Материалдар Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бекітемін: САБАҚ: §47. Споралы Мектеп:№50 орта мектеп өсімдіктердің тіршілік циклі Күні:10,11.04.2019 Мұғалімнің аты-жөні:Кудайбергенова Ж.С Сынып: 8ә,б Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабаққа 8.2.1.2 – мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және негізделген оқу жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру. мақсаттары Барлық оқушылар: Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді, споралы өсімдіктерді біледі, гаметофит, спорофит терминдерінің мәнін ашады. Оқушылардың басым бөлігі: Мүктер мен қырықжапырақтәріздестердің тіршілік циклімен танысады, оны сипаттап бере алады, салыстырады. Кейбір оқушылар: Споралы өсімдіктер үшін спораның маңызына баға береді. Сабақтың Зайырлы қоғам және жоғары руханият. құндылығы Бағалау – Гаметофит, спорофит ұғымдарының мәнін ашады; критерийлері: – Споралы өсімдіктерді жүйелейді; – Споралы өсімдіктер мүктер мен қырықжапырақтәріздестердің тіршілік циклін салыстырады, ерекшеліктерін айқындайды; – Олардың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофиттің үстемдігін табады; – Спораның маңызына баға береді. Тілдік мақсат Oқушылaрдың тілдік дaғдының төртеуін де түрлі әрекeттерде (мысалы, оқылым-тыңдалым, оқылым-жазылым, оқылым-айтылым, тыңдалым-жазылым және т.б.) әртүрлі мaқсаттарға қол жeткізу үшін қолдану Негізгі сөздер мен тіркестер: Спора, споралы өсімдіктер, гаметофиттер, спорофиттер, гаплоид, диплоид Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Спорофиттің жыныссыз ұрпақ екендігін топта талдап, дәлелдеп беріңдер. Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Алдыңғы оқу Сәйкестендір 1. Спора түзу А. Теңіз жұлдызы 2. Бүршіктену Ә. Амеба 3. Қынамаланып Б. Саңырауқұлақ 4. Өсімді көбею В. Таңқурай 5. Тікелей бөліну Г. Бактерия 6. Үзбелену Ғ. Гидра 7. Жынысты көбею Е. Түлкі 1Б 2Д 3Г 4В 5Ә 6А 7.Е Жоспар Жоспарланған Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған Ресурстар уақыт жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
16 Мамыр 2019
4347
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тірі организмдердің табиғи бірлестіктері. Биогеоценоздар.
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
1938
16
Бекітемін: № 53 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің табиғи бірлестіктері. Биогеоценоздар. №50 орта мектеп Күні: 08.04.2 019 жыл Мұғалім: Кудайбергенова Ж.С Сыныбы: 11«а» биология Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақмақсаттары Оқушылар тірі организмдердің табиғи бірлестіктерінің негізі биогеоценоз, табиғи бірлестіктің құрылымымен, организм мен ортаның өзара қарым - қатынасын, табиғи бірлестіктің құрылымымен,биогеоценоздың құрамдас бөліктерімен танысады. Жер бетіндегі организмдер үшін орта факторларының ерекшелігін меңгереді Бағалау критерийлері • Тірі организмдердің табиғи бірлестіктерінің негізі биогеоценозтуралы мағлұмат алады • Табиғи бірлестіктің құрылымын ажыратады; • Организм мен ортаның өзара қарым - қатынасын ажыратады, • Биогеоценоздың құрамдас бөліктерін саралайды Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, Тілдікмақсат Оқушылар: Жер ғаламшарының тірі организмдер таралуы,продуценттер, консументтер, редуценттердің тіршілігін танып білу, түсінеотырып,биотикалық,абиотикалық орта өзара әрекеттесуін өзгелерге де түсіндіреалады. Лексика мен терминология: экожүйе , биоценоз, биогеоценоз, консументтер, редуценттер, эдификатор, биотоп,автотрофты, гетеротрофты организмдер. Сыныптағыдиалог: Биогеоценоз дегеніміз---------,------------,-------------- Биотоп ----------.----------------- жиынтығы Автортрофтар ---------, гетеротрафтар ------, Құндылыққа баулу Адам мен табиғаттың қарым-қатынасы Бастапқыбілім Биоценоз, экожүйе 9 сынып биология Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет ресурстар Сабақтың басы Білу 5 минут Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды үлестірмелі қағаздар арқылы топқа топтастыру: 1-топ Биоценоз: 2- топ Биотоп: 3-топ Экожүйе Сыныпта психологиялық ахуал орнату. 1-тапсырма:«Сұрақтар ілмегі» әдісі Өткен тақырыптармен байланысты сұрақтар. 1-топ1.Құрлықтағы тірі организмдердің биомассасы неліктен полюстерден экваторға қарай арта түседі? 2.Экологияның негізгі міндеттері қандай? 2- топ 1.Эк
Биология
Барлығы
11 сынып
Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару.
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
1144
3
Бекітемін: САБАҚ: № 55 Күні: 08.04.2019ж. №50 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенова Ж.С Сынып: 10 а Қатысқандар саны Қатыспағандар саны Сабақтың тақырыбы: . Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. Өзгергыштык зандылықтары туралы білімдерін жетілдіру. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсіндіру. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіру. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Өзгергіштік түрлерін ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі1. Өзгегыштык ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын біледі.. Кейбір оқушылар:1. Өзгегыштык ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсінеді. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады. Жетістік критерийлері: 1. Өзгергіштік ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсінеді. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады. Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу. Пәнаралық байланыстар геометрия Бастапқы білім Генетика ұғымы Сабақтың барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы І. Кіріспе: (5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке». 4. Топқа бөлу. Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім: (30 минут) Үй тапсырмасын пысықтау үшін сынақөтем сұрақтары бойынша «бәйге» жарысын ұйымдастыру. Оқушылар жауап береді. 1)Түсіндіру:Өзгергіштік– белгілердің тұқым қуалау арқылы немесе қоршаған орта асерынен өзгеру қасиеттерын зерттейтін ғылым. Өзгергіштік Мутациялық Модификациялық Туқум қуалайтын Қоршаған орта 2 Зертханалық жумыс Вариациялық қатар сызу Орташа мөлшерды есептеу Оқушы бойларын өлшейды Вариациялық қатар сызады оқулық, жұмыс дәптері, стикер, флипчард, маркер, Сабақтың соңы ІІІ. Қорытынды: (5 минут) Рефлексия: Сабақ
Биология
Ашық сабақ
10 сынып
Еңбек және адамның пайда болуы. Антропогенездің алғышарттары.
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
823
2
Бекітемін: Пәні:Биология Мектеп: №50 Сабақ тақыры: Еңбек және адамның пайда болуы. Антропогенездің алғышарттары. Мұғалімнің есімі:Кудайбергенова Ж.С Күні: 08,09.04 Сынып: 9а,ә,б Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) Еңбек және адамның пайда болуы туралы түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тілдік мақсат Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады Оқушылардың басым бөлігі: Ф.Энгельс майымлдың адамға айналуындағы еңбектің рөлі туралы сипаттама бере алады Кейбір оқушылар: Қоғамдасып тіршілік ету – адам эволюциясының қозғаушы күш ретінде бағалай алады Оқушылар: -Бір-біріне сұрақ қоя алады. - Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады -Жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады. -Өзіндік дербес пікірін айта алады. -Оқыған материалды түсіне және сұрақтарға жауап бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Антропогенездің биологиялық акторлары. Антропогенездің әлеуметтік акторлары. Антропомороз. Адамның әлеуметтік эволюциясы. Биосера. Ноосфера Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: - Адам эволюциясындағы антропогенездің биологиялық факторлары Еңбек – адам эволюциясының маңызды акторларының бірі. Ф.Энгельс майымлдың адамға айналуындағы еңбектің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл ойдың және қоғамдық қатынастардың рөлі Қоғамдасып тіршілік ету – адам эволюциясының қозғаушы күші Жазылым бойынша ұсыныстар: Антропогенездің биологиялық акторлары. Антропогенездің әлеуметтік акторлары. Антропомороз. Адамның әлеуметтік эволюциясы Күтілетін нәтижесі: Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады Алдыңғы оқу Адамның шығу тегі Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Басталуы Қызығушылықты ояту 1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.. 2. Ынтасын сабаққа аудару. 3.Сынып тазалығына көңіл аудару. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа деген көңіл-күйлерін арттыру.
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері