Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Сәлем мектеп – бұл мен!» 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделу үрдісін психологиялық дайындау
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1. Бірінші сынып оқушыларын жаңа әлеуметтік даму жағдайына бейімделу кезеңінде психологиялық–педагогикалық қолдау жасау.
Материалды ашып қарау
«Сәлем мектеп – бұл мен!» 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделу үрдісін психологиялық дайындау

Бейімдеу сабақтарының мақсаты:1. Бірінші сынып оқушыларын жаңа әлеуметтік даму жағдайына бейімделу кезеңінде психологиялық–педагогикалық қолдау жасау.2. Бірінші сынып оқушыларында пайда болуы мүмкін мектептік бейімсіздену және мазасыздықтың алдын алу жұмысын жүргізу. Бейімдеу сабақтарының міндеттері1. Балалардың бір-бірімен танысу үшін қолайлы жағдайлар жасау2. Бірінші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуі кезінде қорғаныштық және эмоциялық жайлылық сезімін қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасау3. Мектеп ережелеріне қатысты оң қарым-қатынас әсерін қалыптастыру. 4. Бірінші сынып оқушыларының тұлғалық эмоциялық және коммуникативті жақтарын дамыту5. Әр баланың табысқа жету жағдаятын қамтамасыз ету6. Жеке өзіндік қасиеттерін көрсете білу үшін жағдай жасау7. Сыныптың ұжымдық бірлігі, бір-біріне деген сенімді қатынасы ынтымақтастық дағдыларын дамыту.Бейімсізденудің алдын алудың ең тиімді тәсілі балалармен жүргізілетін топтық жұмыс. Мұндай топтық жұмыс түрінде жүргізілген бейімдеу сабақтары жақсы нәтижеге қол жеткізеді және бірінші сыныптың бастапқы оқу кезеңінде жүргізген дұрыс.Осындай сабақтар баланың мектепке қолайлы бейімделуіне жағдай жасауды қамтамасыз етеді, оқу мен тәрбие процессінде оның одан әрі қарай сәтті дамуына көмектеседі.Оқушының ортаға деген оң микроклиматын қалыптастыру арқылы, жағымды атмосфера, эмоционалдық жайлылық, балалар арасында өзара құрметке негізделген тұлға аралық қарым-қатынас орнауына көмек көрсетеді, эмпатия, бірін-бірі қабылдау мен өзара , өзара іс-қимылды жақсартып, топтық ұжымшылдықтың дамуына ықпал етеді.Балаларды "мектеп өмірі" ережесіне бейімделуге, одан әрі өміріне қажет көптеген басқа да өмір тәжірибелеріне үйретеді. Бейімдеу сабақтарының ерекшелігі үнемі эмоциялық жағымды көңіл-күймен жүргізлетіндігінде. Олар балалар үшін ұнамды және қызықты болуы тиіс. Сабақтарда ойын және шығармашылық тапсырмалар, сондай-ақ психологиялық сипаттағы жаттығулар кеңінен пайдаланылады. Балалармен орындалған тапсырмалардың нәтижелерін жинақтау, талқылаудың маңызы зор, кейбір тапсырмалардың нәтижелерін сынып оқушысының тұлғалық маңыздылығын, әрбір баланың жеке жұмыстарын ұжымдық және сыныптағы жеке қасиетін көрсету мақсатында ортақ көрмелер мен композициялар түрінде орналастыру көрсетуге болады. Сабақтардың бір бөлігі екі жақты сипатқа иеолардың құрамында дамытушылық, түзету жаттығулар ғана емес, диагностикалық тапсырмалары боладыСабақ жиілігі және санының шарттарыБейімделу сабақтары бірінші сынып оқушылары үшін аптасына 1 рет 10 сабақ көлемінде есептелген. Ұзақтығы 30 минут. Педагог - психологтың топтағы жоспарланған жұмысының нәтижелері. Бейімдеу сабақтарын жүргізу нәтижесінде бірінші сынып оқушыларының бейімсізденуін болдырмау, бірінші сынып оқушыларының бейімделу ұзақтығын қысқарту нәтижелілігі күтілуде. Мазасыздық деңгейі төмендетіледі. Мектепте өзін-өзі алып жүру ережелерімен танысады. Оқушылар ұжымында қолайлы орта жасалады. Балалар бір-бірімен және сынып жетекшісімен танысадыБейімдеу сабақтарының жоспары "Сәлем мектеп – бұл мен!" 
Тақырыбы Мақсаты Мазмұны 
1-сабақ"Кел, танысайық"

Топта психологиялық жайлылық атмосферасын құру. Шиеленістің алдын алу. Бірінші сынып оқушыларының мұғаліммен және бір-бірімен танысуы
  • Жаттығу: "Сәлем" 
  • Жаттығу "Жақсыкөңіл-күй эстафетасы " 
  • Жаттығу "Өз құйрығын тістеген айдаһар " 
  • Жаттығу "Менің күлкілі портретім"
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 2-сабақ "Алақай! Мен оқушымын" Қолайлы эмоциялық атмосфера құру. Балалардың оқушы мәртебесін ұғынуы. 
  • Жаттығу "Менің атым... Мен өзімді сүйемін..." 
  • Жаттығу: "Көңіл-күй неге ұқсас" 
  • Жаттығу «Оқушы болу деген не?» 
  • «Балабақша тәрбиеленушісі – оқушы» тақырыбында сурет салу 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 3-сабақ"Мектеп өмірінің ережесі"

    Бірінші сынып оқушыларының мектеп өмірі ережелері мен танысуы. Ынтымақтастық, бір-біріне деген сенімді қатынас, сынып ұжымының ұйымшылдығына бейімделу дағдыларын
  • Жаттығу "Рөлдік көркем жаттығу" 
  • Жаттығу: "Орман тұрғындары" 
  • "Орман мектебін" құру 
  • М. А. Панфилованың ертегісі 
  • "Мектеп ережесі" 
  • М. А. Панфилованың ертегісі 
  • Слайд көрсету "Мектеп ережесі" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 4-сабақ"Мектепке не үшін барамыз?"

    Балаларға өзінің жаңа мәртебесін сезіну үшін жағдай жасау
  • Жаттығу: "Мұрын ұшымен амандасу" 
  • Жаттығу "Сөйлемдерді аяқта" 
  • Жаттығу: "Ең үздік бірінші сынып оқушысы" 
  • Жаттығу: "Мектепке не үшін барады?" 
  • Жаттығу "Мен мектептемін" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 5-сабақ«Менің досым-мектеп портфелі»

    Балаларды тәртіпке, ұқыптылыққа, оқулықтар мен басқа да мектеп заттарына ұқыпты қарауға үйрету. 
  • Жаттығу "Жел соғады ..." 
  • Жаттығу "Мектепте маған не керек" 
  • "Портфельді жинау" 
  • М. А. Панфилованың ертегісі 
  • Жаттығу "Мен өзімнің портфеліме саламын" 
  • Жаттығу: "Төртінші артық" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 6-сабақ"Мені жақынырақ таны "

    Жалпы оң атмосфералы сабақтар құру, топ құру , ұжымның бірігуі, яғни бір-біріне, әрбір қатысушының бірегейлігін атау.
  • Жаттығу: "Әуедегі бал" 
  • Жаттығу "Шариктермен жаттығу" 
  • Жаттығу: "Не өзгерді" 
  • Жаттығу "Кімде ..., барлығыңыз орын ауыстырып отырыңыздар" 
  • Жаттығу: "Мен үшін маңызды не" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 7-сабақ"Бірге жұмыс істеуге үйренеміз"

    Бірінші сынып оқушыларының оқу ынтымақтастығы дағдыларымен танысу үшін жағдай жасау
  • Жаттығу: "Амандасып қояйық" 
  • Жаттығу Шарлар" 
  • Жаттығу: "Пингвиндер" 
  • Жаттығу"Фигуралар салу" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 8-сабақ"Біздің сынып – бұл біз!"

    Ұжымды біріктіру, бір-біріне деген қарым-қатынастарын "сынып- тұтас топ" ретінде қалыптастыру 
  • Жаттығу: "Мейірімді есім" 
  • Жаттығу: "Құрттар" 
  • Жаттығу «Оқушы портреті» 
  • Жаттығу «Жалғыз аяқты жол» 
  • Жаттығу "Біздің сынып – бұл барлығымыз" 
  • Жаттығу: "Көңіл-күйімізді суреттейміз" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 9-сабақ"Мектептегі көңіл-күй"

    Үрейленуді төмендету, баланың "Менін" күшейту, баланың психикалық тонусын,өзіне деген сенімділігін арттыру
  • Жаттығу: "Жаңбыр" 
  • Жаттығу "Көңіл-күйімді тап" 
  • Жаттығу "Көңіл-күйімді бейнеле" 
  • Жаттығу "Хрустальді саяхат" 
  • Жаттығу "Көңіл-күй түстері" 
  • Жаттығу "Менің мектептегі көңіл-күйім" 
  • Жаттығу "Тамаша күн үшін рахмет " 
  • 10-сабақ"Бірінші сынып оқушысы болу қандай керемет"

    Мектепке және оқуға деген жағымды эмоционалдық қарым-қатынасты бекіту
  • Жаттығу "Майшам" 
  • Жаттығу "Бірінші сынып оқушысының сиқырлы жастығы" 
  • Жаттығу "Бірінші сынып оқушыларының аралы" 
  • Жаттығу "Тамаша бақша" 
  • Жаттығу "От" 
  • Жаттығу "Күн сәулелері" 
  • Жаттығу "Көбелектің ұшуы" 
  • Жаттығу: "Біздің жүректеріміздің жылуы" 
  • Сабақ конспектілері 1-сабақ. Мақсаты: Топта психологиялық жайлылық атмосферасын құру. Шиеленістің алдын-алуСабақ барысы Жаттығу: "Сәлем!" Мақсаты: топтың барлық қатысушыларын жұмысқа , таныстыруЖаттығулар барысыТоп шеңбер құрып отырады. Доп немесе қандай да бір жұмсақ ойыншық пайдаланылады. Кейбір жағдайларда жұмырлана домалақталған шарфты пайдалануға болады. Мұғалімі көз қарасымен бірінің бірінші сынып оқушыларының біріне тоқтала қарап, оған: "Сәлем! Сенің атың кім?"- деп допты лақтырады. Бұдан әрі ол: " Топтан кез-келген, кім саған қызықты, бір оқушыны көзіңмен таңдап, оған қарап тұрып, допты лақтыр, амандаса , оның аты кім екенін сұра" деп нұсқаулық береді.Доп лақтырулардың арасында мұғалім: "Кімге әлі доп лақтырылған жоқ, соған лақтыруға тырысыңыздар» деп нұсқаулықты нақтылайды.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Куанышева Дамира Бакытовна
    Жарияланған уақыты:
    2018-11-17
    Категория:
    Психология
    Бағыты:
    Баяндамалар, реферат
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1542452920
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999