Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Білім алушы - шеңбер ұзындығын таба алады; - дөңгелек ауданын есептей алады; - шар мен сфера туралы түсінеді; - шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі; - шеңбер ұзындығының формуласын біледі және қолдана алады; - дөңгелек ауданының формуласын біледі және қолдана алады.
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар

Күні:

Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.3.3.2шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу; 6.3.3.3шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;6.3.3.4дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;6.3.1.7шар мен сфера туралы түсінігінің болуы

Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • шеңбер ұзындығын табады;
  • дөңгелек ауданын есептейді;
  • шар мен сфера туралы түсінеді;
  • шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі;
  • - шеңбер ұзындығының формуласын біледі және қолданады; - дөңгелек ауданының формуласын біледі және қолданады.
    Бағалау критерийлері Білім алушы
  • шеңбер ұзындығын таба алады;
  • дөңгелек ауданын есептей алады;
  • шар мен сфера туралы түсінеді;
  • шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі;
  • - шеңбер ұзындығының формуласын біледі және қолдана алады; - дөңгелек ауданының формуласын біледі және қолдана алады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар:- берілген бөлімнің терминдерін қолдана алады;- берілген қатынаста бөлуге, тура және кері пропорционалдық тәуелділікке, пайызға және масштабқа қатысты есептердің шешіміне түсінік береді;- пропорцияның белгісіз мүшелерін табу ережелерін тұжырымдайды;- шамалар арасындағы тәуелділіктің түрлері туралы ой тұжырымдайды; - шеңбер ұзындығы мен дөңгелек ауданының формулаларын ауызша тұжырымдамасын жасайды.Бөлім бойынша лексика және терминология- пропорция; - пропорцияның негізгі қасиеті;- пропорцияның шеткі мүшелері; - пропорцияның ортаңғы мүшелері;- пропорцияның белгісіз мүшесі;тура пропорционалдық тәуелділік; кері пропорционалдық тәуелділік;- шеңбердің ұзындығы;- дөңгелектің ауданы;- π саны;- сфера;- сфераның радиусы, сфераның центрі;- шар;- шардың радиусы, шардың центрі.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер- а : b = с: d өрнегін «a-ның b-ға қатынасы c-ның d-ға қатынасындай» деп оқимыз;- а : b = c : d өрнегін «аb-ның қандай бөлігін құраса,онда c да d-ның сондай бөлігін құрайды» деп оқимыз;- пропорцияның белгісіз ортаңғы мүшесін табу үшін ... керек;- пропорцияның белгісіз шеткі мүшесін табу үшін ... керек;- берілген шамалар тура/кері пропорционал, себебі ...;- шеңбер ұзындығы ... тура пропорционал болады;- - дөңгелек ауданы ... тура пропорционал болады.

    Құндылықтарды дарытуБелсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру.
    Пәнаралық байланыстар Өмірмен байланысты есептер
    АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру
    Бастапқы білімОқушылар жай бөлшек, бүтін сан, рационал сан ұғымдарын біледі; рационал сандарды қосу мен азайту амалдарын орындай алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы0 - 5 минҰйымдастыру кезеңі.Амандасу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.Үй тапсырмасын тексеру.Ой-қозғау:
  • Шеңбер дегеніміз не?
  • Дөңгелек дегеніміз не?
  • Шеңбердің радиусы дегеніміз не?
  • Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?
  • Диаметр радиустан неше есе ұзын?








  • Үлестірме қағаздар

    6 -22 минЖұптық жұмыс1 нұсқаА 1.Пропорцияны тап: 2,8:3,2=2,1:х
  • х=2,4
  • х=24
  • х=0,875
  • х=1,8375
  • А 2. Пропорцияны шеш: =
  • х=
  • х=3
  • х=2
  • х=0,2
  • А 3. Радиусы 8 см – ге тең шеңбер ұзындығын тап.
  • 5,024см
  • 50,24см
  • 25,12 см
  • 2,512см
  • А 4. Радиусы 4 см дөңгелектің ауданын тап. 50,24см
  • 12,56 см
  • 125,6 см
  • 25,12 см
  • В 1. Картаның масштабы 1:200000. Жер бетіндегі арақашықтық 10 км болса, картадағы арақашықтықты тап.В 2. Жер участогы 15 км картада 3 см болып белгіленген. Картаның масштабын тап. С 1. 0; 4; 5 және 6 цифрларынан тұратын 5-ке еселік екі таңбалы сандар санын табыңдар?2 вариант

    А 1. Пропорцияны тап: 2,4:х=6:1,5
  • 4
  • 40
  • 0,6
  • 6
  • А 2. Пропорцияны шеш: =
  • 12,6
  • 1,26
  • 3
  • 0,3
  • А 3. . Радиусы 6 см – ге тең шеңбер ұзындығын тап.
  • 18,84см
  • 37,68см
  • 3,768см
  • 1,884см
  • А 4. Радиусы 4 см дөңгелектің ауданын тап.
  • 31,4 см
  • 15,7 см
  • 78,5 см
  • 7,85 см
  • В 1. Картаның масштабы 1:25000. Картадағы арақашықтық 4 см болса, жер бетіндегі арақашықтықты тап. В 2. Жер участогы 12 км картада 3 см болып белгіленген. Картаның масштабын тап. С 1. 2; 5; 7 және 4 цифрларынан екі таңбалы неше тақ сан құруға болады?

    Жауаптары:





    Қосымша 1
    23 – 24 минСергіту сәті.Көзге жаттығу



    25 – 37 мин
    Жеке жұмыс1-тапсырма (тәжірибелік тапсырма)
  • Жіп арқылы табанының ұзындығын өлшеп алыңыз.
  • Табанының диаметрін өлшеңіз.
  • Табанының ұзындығының табан диаметрлеріне қатынастарын есептеңіз.
  • Қорытынды жасаңыз.
  • Дескриптор: Білім алушы
  • жіптің көмегімен шеңбердің ұзындығын табады;
  • шеңбердің диаметрін табады;
  • қатынасын есептейді;
  • қорытынды тұжырым жасайды.
  • 2-тапсырма
  • Радиусы 8 см шеңбердің ұзындығын есептеңіз ( санын жүздік үлеске дейін дөңгелектеңіз).
  • Егер радиусты 3 есе арттырса, шеңбердің ұзындығы қалай өзгереді?
  • Дескриптор: Білім алушы
  • шеңбердің ұзындығын табады;
  • шеңбер ұзындығының радиусқа тәуелділігін анықтайды.
  • 3-тапсырмаСуретте берілген фигуралардың периметрін табыңыз.

    Дескриптор: Білім алушы
  • шеңбер ұзындығының формуласын қолданады;
  • шеңбер бөліктерінің ұзындығын есептейді;
  • берілген фигураның периметрін табады.


  • Қосымша 2
    Сабақтың соңы38 - 40 минҮйге тапсырма: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. №172 есеп Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. 1. Сабақтың мақсаты қандай болды?2. Мен мақсатқа жеттім бе?3. Мен не білдім?4. Мен нені үйрендім?5. Мен нені түсінбедім? 6. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық. 3 - басылымы. – Алматы: Атамұра,2011
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақта топтық жұмыста бірлесе отырып талдайды, түсінбеген есептерін бір-біріне түсіндіреді. Жұптық жұмыстарды шығара отырып өз білімдерін шыңдайды.Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айту. Жалпы сыныптық, өз беттік жұмыста тапсырманы орындауда өзара бағалау жүзеге асады. Сергіту сәті көзге жаттығу жұмысы.
































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Байболова Нұрсая Мұратқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-19
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566193072
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999