Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сан аралықтары
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2-4 сынып оқушыларының математика пәні бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету, логикалық ойлау қабілетерін дамыту, жан-жақты білімділікке баулу.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер Мектеп
Күні:04.02 №58Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыСан аралықтары.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.2.7сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;6.2.2.8сан аралықтарды кескіндеу;
Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді;
  • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады;
  • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді;
  • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдаланады.
  • Бағалау критерийлеріОқушылар:
  • Координаталық түзуде нүктелерді белгілей алады;
  • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажырата алады;
  • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады;
  • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалана алады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • санды теңсіздік, тура санды теңсіздік, сан аралығы, сызықтық теңсіздік анықтамаларын біледі;
  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі; теңсіздіктер қасиеттерін біледі;
  • тура санды теңсіздіктерге амалдар қолдана алады;
  • сандық түзуде әртүрлі сан аралықтарын бейнелейді;
  • сан аралықтарын оқи алады және жаза алады;
  • Пәнге қатысты лексика мен терминология:- теңсіздік;- санды теңсіздік;- қатаң теңсіздік;- қатаң емес теңсіздік;- сәуле, ашық сәуле; - аралық, кесінді;- жартылай интервал; - сан аралығы; - координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер; - өрнектерді бағалау;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
  • (а; +) белгілеуін «а-дан плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;
  • (–; а) белгілеуін «минус шексіздіктен а-ға дейінгі аралық» деп оқимыз;
  • [-5; 4] белгілеуін «-5 пен 4 сандары қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;
  • (-5; 4] белгілеуін «4 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;
  • [-5; 4) белгілеуін: «-5 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық» деп оқимыз;
  • [-5; +) белгілеуін «-5 саны қоса алынған минус бестен плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;
  • Құндылықтарды дарыту- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;- Өзгенің пікірін құрметтеу;- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;
    Пәнаралық байланыстар Қазақ әдебиет
    Бастапқы білімСанды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы0 – 3 мин Ұйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат.Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат.Әрбір ісің? Тірлік,тірек,адамдық.Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар орындарында отырып дәптерлерінен тексереді, мұғалім әр оқушыдан жауаптарымен шығару жолдарын сұрайды.Презентация
    Сабақтың ортасы
  • – 8 мин
  • Өткен сабақты бекіту үшін: “ Қағып ал1.Санды теңсіздік дегеніміз не?
  • 2. Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?
  • 3. Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
  • 4. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосып болады?
  • 5. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп алуға болады?
  • 6. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?
  • 7. Қандай теңсіздіктерді көбейтуге болады?
  • 8. Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктер қалай көбейтіледі?
  • 9. Теңсіздіктер қалай бөлінеді?
  • 10. Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?
  • 11. 1 теңсіздігіндегі х-тің теңсіздік тура болатын сан мәндерін табыңдар.12. 1 координаталық тузуде белгілеңіз.13. -2 теңсіздігіндегі х-тің мәндерін табыңдар.




    смайликтер

    9 – 20 минЖаңа сабақОқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Әр сұрақтың артында әріптер бар. Сол әріптерді құрастыру арқылы «Сан аралықтары» деген жаңа тақырып ашылады.Координаталық түзуде а және в сандарына сәйкес нүктелерді белгілейік.Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.Сан аралықтары.Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.

    Сан аралықтарының түрлері





    Интервал.Мысал: 27 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.Белгіленуі: (2; 7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге дейінгі аралық.Кесінді.Мысал: -43 қатаң емес қос теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.Белгіленуі: [-4; 3]. Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі аралық.Жартылай интервал. Мысал: -24 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.Белгіленуі: [-2; 4). Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі аралық.Сәуле. Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.Белгіленуі: [8; +∞). Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі аралық.Ашық сәуле.Мысал: х < 5 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.Белгіленуі: (-∞; 5). Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.Сабақты бекіту: Оқушылар орындарында отырып орындайды.Кестені толтырыңдар:

    Математика2-бөлім,Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.



















































    Қосымша 1

    21 – 28 мин Жұптық жұмысОқулық бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау.А деңгейі991. Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер:1) [-3;5]; 2) (-1;8]; 3) [-5;0]; 4) ( 0; 8)5) (- 6) [-9; + ); 7) (-;5); 8) (-5; + ).В деңгейі№ 998.
  • -4; -2; -6; 0; 7; 9,3; 8,4; сандарының қайсысы [ -3;8;5]
  • аралығына тиісті, қайсысы тиісті емес? Берілген сан аралығына тиістілерін теріп жаз.
  • 5; 4,7; -3,2; 9; 0; 2; 8; -1; 10 сандарынан аралығына тиістілерін теріп жазыңдар.
  • С деңгейі№1005. Мына қос теңсіздіктердің шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазыңдар:1) 28; 2) -90; 3) -35; 4) -27; 5) 9100; 6) 09; 7) -19; 8) -85.Бағалау: Қатар отырған жұптар бірін-бірі тексереді, түсінбесенемесе қате шығарса, тақтада орындайды. Бірін-бірі бағалайды.
    ПрезентацияҚосымша 2

    Математика2-бөлім,Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.

    29 – 30 минСергіту сәті. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.Презентация
    31 – 37 мин Өз беттік жұмысТапсырма 1Координаталық түзуде белгілеңіз:1) ( 0; 9);2) [-8;9);3) [-2; 2];4) (-∞;9];5) (11;+ ∞);6) [-8;+ ∞).Тапсырма 2Аралықтағы бүтін сандарды табыңыз: ( -6,3; 6] және ( -4,3; 9].Бағалау: Оқушы дайын жауаппен өзін-өзі тексереді.Қосымша 3
    Сабақтың соңыҮйге тапсырма: №995















    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.АКТ-мен байланыстар
    Саралау тапсырмалары жұптық жұмыста және жеке жұмыстарда беріледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау.

    Оқушылармен сергіту сәті жаттығу жұмысы жүргізіледі.




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тоғжанова Ләйлаш Тұхметқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-24
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1563993324
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999