Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Қызға-нәзіктік,ұлға-батылдық»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Маған Алғыс хат қажет еді осымен екінші мақала жіберіп отырмын Бұл ұсынып отырған "«Қызға-нәзіктік,ұлға-батылдық»" атты сайыс жоспары аттестациядан өту үшін көмегі бар деп ойлаймын №119 мектеп лицейінің музыка пәні мұғалімі 7"Б" сынып жетекшісі Калимова Ажар Жумартовна
Материалды ашып қарау
Сайыстың тақырыбы: «Қызға-нәзіктік,ұлға-батылдық»Сайыстың мақсаты:Қыздар мен ұлдар арасындағы қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыру.Міндеттері:
  • Ұл мен қызға тән қасиеттер жайлы түсініктерін кеңейту.
  • Ерекшелігіне қарай өз құрдастарымен қарым-қатынастарын дамыту.
  • Ұлды батылдыққа қызды нәзіктікке тәрбиелеу.
  • Білімділік: Оқушылардың сөздік қорын молайту.Дамытушылық: Қазақ халқының салт-дәстүрлері және қазақ халқының тәрбиесі туралы білімдерін дамыту;Тәрбиелік: Инабатты қыз, ибалы ұл тәрбиелеу.Көрнекілігі: Итнерактивті тақта, компьютер, слайдтарды, DVD,CD дисктері,суреттер,мерекелік құттықтаулар,нақыл сөздер, бейнетаспа,сазсандық,үнтаспа т.б. Сайыс кезеңдері:
  • 1-ші кезеңі«Сәлем-сөздің айнасы» (топты таныстыру)
  • 2-ші кезеңі «7 таңба» /білім-білік сайысы/
  • 3-ші кезеңі «Өнерпаз болсаң» (әр топ өз өнерлерін көрсетеді)
  • 4-ші кезеңі «Тапқырлықтың негізі -талап, кілті–білім.»
  • (6-Карточканы 6-оқушы алып жауап береді.)
  • 5-ші кезеңі . «Сегіз қырлы, бір сырлы»
  • К Ө Р І Н І С (5-7минут)
  • 6-кезең. Шебердің қолы ортақ.
  • «Бес саусағынан бал тамған»
  • 7-кезең. «Сыр мен сымбат сұлулығы»
  • Сән үлгісіне кезек береміз.Барысы:Жүргізуші:Мінекей залда тыныштықЕстілмейді дыбыс түкМұны біз де қоштаймызКешіккендерді тоспаймызСайысты біз бастаймызАрмысыңдар,жиналған қауым,ардақты ұстаздар,қадірлі қонақтар!7-сыныптар аралығында өткелі отырған «Қызға-нәзіктік,ұлға-батылдық» атты сайысына қош келіпсіздер!Муз.сәлем:Мұратқызы Айжанның орындауында М.Ілиясовтың «Қыз сыны» әні «Сәлем-сөздің айнасы» (топты таныстыру)Бас иіп топ алдында шығатынСәлемдесу парызы әрбір жастыңБілімдерін паш етер сайыскерлерСәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған 3- топты қол соғып қарсы алайық. (музыкамен кіреді)

  • 1-ші кезең «Таныстыруды» бастайық!
  • Сөз кезегін 7«А» сынып қатысушыларына береміз. (Әр топ өз тобының атын, ұранын, топ басшысын, мүшелерін таныстырады)Жүргізуші:Мына өмірде шалдықпада,шаршама,Жеңе білген қиындықты қаншамаБастағалы тұрған мына сайыстаСәттілік тілеймін мен баршаңа 7 «Ә» сынып қатысушыларын ортаға шақырамын. Қол соғып қошеметпен қарсы алайық. (музыкамен кіреді)Жүргізуші:Өмір өзі тұрады екен жарыстанЗаман болды бір-бірімен алысқанБұл сайыста сол өмірдің бөлшегіОлай болса менде көштен қалыспан-деп қатысқалы келген 7 «Б» сынып сайыскерлерін қол соғып қарсы алайық! (музыкамен кіреді)Жүргізуші:Білімнің ұшқырлығын танып сен,Асып тасып, асықпа, қалыспа сенУақыт деген зымырап, зулап жатырТапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен – дей отыра келесі кезеңді бастайық
  • 2-ші кезең «7 таңба» /білім-білік сайысы/
  • Мақсаты: Сұрақтарға дұрыс жауап беру.Ойынның шарты: Кестедегі санды ашып, сол санның сұрағына жауап беру.(Слайд арқылы 7-сұрақ ашылып оқылады.)Саспай,сенімді жауап жазуға тырысыңдар!1.Айша бибі мавзолейі қай жерде? /д.ж.Таразда/2.Күйші ана? /д.ж. Дина Нұрпейсова/3.Сәндік бұйым жасайтын адам? /д.ж.Зергер/4.Қорқыт бабамыз әйелді неше түрге бөлді? /д.ж.Төрт/5.Әйел көркі неде? /д.ж.Ақылда/6.Халқымыздың қазақ қыздары? /д.ж.Ә.Молдағұлова.М.Маметова/7.Сұлу деген сөздің синонимі? /д.ж.Ару/
  • 3-ші кезеңі «Өнерпаз болсаң»
  • (әр топ өз өнерлерін көрсетеді)Шалқытып бұл сайыста ән салайық,Өнерпаз, өрендерге тамсанайық.Жырымен, ән-күйімен тамсандырар,Сайыскер өнерпазды қарсы алайық. 1.7 «А» Топтың орындауында «Қара жорға» биі2. 7 «Ә» Топтың орындауында «Қазақ қыздары» әні3.7 «Б» Топтың орындауында «Вальс»«Өнерге әркімнің ақ бар таласы» дегендей ән айту би билеу,мәнерлеп оқу өнерпаздық деңгейі бағаланады
  • 4-ші кезеңі – «Тапқырлықтың негізі - талап, кілті – білім.»
  • Ал келіңдер келіңдер,дұрыс жауап беріңдерБілімдерді тексеріп,саудаласып көріңдерСырлары көп білімнің,шешілмеген әлі деТереңдігі білімнің,керек екен бәріңе.Сайыскерлерге сәттілік тілей отырып танымдық сұрақтарға жауап беру ұсынылады.(6-Карточканы 6-оқушы алып жауап береді.) 1-сұрақ..Б.З.Д.VI ғасырда өмір сүрген сақтардың патшайымын атаңдар?жауабы: Томирис2-сұрақ.Әйелдің күші аз несі көп? жауабы:Айласы.3-сұрақ. «Құпиялы қобдиша» /жәшікте жасырынған ойыншық домбыра мен киіз үй/.І-жұмбақ. ІІ-жұмбақТиіп кетсе жылаған Қазша қанатын жазады Дауысы көпке ұнаған Үйрекше мойнын созадыБоз арғымақ аузы жоқ Құсша қонады.Мұрны да жоқ-екі құлақжауабы:Домбыра жауабы:Киіз үй.4-сұрақ.Келін түсіру,қыз ұзату дәстүрінде айтылатын салт-жырларды ата? жауабы:Тойбастар.беташар,жар-жар,сыңсу.

    5-сұрақ. «Бұл қай күй?» жауабы: Адай6-сұрақ.Айнаға әйелдер көп қарайды ма? Әлде еркектер ме?жауабы:Батыс психологтар тәжірибесіне қарағанда еркектер көп қарайды екен.5-ші кезеңі . «Сегіз қырлы, бір сырлы» К Ө Р І Н І С (5-7минут)Халық айтса біледі,Талаптыға нұр жауарӨнерлі өрге жүзеді,Таланттылар құр қалма! –деп«Сегіз қырлы, бір сырлы» оқушыларымыздың өнеріне кезек береміз 1. 7 «А» сыныбының «Еңлік -Кебек» 2. 7 «Ә» сыныбы «Қыз Жібек пен Төлеген» 3. 7 «Б» сыныбының «Қозы Көрпеш –Баян сұлу» Осы таңдаған тақырыптары бойынша сахналық қойылымдарын, актерлік шеберлігін байқап көру.
  • 6-кезең. Шебердің қолы ортақ.
  • Ұлың өссе,ұлықтымен ауыл болҚызың өссе,қылықтымен ауыл бол-деген екен ата-бабамыз Ұлдар-қамшы өреді.Қыздарымыз жігіттерге галстук тағу шеберлігін көрсетеді:Іске сәт деп ойынымызды бастайық!

    Ұлдар мен қыздарға және оларға ортақ қасиеттерді анықтау мақсатында «Бес саусағынан бал тамған» сайыскерлерімізді ортаға шақырамыз.Ұлдар салат тағамын,қыздар қамыр жазу аспаздық өнерін көрсетеді.Бақ шаба ма,бап шаба ма оны сайыс барысында көре жатасыздар. Музыкалық сәлем. «Әдемай»тобының орындауында «Шашу» Кімдер зерек,кім жылдам!Ақыл білім жастарда.Сөз беремін жастарғаБізде қызық ойын барШешімін таппай қоймаңдар-деп көрермендерден 3-ойыншынымақал-мәтелдің жауабын табуға шақырамыз.Дұрыс жауабы: «Өнер жас ұланнан,жүйрік ат құнаннан.»

  • 7-кезең. «Сыр мен сымбат сұлулығы»
  • Сән үлгісіне кезек береміз.Сахнада ұлттық киім үлгісін көрсету,өзін-өзі ұстай білу мәдениетіне мән берілді. Музыкалық сәлем:Қаздаулет Медердің орындауында «Ей,Қарындас» әні Жинаған өн бойына білім кенін Тәнтімін,ынтазармын өрендерім Бұл сыннан сүрінбестен өте шыққанЖарайсың айналайын сайыскерім!Қорытынды. Жеңген топты анықтау.Әділ қазылар алқасы сөз сөйлеп,жеңіске жеткен топ марапатталады.І-орын 7 «Б» сыныбыІІ-орын 7 «Ә» сыныбыІІІ-орын 7 «А» сыныбы

    Ойын толқып жатқандай асып тасып Біреу мығым,біреулер шалыс басыпБұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де жеңілсеңде қалма жасып,-дей отырып сайысымызды аяқтаймыз.НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!Сіздерге жүректің жылулығын,жанның сұлулығын тілейміз!Қош сау болыңыздар!



    Алматы қаласыӘуезов ауданы№119 мектеп-лицейініңмузыка пән мұғаліміКалимова.Ажар.Жумартовна







































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Калимова Ажар Жумартовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-14
    Категория:
    Музыка
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560505937
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999