Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сандар және өлшемдер
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалимнин
Материалды ашып қарау
Пәні: Математика Күні: 30.03.2018ж.Сынып: 1Мұғалімнің аты-жөні: Ермуханбетова Құралай БеркінбекқызыҚатысқандар саны: 27Қатыспағандар саны: жоқ
Ұзақ мерзімді жоспар бөліміСандар және өлшемдер
БөлімшеНатурал сандар және 0 саны.Бөлшектер
Сабақтың тақырыбыСандар мен цифрлар.Заттарды санау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: он көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі.Оқушылардың көбі: натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсінеді.Кейбір оқушылар: Он көлеміндегі сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Ойлау деңгейлері Білу , түсіну , қолдану
Бағалау критерийлері- 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі. - натурал сандардың және нөл санының құрылуын біледі.- Олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтай алады.

Құндылықтарды дарытуЖаңартылған бағдарламасының құндылықтарын дарыту мақсатында тапсырмаларды орындау іске асады.Ұжыммен, жұппен бірлесіп жұмыс істеу барысында ынтымақтастық пен құрмет құндылығын және әр іске деген жауапкершілігін іске асырамын.
Пәнаралық байланысДене шынықтыру (миға шабул және сергіту сәті кезінде байланысады)
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта презентация материалдарын қолдану
Тілдік мақсатОқушылар:1 ден 10-ға дейнгі сандарды санап,құрамын айта алады.


Пәндік лексика және терминология:Сандар , кері санау , тура санау , натурал сандар


Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері: Заттарды санағанда бір санынан бастап ...
Бастапқы білімКүнделікті өмірде немесе бала-бақшада сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесі бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері (40мин)Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы2мин

Ынтымақтастық атмосферасы1-10 дейн санау1,2,3 қарлығаш болып ұш,4,5,6 қарлығаш болып қалқы.7,8,9,10 қарлығаш болып қон.









5 минБілу









































Сабақтың ортасыТүсіну 6 мин





























6 мин

















6 мин
«Миға шабуыл» әдісі ҰЖ 1 тапсырма Сыныптағы оқушылардың санын анықтау- Терезенің жанында қанша бала отыр ?- Сенің алдыңда қанша бала отыр ?-Сенің артыңда қанша бала отыр ?-Сыныпта сенімен бірге қанша бала бар ?

Дескриптор:-Сыныптпғы оқушылардың санын білелі-Оқушы санын анықтайды(ҚБ) «От шашу» әдісімен бағалауБұл бағалау түрі оқушылардың бір-біріне қолдау көрсетуге, жетістікке жетуге жетелейді.2 тапсырма «Есте сақта» әдісі(ҰЖ) Суретке қара , санын анықта. Оқушылардан әр топтағы заттар санын санайды, санын атайды.Жауабы:Бес кітап , үш дәптер , он қарындаш , бір альбом.Дескриптор:-Оқушылар әр топтағы заттарды санайды-Заттардың санын анықтайдыҚБ: «Жемістер» тарату әдісімен бағалаймын. Бұл бағалау түрі оқушылардың келесі тапсырмаларды орындауға белсенділіктерін арттырады.(ЖЖ) 3 тапсырма «Орындап көр» ойыны Суретке қара , тізбектеп сана.Сызық арқылы қос.Дескиптор:- гүлдерді өсу ретімен санай отырып, сәйкес санменбайланыстырады;- 10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жазады.(ҚБ) «Қошемет сөздер» әдісімен.Бұл бағалау түрі әр оқушыға жеке бағытталғандықтан,оқушының ізденуін,оқуын алдыға ілгерілетеді.

4 тапсырма«Жұптас, ойлан , дәлелде» әдісіҮлкен доптар мен кіші доптарды топтап санын бос төркөздерге жаз.Сандарды салыстыр.







Дескриптор: - үлкен доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрменжазады;- кіші доптардың санын анықтайды және сәйкес цифрменжазады;- сандарды салыстырады және салыстыру таңбасын дұрысқояды.ҚБ: Күлегештер
























































Интербелсенді тақта































Дәптер

Оқулық





























Күлегештер





2 минСергіту сәтіТарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қолдану10 мин









































5 тапсырма «Саралау» әдісінің «Тапсырма» тәсілін қолданамын. «Көңілді сайқымазақтар»Мақсаты: 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау,реттік нөмірін анықтау.Барлық оқушыларСайқымазақтардың аттарын ретімен атап шығады.Көптеген оқушылар:Сайқымашақтарды тура және кері ретпен санайды.Кейбір оқушылар:Сұрақтарға жауап береді.Қалпақ нешінші?Сопақ нешінші?Сәнқой нешінші?Бесінші қай клоун?Үшінші қай клоун?Дескриптор -он көлеміндегң сандарды кері және тізбектеп санайды- натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсінеді.- олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. ҚБ: Күлегештер













Сабақтың соңы 3 мин Рефлексия«Еркін микрофон» әдісі
Саралау оқушылар мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Санауда қиналған оқушыларға «суретте қанша ойыншық болса, сонша дөңгелекті боя» тапсырмасын ұсынуамын.Қаблетті оқушыларға «Себеттегі көкөністерді санап, шыққан санды тиісті көкөніспен сызық арқылы қос» тапсырмасын ұсынамын.

Оқушыларға жұптық жұмыста «Қошемет сөздер» әдісі арқылы, жеке жұмыстарды бағалауда, «Күлегештер», «От шашу», «Жемістер тарату» әдістері арқылы бағалап , нені білгені, нені білетіні, нені білі керектігі тексеріліп, бағаланып отырады,сондай-ақ әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай, әр жасаған жұмысы мен іс-әрекеті үшін мадақтау алады.Миға шабул әдісінде және сергіту сәтін ұйымдастыру кезінде оқушылардың денсаулығы қарастырылды.Мектепке келер және қайтар жол ережелерін сақтауды ескертіп отырамын
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралыда ойланыңыз)
  • Жоспарланған саралау жақсы іске асты .Көптеген мағлұматтар айтылды.
  • Тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес болды.Уақытты тиімді пайдаландым.
  • Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралыда ойланыңыз)
  • Сабақты жақсартуға әдіс тәсілдер оның ішінде саралау әдісі ықпал етті. Тапсырмалар әдіске сай болды.
  • Жұпта жұмыс жасау барысында бір-бірімен пікір алмасты.
  • Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
  • Әр оқушы өз пікірін дәлелдеу қабілетін арттыру.
  • Оқушылардың толық жауап бере білу қабілетін дамыту.


























  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ермұханбетова Құралай
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573183217
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999