Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сабақтың тақырыбы: Бала Абай 5-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Бала Абай

Мектеп: №23 мектеп-лицейі
Күні:23.02.201Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б.
Сынып: 5 «Е» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:5.Т/А1-тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;5.Ж5- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:


Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Дара сан есімдер мен күрделі сан есімдерді ажырата алады.


Кейбір оқушылар:


Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.



Бағалау критерийі





Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжап, басқа да мәліметтермен толықтырады.


Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.




Құндылықтарға баулу Қазақтың ұлы ақыны Абайдың өмірінен үлгі-өнеге алуға баулу.
Пәнаралық байланыс информатика




Тілдік мақсат



Оқушылар орындай алады: Мәтінді мұқият тыңдайды.Жинақы мәтін жазады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Сан есімдердің құрамына қарай түрлерін ажырата алады.Диалог құруға, шығарма жазуға пайдалы тіркестер. Бойы өскен, он үш, бет-бейнесі, арықтап, солғын, бойшаң.


Талқылауға арналған сұрақтар:


Бала Абайдың кескін-келбетін көз алдарыңа қалай елестетесіңдер.


Не себепті.....деп ойлайсыз?


Абайдың ұлы ақын болуына не себеп болды?
Алдыңғы тақырып Көлік
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар мен (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басы:6 минутІ. Ынтымақтастық орнату: Сәлемдесу, шаттық шеңберін құру.Жақсы тілектерін бір-біріне айтады.ІІ. Топқа бөлу. Таратпа қағаздар арқылы 3 –ке біріктіру.1 топ. Абай ауылы 2 топ. Ибраһим ауылы 3 топ. Телғара ауылы ІІІ. Алдыңғы сабақты пысықтау үшін « Ақылды доп» әдісін қолданамын. Таратпа қағаздар
Ортасы 31 минут



















































Білу, түсіну. 1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі. Аудиожазбаны тыңдай отырып жаңа тақырыпты ашамыз.)Ойтүрткі сұрақтар:-Аудиожазбадан тыңдаған мәтіннен нені түсіндік?

ҚБ. Қол сигналдары арқылы бағалау.

ҚБ. Бас бармақ тәсіліҚолдану Саралау жұмысы:Төмен деңгей «Кім жылдам?» ойыны
  • Сан есім дегеніміз не?


  • Орта деңгей «Ойлан, тағы да ойлан » әдісі
  • Дара сан есім мен күрделі сан есімді салыстырады.


  • Жоғарғы деңгей «Үлкен ізденіс» әдісі
  • Сан есімдер бар мақал-мәтел айтып, мағынасын ашады.




  • Талдау 2 -тапсырма (жеке жұмыс)

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау. 3 -тапсырма (топтық жұмыс) ЖИНАҚТАУ «Кластер» әдісі Д: Абайдың портретін өз сөздерімен жазады.ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау.Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық!» би билеу


























    Мадақтауға арналған смайликтер.



































    Соңы:8 минут Бағалау Кері байланыс «Өрмекші торы» әдісі арқылы қорытамын. Балалар бір-біріне сұрақтар қояды.


































































































    Сабақтың тақырыбы: «Мәңгілік ел: бір ел – бір тағдырМектеп: №23 мектеп-лицейі
    Күні:02.02.201Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б.
    Сынып: 7 «Ә» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: 7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау7.ӘТН4.3. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну
    Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:


    Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды.


    Оқушылардың басым бөлігі:


    графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазады. Өз пікірін анық жеткізеді.


    Кейбір оқушылар:


    Еліктеу сөздің түрлерін ажырата алады.


    Бағалау критерийі





    Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды.


    Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді




    Құндылықтарға баулу Өзге ұлттың салт-дәстүрін, тілін, мәдениетін сыйлауға тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыс информатика




    Тілдік мақсат



    Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсініп оқып алады. Автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды.



    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    Еліктеудің құрамына қарай түрлерін ажырата алады.Диалог құруға, шығарма жазуға пайдалы тіркестер. Әл-ауқатын жақсартып, ел тарихы, алауыздық, берекесіздік


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    «Мәңгілік ел» идеясының мәні неде?


    Не себепті.....деп ойлайсыз?


    Тәуелсіздікті сақтап қалудың қандай жолдары бар?
    Алдыңғы тақырып Қазақстан халқы Ассамблеясы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар мен (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басы:6 минутІ. Ынтымақтастық орнату: Сәлемдесу, шаттық шеңберін құру.Жақсы тілектерін бір-біріне айтады.ІІ. Топқа бөлу. Таратпа қағаздар арқылы 3 –ке біріктіру.1 топ. Бірлік 2 топ. Татулық 3 топ. Сыйластық ІІІ. Алдыңғы сабақты пысықтау үшін «Зымыран сұрақтар» әдісін қолданамын. Таратпа қағаздар
    Ортасы 31 минут



















































    Білу, түсіну.
  • тапсырма (топтық жұмыс)


  • ҚБ. Қол сигналдары арқылы бағалау.

    Қолдану 2 -тапсырма (жеке жұмыс)

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау.

    Талдау 3 -тапсырма (топтық жұмыс) Халықтар достығыД: «Ассоциативті карта» сызады. Мақал-мәтелден, қанатты сөзден тақырып қояды.ҚБ. Фигуралар арқылы бағалау

    Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық!» би билеу Жинақтау 4-тапсырма ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау.

    Саралау

    Жоғары деңгей. «Мәңгілік ел- ата-бабамыздың асыл арманы»тақырыбында ойтолғау жазыңдар. Орта деңгей. Тірек сөздердің мағынасын сөздіктен анықтаңдар. Төмен деңгей. Мәтіндегі тірек сөздрді табыңдар. ҚБ. Мадақтау сөздер арқылы бағалау.


























    Мадақтауға арналған смайликтер.



































    Соңы:8 минут Бағалау














    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шалдарбекова Молдир Бакытовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-25
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569407057
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999