Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Шеңберге сырттай және іштей сызылған төртбұрыштар
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2019-2020 жаңа оқу оқу жылынан бастап 9 сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшетін болады. Сондықтан жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес әзірленген сабақ жоспарларының кейбір үлгілері 9 сыныпқа сабақ беретін математика пәні мұғалімдері үшін ұсынылады.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шеңбер. Көпбұрыштар




Сынып: 9



Сабақтың тақырыбыДұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.2.1 шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану;
Сабақтың мақсатыБарлығы: шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрышты анықтайды және қолданады; Көпшілігі: шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін есептер шығаруда қолданадыКейбір оқушы: шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін есептер шығаруда қолданады, дәлелдейді
Бағалау критерийі
  • шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрышты анықтай алады;
  • шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін қолдана алады;
  • есептер шығаруда шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін қолдана отырып, дәлелдейді
  • Тілдік мақсаттар

    Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары:
  • шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
  • шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілері
  • Пәнге қатысты лексика және терминологияшеңбер
  • тіктөртбұрыш
  • шеңберге іштей сызылған төртбұрыш
  • шеңберге сырттай сызылған төртбұрыш
  • бұрыш
  • Диалогқа қатысты сөз тіркестер:
  • Шеңбер дегеніміз…
  • Доғаның ұзындығы….
  • Дөңес төртбұрыштың қасиеттері
  • Шеңберге іштей сызылған бұрыш….
  • Шеңбердің хордасы….
  • Құндылықтарға баулу



    Топтық,жұптық жұмыс орындау барысында бір-біріне деген құрмет, жұппен және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, бір-бірінің пікірін тыңдау, өмір бойы білім алу, сыни ойлау құндылығы қалыптасады
    Пәнаралық байланысСызу, математика
    Алдыңғы білімШеңбер, доғаның ұзындығы,төртбұрыш қабырғалары, бұрыштары туралы білімі бар.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы3 минутСәлемдесу, оқушыларды түгендеу. (Ұ) Ширату жаттығулары:Өткенге шолу «таза тақта» әдісіШеңбер дегеніміз…. Доғаның ұзындығы…… Дөңес төртбұрыштың қасиеттері…..Шеңберге іштей сызылған бұрыш……Шеңбердің хордасы……Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштың сызбасы сызылған түрлі түсті қағаз қиындылары арқылы 4 топқа бөлінді

    Сабақтың ортасы 14 минут















    12 минут
    М а ғ ы н а н ы т а н уЖаңа тақырыпты ашу(Т) «Сканерлеп оқыту стратегиясы» әдісі Тапсырма:шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қасиеті;шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың белгісі;шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың қасиеті;шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың белгісі;М: BilimLand.kz сілтемесі арқылы түйіндеуҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Топтар бірін -бірі бағалайды.(Ж) «Шеңбер» әдісі. Сараланған тапсырма Тапсырма:1 /315/Ретімен алынған бұрыштарының қатынасы: 2:2:3:3 қатынасындай болатын төртбұрышқа сырттай шеңбер сызуға бола ма?Тапсырма:2 /322/Ретімен алынған қабырғаларының қатынасы: 2:3:4:3 қатынасындай болатын төртбұрышқа іштей шеңбер сызуға болама?Тапсырма:3 /318/Шеңберге сыртай сызылған төртбұрыштың қарама –қарсы екі қабырғасының қосындысы 4,5 дм тең,ал басқа екі қабырғасының қатынасы 2:3 қатынасындай. Осы қабырғалардың ұзындықтарын табыңдар.Тапсырма:4 /323/А нүктесі берілген шеңбердің ВС доғасын тең екі доғаға бөледі.Сол нүктеден ВС доғасын сәйкесінше M және N нүктелерінде қиатын АД және АК хордалары жүргізілген. DKNM төртбұрышына сырттай шеңбер сызуға болатынын дәлелдеңдер.

    ҚБ. ««+», «-» температура» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
    BilimLand.kz

    9-сынып геометрия. Алматы «Атамұра» 2013жА.Н.Шыныбеков

























    9-сынып геометрия. Әдістемелік нұсқаулықКелешек-2030, 2019жГ.Н.Солтан, А.Е.Солтан,А.Ж.Жумадилова
    4 минут(Жж)



    ҚБ. «Жасыл қалам» әдісімен бірін-бірі бағалайды
    BilimLand.kz
    Сабақтың соңы5 минут





    Қорытынды «Plickers» бағдарламасын қолдана отырып сабақты қортындылаймын1. Дөңес төртбұрыштың қарама - қарсы  қабырғаларының қосындысы тең болса, онда бұл төртбұрышқа .. . . . . сызуға болады». Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойыңдар.А. іштей шеңбер;                              В. сырттай шеңбер;     С. іштей квадрат;                            Д. өзге жауап2. 1) 80°,100°,70°,110°;  2) 80°,70°,100°,110° болатын төртбұрышқа сырттай шеңбер сызуға бола ма? А. 1) болады;   2) болады.                           В. 1) болмайды;   2) болады.    С. өзге жауап.                                              Д. 1) болады;   2) болмайды.3. Сыртай сызылған АВСDтөртбұрышында АВ=8см, СD=13см, DA=16см болса, ВС тап.
  • А. 7 B. 9 C. 10 D. 5 E. 3


  • 2 минутСабақ соңында рефлексия: «Маған мына жерден 3 нәрсені айтшы» рефлексиясы жүргіземін. Мақсаты: тақырыптың ішіндегі негізгі идеяны тұжырымдау.Біз бүгін ..... оқып білдікБіз ....... жақсы орындадықТоп ..... жақсы алып шықтыБіз ..... туралы көбірек білгіміз келедіҚазір біз бұдан 40 минут бұрын білмейтін нәрселерді ...... білдік.Тақырыптың маңыздылығы ішіндегі негізгі түйінді идеяны тұжырымдайды, өздері білетін мәліметтерді ой елегінен өткізіп, алдыңғы білімді тәжірибемен байланыстырады. Сол сияқты тың ақпаратты анықтау арқылы тақырыптың маңыздылығына тоқталады. Оқушылардан өздерінің жауаптарын дәлелдеп беруін сұрауға болады.

    Үйге тапсырма № 316, 324


    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сараланған тапсырма оқу мақсатына сай құрылған.Тапсырмалар «Шеңбер» әдісі арқылы берілді, әр оқушымен, дарынды оқушымен жекелей жұмыс жасалды. «Шеңбер» әдісіндеоқушылар бірінші жекеорындайды, жұптасып талдайды, топта талқылайды.Топтық және жеке жұмыста, бірін бірі бағалау ««+», «-» температура»,«Жасыл қалам», «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістері арқылы жүзеге асады. «Маған мына жерден 3 нәрсені айтшы» рефлексиясы жүргізілді.

    «Таза тақта» әдісі бойынша ширату жүргізілді. Сабақ барысында сызба құралдарын қолдануда топтық, жұптық және жеке жұмыс жасаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақталды.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаты шынайы. Оқушылар сабақтың мақсатына жете алады деп ойлаймын.
    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?












  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейталиева Сауле Ғалымжанқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-14
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1563100599
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999