Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Үшбұрыштарды шешу
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2019-2020 жаңа оқу оқу жылынан бастап 9 сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшетін болады. Сондықтан жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес әзірленген сабақ жоспарларының кейбір үлгілері 9 сыныпқа сабақ беретін математика пәні мұғалімдері үшін ұсынылады.
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Үшбұрыштарды шешу




Сынып: 9

Сабақтың тақырыбыҮшбұрыштарды шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану.
Сабақтың мақсатыБарлығы: Синустар теоремасын түсіну және қолдану.Көпшілігі: Синустар теоремасын есептер шығаруда пайдалану.Кейбір оқушылар: Синустар теоремасын қолданбалы есептер шығаруда қолдану.
Бағалау критерийі Оқушылар: -Синуcтар теоремасын түсінеді және қолданады.-Синустар теоремасын есептер шығаруда пайдаланады.-Синустар теоремасын қолданбалы есептер шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология -синус -косинус -бұрыш-үшбұрыш-пропорция-катет-гипотенуза -радиусДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: қарсы жатқан бұрыш... синустарына пропорционал үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер радиусы
Құндылықтарға баулу



Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтары қалыптасады.
Пәнаралық байланыс география, физика
Алдыңғы білім

Үшбұрыштың бұрыштарының қасиеті, синусы бойынша үшбұрыштың ауданын табу формуласы, пропорция, косинустар теоремасы, кез келген бұрыштың синусының мәні туралы білімдері бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы3 минут

Ұйымдастыру сәті. Түгендеу(Ұ) Ширату «Допты лақтыру» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды. Оқушылардың теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді.
  • Үшбұрыштың қандай элементтерін білесіздер?
  • «Үшбұрышты шешу» дегенімізді қалай түсінесіз?
  • Пропорция дегенімізді қалай түсінесіз?
  • Презентация,
    Сабақтың ортасы15 минут





































































    9 минут















































































    10 минут
    Жаңа білім. «Bilimland» білім беру порталында осы сабақ бойынша ақпарат бейнеролик түрінде беріледі. «Түртіп алу» стратегиясы. Оқушылар тақырыптың қажеті бөліктерін дәптерге белгілеп алады.

    (Ж) «Мағынаны тану» әдісі.Тапсырма:
  • үшбұрышында ,, . BC қабырғасын табыңдар.
  • үшбұрышында ,, . қабырғасын табыңдар.
  • үшбұрышында ,, . бұрышын табыңдар.




  • ҚБ «Үш түрлі күнделік» әдісі. Өзін-өзі бағалау.

    Ж) «Үш қадамдық сұхбат» әдісі. Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлініп, есепті шығарып сұхбат алады.Есеп: Қандай да бір нүктеден таудың төбесі бұрышпен көрінеді. Тауға 1000 м жақындағанда таудың төбесі бұрышпен көрінеді. Таудың биіктігін жуықтап табыңдар.(15.8-сурет). Жауабында метрді бүтін санмен көрсетіңдер.

    Есеп: Теодолиттің (немесе эклиметрдің) және рулетканың көмегімен қажетті өлшеулер жүргізіңдер және қол жетпейтін дененің (мысалы, ағаштың) биіктігін табыңдар. (15.9 сурет)

    Есеп: 15.10–суреттегі «Астана-Бәйтерек» манументінің биіктігі 97 метр және ол Елорданы Алматыдан Астанаға ресми көшірген 1997 жылды көрсетеді. ұзындықтарын табыңдар, мұндағы .













    ҚБ «Архиватор 3,2,1» әдісі. Бірін бірі бағалау.

    Ширату: «Атомдар және молекулалар» әдісі бойынша топқа бөлу.(Т) Сараланған тапсырма: «Tarsia» ойыны. Әр топқа беріледі. Берілген сурет бойынша белгісіз элементін табыңыз.











    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Бірін бірі бағалау.










    Геометрия 9 сынып, Алматы «Мектеп» 2019Презентация























    В. А.Смирнов,Е.А.ТұяқовГеометрия 9 сынып, Алматы «Мектеп» 2019Презентация

































































    Г.Н. Солтан, А.Е. Солтан,А.Ж. ЖумадиловаГеометрия 9 сынып, Келешек 2030, 2019



    Үлестірмелі қағаздар.
    Сабақтың соңы3 минут

    Сабақ соңындағы рефлексия: «Футбол алаңы». Оқушыларға парақшалар таратылады. Сабақты қалай меңгергендігі жөнінде ақпарат береді. Суретке бейнелейді. «П» - «плюс»Сабақта не ұнады, қандай да бір мақсатқа қол жеткізу үшін пайдалы ақпарат, жұмыс формалары немесе оң эмоция жазылады.«М» - «минус» Сабақта не ұнамады, не қызықсыз болды, жаман әсер қалдырды немесе қай ақпарат, сіздің болжамыңыз бойынша өмірлік жағдайларды шешуге қажетсіз екені жазылады «Қ» - «қызықты»Сабақта болған барлық қызықты фактілер және осы мәселе бойынша тағы не білгіңіз келеді, мұғалімге қойылатын сұрақ жазыладыҮйге тапсырма: Өткен тақырыпты қайталау.Үлестірмелі қағаздар
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сараланған тапсырмалар бір есепті түрлендіру арқылы берілді, яғни жеңілден күрделі тапсырмаларға дейін жасақталған. Сараланған тапсырмалар оқу мақсатына сай таңдалды. «Tarsia» ойыны бойынша тапсырма беріледі.

    Оқушы өзі-өзі,бірін-бірі бағалайды.Оқушылардың сабақ кезеңінде нені үйренгенін қол жеткізген табыстарын бағалау үшін қолданатын әдіс- тәсілдері «Архиватор 3,2,1» әдісі«Үш түрлі күнделік» әдісі«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі



    Сынып сабақ алдында желдетіледі. «Допты лақтыру» , «Атомдар және молекулалар», «Архиватор 3,2,1», «Үш түрлі күнделік» әлістері арқылыоқушылар сабақ бойы іс-әрекет түрлерін ауыстырып отырады.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты жүзеге асырылды. Сабақ материалы толығымен қамтылды.Жоғары деңгейдегі есептер сыныптағы кейбір оқушылардың қосымша мәлімет алуына және диалогтық оқуға жақсы әсер етті. Сабақтың уақыт талабы ұтымды пайдаланылды.
    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейталиева Сауле Ғалымжанқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-14
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1563102698
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999