді анықтап, талдайды.
Пәнаралық байланыстарЭкономика, Қазақстан тарихы
АКТ-ны пайдалануШаруашылық салалары туралы қосымша ақпаратпен танысады.


Тілдік міндеттер







Пәнге қатысты лексика мен терминология: Шаруашылықтың аумақтық құрылымы, аймақ, аймақша, ел, өнеркәсіп торабы, экономикалық аудан, өнеркәсіп орталықтары

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Дамыған елдерге.............................. жатады.Еуропа аумағы ............................... жіктеледі.Көп бөлікті модель .................................
Алдыңғы білімДүниежүзілік шаруашылық құрылымы
Жоспар

УақытСабақта орындалатын іс-әрекеттерРесурстар
0-1



Сабаққа жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.
  • Оқушылармен сәлемдесу;
  • Жағымды ахуал орнату.






  • 2-5









    6-7



    8-14





















    15-16

















    17-31











    32-34

















    35-37



    Бүкіл сыныпқа «Дамушы елдер» туралы бейнебаян көрсетіледі. Бейнеролик көрсету арқылы балаларға түсінік бере отырып жаңа тақырыпқа шығу. Мұғалім сұрақтары:- Осы бейне роликтен қандай әсер алдыңыз?- Не себепті осы бейнефильм көрсетілді деп ойлайсыңдар?

    Мұғалім оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырады. Тапсырма №1. Мәтінмен жұмыс.Тақырыбы: Шаруашылықтың аумақтық құрылымыМақсаты: шаруашылықтың аумақтық даму модельдерімен танысуЖеке жұмыс. Шаруашылықтың аумақтық құрылымының жіктелуін кесте схемаға түсіреді.

    Бағалау.Бағалау дескрипторы:
  • Мәтінмен танысады;
  • Екі бөлікті модельді анықтап, кестеге түсіреді;
  • Үш бөлікті модельді сипаттайды;
  • Көп бөлікті модельді сипаттайды;
  • Жаңа үш бөлікті модельді сипаттайды.
  • Оқушылар слайдта көрсетілген бағалау дескрипторы арқылы бірін-бірі бағалайды.

    Топтық жұмыс. «Бағытталған оқу» әдісіІ –топ: «Дамыған елдер»ІІ-топ: «Дамушы елдер»ІІІ-топ: «Өтпелі экономикалық елдер»

    Оқушылар алдарына берілген қосымша ақпараттардан сандық ақпараттарды пайдаланып, тақырыптарды қорғайды.Бағалау дескрипторы:
  • Дамыған елдерге байланысты сандық ақпараттарды анықтап, таныстырады;
  • Дамушы елдерге байланысты сандық ақпараттарды анықтап, таныстырады;
  • Өтпелі экономикалық елдерге байланысты сандық ақпараттарды анықтап, таныстырады;
  • Бағалау. Топтар бірін-бірі «Галларея» әдісі арқылы бағалайды.(1-2; 2-3; 3-1)Қорыту
  • Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымы қандай түзілімдерге жіктеледі?
  • Болашақта өзгеруі мүмкін бе?


  • Twig-Bilim.kz





    Слайд-1-2









    Үлестірмемәтін







    Таныстырылым Слайд-5













    Слайд 6

































    38-40
    Соңы. Қорытынды кезеңі. Бағалау критерийлеріне оралып, тапсырманың қаншалықты дұрыс орындалғандығын талқылау. Есте сақтау керек маңызды 1 нәрсеКөбірек білгім келетін 2 нәрсеБұрыннан білетін 3 нәрсеМен үйренген 4 нәрсеСлайд 7
    Ой толғауСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?Мен өз уақытымды ұтымды пайдаландым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

















    Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1.2.Қандай екі дүние сабақты одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)1.2.Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шокеева Айгерим Кайратовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-27
    Категория:
    География
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582781743