Introduction part -Brainstorming (10 min)
• T: greets Ss and introduce himself, asks some questions.
• T: shows short video about how to introduce themselves, after watching video pupils do pair work .
D: Less able pupils: support with some instruction.
Teacher presents the objectives and outcomes of the lesson.
We are going prolong speaking about Kazakh ancient homes.
By the end of the lesson you will be able to:
Discuss given problems creatively and cooperatively while listen and speak
Use given words in the context about home
(P) WARM-UP
• Number games
Students will start back to back and when they will jump they will show each other fingers and they will count their fingers and who will count first that student will be winner this activety. F\e (one + three = four Students can use this signs : plus (+), minus (-), divided by (÷) and multiplied by (×).
Тегін шексіз жүктеп алып,
өз сабағыңызда қолданыңыз!
Қалаған уақытта, кез-келген жерде жүктеп алуға болады
Қосымша:
Аттестацияға дайындық курсын және
5 000 астам тест сұрақтарын тегін береміз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз