Материалдар Сөйлемдегі сөздердің байланысы
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Сөйлемдегі сөздердің байланысы Сабақтың мақсаты Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықталатынын ұғындыру.Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Күтілетін нәтижелер Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады. Сыни тұрғыда ойлай отырып,шығармашылық қабілеттерін дамытады. Сабақ түрі Қайталау сабақ. Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер Түсіндіру, сұрақ- жауап, сыни ойлау стратегиялары, жеке, топтық жұмыс, тест тапсырмасы, постер қорғау. Керекті жабдықтар Плакат, суреттер,көрнекіліктер,интербелсенді тақта,стикер. Сабақ барысы Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Кіріспе Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Оқушылармен амандасу. Оқушылар алдымызда қандай мереке келе жатыр? Дұрыс айтасыздар. Олай болса сабағымызды бастамас бұрын «Мемлекеттік гимнді» орындайық. Жарайсыздар балалар! Жылулық шеңберіне тұрып, менің қолымдағы суреттерден кез келгенін таңдап аламыз. Ол суретерге сөйлем жазылған. Сол сөйлемдерге қарап топқа бөліне қоямыз. Сөз,буын,дыбыс,сөйлем осы сөздерден не түюге болады? Неге бұл сөздерді алып тұрмыз? Бұл сөздердің бір- біріне қандай байланысы бар? Дұрыс айтасыздар.Олай болса Iтоп. Хабарлы сөйлемтобы. IIтоп. Сұраулы сөйлем тобы. IIIтоп. Лепті сөйлемтобы. Топ ережесін құрайық. Оқушылар амандасады. Сәлем бердім күнге мен, Сәлем бердім аспанға, Сәлем бердім жерге мен, Сәлем бердім саған да Сәлем бердік қонақтар. Сәлеметсіздерме! Здраствуйте! Good morning! Тәуелсіздікке -25 жыл Топқа бөлінеді. Сөйлем сөздерден құралады.Сөздер буындардан құралады.Буындар дыбыстардан тұрады. Өздері айтады. Тыныштық сақтау. Бірін- бірі тыңдау. Бірлесіп жұмыстану.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
17 Желтоқсан 2019
1855
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі
Абуталиева Жанаркул Акбаевна
03 Сәуір 2020
1666
2
Сабақ тақырыбы:Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі Сабақтың мақсаты:Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау.Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, Шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
986
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
826
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері