Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сандармен орындалатын амалдар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қосу мен азайтуға кері амал екенін түсіну
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3А бөлім: Сандармен орындалатын амалдарМектеп: Көкшетау қаласы № 12 орта мектебі

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Муталлапова Мадина Майкеновна
Сынып: 1Қатысқандар Қатыспағандар

Сабақ тақырыбыӨзара кері амалдар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.2.2 Қосу және азайту - өзара кері амалдарекенін түсіну, қосу және азайту амалдарыкомпоненттері мен нәтижелері арасындағыбайланысты анықтау.
Сабақ мақсаттары
  • . қосу және азайту - өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау
  • қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолдану


  • ББағалау критерийлері
  • Қосудың орын ауыстырымдылы қасиетінің негізінде өрнек құрастырады.
  • Компоненттерінің байланысы негізінде қосуға кері амалдар орындайды
  • Тілдік мақсаттар

    Қосу және азайту амалдарының компонент атаулары
    Құндылықтарды дарытуҚұрмет, еңбек және шығармашылық
    Пәнаралық байланыстарДене шынықтыру
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы











    Сабақтың ортасы





    І. Ұйымдастыру кезеңі.-Қайырлы таң, достым! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күн міне,

    Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.-Балалар,барлығымыз жақшалы өрнектерді орындау ережелерін еске түсірейік./Балалар өткенсабақ бойынша үйренген ережені айтады/Кіріспе тапсырма: Оқушылардын қандай спорт түрлері жөнінде білетіндерін сұрау.( оқушы жауабын тыңдау)Осы сыныпта қандай балалар қай спорт түріне баратындарын анықтату.Ауызша сол мәліметтермен қосуға байланысты өрнектер құрастыру және амал компоненттерінің қалай аталатынын қайталату.Қосу мен азайту амалдарының өзара қандай амалдар екенін өздеріне айтқызу, сабақ мақсатымен таныстыру(Т) Топтарға тапсырма: топтағы оқушылар қандай қысқы спорт түріне барғысы келетіндерін топта талқылайды және алынған мәліметтерді пайдалана отырып қосу амалын қолдана отырып, санды өрнектер құрастырады. Мысалы: топта екі адам коньки тебуді ұнатады, екі адам шаңғыны жақсы көреді.Әрбір мысалды азайту амалы арқылы тексеруді ұсыну.(ҚБ) Топтар өз жұмыстарын ауыстыру арқылы бірін- бірі бағалайды (Ж) «Өрнек құрастыр» ойыны Сурет бойынша жұмыс жүргізіледі, суреттегі спорттық құралдарды атайды. Берілген өрнектің қай суретке сәйкес келетінін табады.Жұпта ақылдасып,қалған суреттерге сәйкес өрнектер құрастыру жіне оларға кері мысалдар құрастыру тапсырылады. (ҚБ) Әр жұп өз құрған мысалдарын дұрыс оқығандары мен дұрыс кері амал құрастырғандары бағаланады. (Ж) Шығарып көрОқулықтағы суреттер бойынша берілген амалдарды орындау. Оқушылар өрнектердегі белгісіз сандарды таба отырып, бұлардан төрттік амалдар құрастырады,ламинатталған парақшаларға жазады. Бұлар өзара кері амалдар екенін түсінеді(ҚБ) Парақшаларын жұптар өзара ауыстырып тексереді.Кейбір қабілеті жоғары оқушыларға өрнектерді ауызша есептеп, мәнін бірден айту ұсынылады.Сергіту сәтіАлақанды соғайық, Бір отырып, бір-тұрып, Біз демалып қалайық Иілеміз оңға бір, иілеміз солға бір,Шыр айналып тұрамыз, Орнымызды табамыз. (Ө) Дәптермен жұмыс(Ж) Оқушылар жұпта отырып, ойын ойнайды. Бір оқушы берілген екі цифрды пайдаланып, қосу амалына өрнек құрастырады. Екінші оқушы оны кері амалмен тексереді.Одан кейін керісінше орындарын ауыстырып орындайды. Солай бірін-бірі тексереді.

    .















    Қысқы спорт түрлері туралы таныстырылым













    Ламинатталған парақшалар









    оқулық























    Көңілді әуен

























    дәптер
    Сабақтың соңы





    Сабақты қорыту:-Қосу амалын қандай амалмен тексереді?- Азайту амалын ше?-Қосу мен азайту амалдары бір-біріне қандай амалдар?Бағалау: Балалар бағдаршам көздерін көрсету арқылы өздерін өздері бағалайды

    Бағдаршам көздері
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қосу амалына өрнектер құрастырып және оны кері амалмен тексеру кезінде. Қабілеті жоғары оқушыларға екі таңбалы сандармен өрнектер құрастыру тапсырылады және төрттік өрнектер құруда мәнін бірден ауызша есептеп табу ұсыныладыЖұптық жұмыс барысындаӨз бетінше дәптермен жұмыс істеу барысында





    Сергіту
    Сабақбойыншарефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрысжүргізілдіме? Сабақтың уақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?











    ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсарту үшінқандайөзгерісенгізугеболады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылартуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Муталлапова Мадина Майкеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-05
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572943909
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999