Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Шеңберлерді және бұрыштарды,кесіндіні тең бөліктерге бөлу.
Материал жайлы қысқаша түсінік: • Оқушыларды шеңберді тең бөліктерге бөлуді үйрету. • Алған білімді практикалық жұмыста пайдалану. • Оқушыларды ойлампаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. • Кесіндіні және шеңберді тең 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-бөліктерге бөлу практикалық жұмыс орындату.
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 1: Ақпаратты визуалдаудың графикалық әдістері мен құралдары Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 10Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыШеңберлерді және бұрыштарды,кесіндіні тең бөліктерге бөлу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 10.1.4.1. Сызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындау(кесіндіні бөлу, шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу)
Сабақ мақсаттары
  • Оқушыларды шеңберді тең бөліктерге бөлуді үйрету.
  • Алған білімді практикалық жұмыста пайдалану.
  • Оқушыларды ойлампаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
  • Кесіндіні және шеңберді тең 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-бөліктерге бөлу практикалық жұмыс орындату.
  • Бағалау критерийлері Оқушы келесі мақсатқа қол жеткізді:
  • Түйіндесу не екенін білді
  • Түйіндесудің түрлерін ажырата білді
  • Шеңберді тең 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-бөліктерге бөледі
  • Математика, физика, тарих және өнер арасындағы қарым-қатынасты анықтады.
  • Өз жұмысын және басқа жұмысын бағалайды, ең сәттісін таңдады.
  • Тілдік мақсаттар
  • жұмыстарды шығармашылық шешім сипаттайды және сыни орындалатын жұмыстардың сапасын және қасиеттерін талдайды (коммуникативтік дағдылар).
  • пән мазмұнын зерттеу үшін пайдаланылатын субъектісінің оқыту мақсатына жету және пән мәнін ұғымдарды сөйлесуге және жұмыс істеу қабілетін арттыру үшін оқу терминологияны пайдалана отырып, тіл мен қажетті кейбір өрнектерді дамыту
  • Графиканың заманауи бағыттарын түсіндіре алады, мысалдар келтіреді
  • Өнер арқылы эстетикалық талғамды жетілдіру және дамыту
  • Құндылықтарды дарыту Оқушылар графикалық құрал- жабдықтармен жұмыс жасай отырып, шығармашылық тапсырмаларды орындау үдерісінде эстетикалық талғамдарын, әр түрлі графикалық әрекеттерін, дағдыларын дамытады.
    Пәнаралық байланыстарБейнелеу, математика, физика, тілдер, тарих
    АКТ қолдану дағдылары Интернеттен іздеу, АКТда көрсету
    Бастапқы білім

    Алғашқы сыныптарда бейнелеу, математика, технология пәндерінен алған білімге сүйену
    Сабақ барысы
    Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау

    Сабақтың ортасы



































    Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі.
  • Мысал үшін геометриялық фигураларды (кесінді, бұрыш, шеңбер) қарастыру және кесіндіні, бұрышты,шеңберді берілген қатынастары бойынша тең бөліктерге топпенен қандай құралдар көмегімен, графикалық операциялармен орындалатынын талқылаңыз.


  • №1 тапсырма. Шеңберді тең 3,6,12 бөліктерге бөліңіз.
  • Мысал:











  • №2 тапсырма. Шеңберді тең 5,10 бөліктерге бөліңіз
  • Мысал:
  • №3 тапсырма. Шеңберді тең 7 бөлікке бөліңіз
  • Мысал:
  • Тақырыпты бекіту. Тапсырманы орындаңыз
  • Бұл тапсырма дифференциациялауды қамтиды.


    Дәптер, сызба аспаптар: даярша, рейсшина, лекала, транспор тир, үшбұрыш ты сызғыш, өшіргіш және т.б.

    Жәй қаламдар жиынтығы. Плакаттар, кестелер





    Сабақтың соңы Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет



    Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалап, ең сәтті шыққан жұмысқа стикер жабыстырады.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бөлім бойынша білімдерін бақылау үшін, тақырыпты игеру үшін графикалық жұмыстар орындайды. Мұндай тапсырма түрі (дифференцияцалау) саралауды қарастырады. Оқушыларға шығармашылық тапсырмалар ұсыныңыз.Бұл тапсырма оқушыларың қабілеттерінің деңгейін көрсетедіЖұмыстар жеке-дара жүзеге асырылады, бұл бағалау процесін жеңілдетеді. Оқушылар критерийлерге сәйкес бір-бірін өздігінен бағалайды.Бағалау әрбір оқушының деңгейін ескереді.Тапсырма оқушылар графикаға негізделген өз практикалық жұмыстарын жасаған кезде қағаз парағына дұрыс орналастыру, өлшемдердің дұрыс сызылу жолын көрсетеді. Графикалық операцияларды орындаудағы дәлдікті сақтаудың маңыздылығына оқушылардың назарын аудартып, аспаптарды дайындаңыз: қарындаш пен шеңберсызардағы грифельдерді ұштау, сызба сызықтарын дұрыс пайдалану. 1. Барлық әрекеттерді мұғалімнің нұсқауы бойынша орындаңыз.2. Жұмыс кезінде кенеттен қозғалыс жасамаңыз.3. Жұмыс орнындағы тәртіпті және тәртіпті сақтаңыз.4. Сызба құралдарымен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техникасын сақтауды оқушылардың естеріне салыңыз.5. Жұмыс орнын оқытушының рұқсатынсыз қалдырмаңыз.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Молдашева Раушан Абдилхайровна
    Жарияланған уақыты:
    2020-01-06
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1578284170