Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Статистикалық деректер. 6-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 6-сынып математика пәніне арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4А Статистика. КомбинаторикаМектеп: «Бабайқорған» жалпы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Тулентаева А.
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыСтатистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу.
Сабақ мақсатыОқушылар:бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, модасының анықтамаларын біледі.
Бағалау критерийлеріОқушы:
  • сандардың арифметикалық ортасын, құлашын (өзгеріс ауқымын), модасын анықтайды;
  • деректерді есептер шығаруда қолданады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • екі немесе одан да көп сандардың арифметикалық ортасын қалай табу керектігін түсіндіреді;
  • сандық деректердің құлашын, модасын және медианасын есептеуге түсінік береді.
  • Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • екі (үш және т.б.) сандардың арифметикалық ортасы;
  • қатардың құлашы, модасы, медианасы.
  • Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
  • екі санның арифметикалық ортасын табу үшін ...;
  • сандық қатардың құлашын табу үшін ... ;
  • ... саны сандар қатарының модасы болып табылады;
  • ... саны сандар қатарының медианасы болып табылады, себебі ....
  • Құндылықтарды дарытуТопта жұмыс жасау арқылы бір-біріне деген құрмет құндылығын өзін-өзі, бірін-бірі тексеру арқылы академиялық адалдық құндылығын дарыту
    Пәнаралық байланыстарСтатистика бірқатар ғылыми салаларда қолданылады: биология, әлеуметтану, машина жасау және т.б.. Оқушылар кейбір құбылыстар немесе процесстерге бақылаулар жүргізу нәтижесін жинақтауға және оларды талдауға үйренеді.
    Бастапқы білімСан құрамының разрядтарын біледі; «сан» және «цифр» ұғымдарының арасындағы айырмашылықты түсінеді.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы1-2 мин





    2-7 мин























    7-9 мин
    1. Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.2.Білімді өзектендіру:Сыныппен жұмыс: Мақсаты: оқушылардың зейінін шоғырландыру; Ой қозғау.Мәнерлеп сырғанаушылар жарысында сырғанаушылар жұбына сырғанаудағы мәнері үшін 6 әділ қазылар мүшелері 5,4; 5,2; 4,8; 5,5; 4,7; 5,0 ұпайларын көтерді. Тақтада (таблода) мәнерлеп сырғанаушылар жұбына орта ұпай - 5,1 ұпай деп көрсетілді? Бұл ұпай қалай есептелінді?Оқушылар өз ойларын айтады, кейбір оқушылар арифметикалық ортасын табуды көрсетуі мүмкін.Осыдан соң сабақ тақырыбы айтылады.Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болады деп ойлайсыздар? Оқушылар өз ойларын айтады.Оқушылардың жауаптарын қорыта келе мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.Олай болса бүгінгі сабақтың мақсатына жету үшін нені білуіміз керек?-деген сұрақ қойылады. (оқушылар өз ойларын айтады). Демек біз бағалау критерийлерін құрдық . Бағалау критерийлерін айтып өту:сандардың арифметикалық ортасын, құлашын (өзгеріс ауқымын), модасын анықтайды;деректерді есептер шығаруда қолданады.Дорофеев Г.В., Петерсон Л.Г. Математика. 6 класс.













    Қосымша1.
    Сабақтың ортасы

    9-14 мин



































    14-19 мин



















    19-25 мин





    25-26 мин



    26-35 мин
    Жаңа сабақты түсіну.Жұптық жұмыс:Тапсырма 1.Мектеп кезекшілері бір апта бойы бастауыш сынып оқушыларының 20 оқушысы сабаққа кешігіп келгенін анықтады. Кешігіп келу уақыттары (минут есебімен) төмендегідей болды: 5; 3; 1; 1 ; 2; 4; 1; 1; 3; 2; 2; 3; 5; 1; 2; 1; 2; 3; 3; 11.
  • бастауыш сынып оқушылары орта есеппен әр оқушы неше минутқа кешігеді;
  • ең көп кешігетін уақытты анықтаңыз;
  • ең көп кешіккен уақыт пен ең аз кешіккен уақыт аралығын табыңыз.
  • Оқушылар жұпта есепті орындайды. Сосын дайын жауап арқылы өз қорытындыларының дұрыстығына көз жеткізеді. Жаңа сабақты меңгеру.Тапсырма 2.
  • Математикалық статистика туралы қысқаша мәтінді оқыңыз;
  • Мәтін бойынша екі сұрақ дайындаңыз;
  • Өз ойларыңыздың барысын түсіндіріңіз.
  • Оқушылар басқа жұптарға сұрақтар қояды, басқа жұптардың сұрағына жауап береді. Өз ойларының барысын сендіруге тырысу керек.Бағалау:мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысқандығын бақылау жолымен бағалайды және дер кезінде кері байланыс береді.Тапсырма 3.Ұйымда бір ай бойы күнделікті түскен хаттар жазбаларына тіркеу жүргізілді. Нәтижесінде мынадай деректер қатары болды: 39, 43, 40, 0, 56, 38, 24, 21, 35, 38, 0, 58, 31, 49, 38, 25, 34, 0, 52. Алынған қатар бойынша арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, модасын табыңыз.Әр оқушы есепті өзі жеке шешеді. Тапсырманы шешу жолын жұбына түсіндіреді. Егер қате шығарылса, ол себебін анықтап, түзетеді. Түсіндірме дескриптор арқылы жүргізіледі.Сергіту сәті.Жаңа сабақты бекіту.Жеке жұмыс.Тапсырма 4.–12,5; 28,4; 7,5; –9,2; 8,9; 7,5; 21,9берілген қатардан арифметикалық ортаны, өзгеріс ауқымын, моданы және медианы табыңыз. Дескриптор: Білім алушы- арифметикалық ортаны табу өрнегін құрады;- сандардың арифметикалық ортасын табады;- сандардың өзгеріс ауқымын есептейді;- сандардың модасын есептейді.Тапсырма 5.Адамдардың бір күнде қанша шай ішетіні туралы сұрау жүргізілген: Қанат-5, Айша-4, Дулат-6, Сауле-8, Фарида-6, Самат- 7, Шынар- 6. Айжан бір күнде өзі ішетін шайдың кесе саны жоғарыда көрсетілген сандардың модасына тең екендігін айтты. Ол күніне қанша кесе шай ішеді?Дескриптор: Білім алушы- сандардың модасын есептейді;- есептің жауабын жазады.Тапсырма 6. 4; -7; 8; -4; - ; 1; - ; берілген қатардан арифметикалық ортаны, өзгеріс ауқымын, моданы және медианы табыңыз. Дескриптор: Білім алушы- арифметикалық ортаны табу өрнегін құрады;- сандардың арифметикалық ортасын табады;- сандардың өзгеріс ауқымын есептейді;- сандардың модасын есептейді.Әр оқушы есепті өз таңдаулары бойынша шешеді. Тапсырманы шешу жолын жұбына түсіндіреді. Егер қате жасалса, ол себебін анықтап, түзетеді. Түсіндірме дескриптор арқылы жүргізіледі.








    Қосымша2.



























    Қосымша3.







































    Қосымша4.

    Сабақтың соңы35-37 мин







    37-40 мин

    4. Сабақты қорытындылау.
  • Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?
  • Неліктен?
  • Жұмыста нені ескермедіңіздер?
  • Неліктен?
  • Нәтижені қалай жақсартуға болады?
  • Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім; - нені толық түсінбедім;- немен жұмысты жалғастыру қажет.Үйге тапсырма:Туыстар мен отбасы мүшелерінің туылған күндерінің санын бір қатарға жазып, оларға статистикалық санды сипаттамалар есептеу.


































    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.АКТ-мен байланыстар
    Оқушыларға ашық сипаттағы тапсырма ұсынылады оқушылар әр түрлі шешімдер ұсынуы мүмкін. Кейбір оқушылар тапсырманы өздері орындайды, ал кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізіледі.Сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалау қолданылады. Сабақтың соңғы бөлімінде рефлексия форматында өзін-өзі бағалау ұйымдастырылады. Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысқандығын бақылау жолымен бағалайды. Оқушылардың дұрыс отыруы қадағаланады.Сабақ ортасында «Дем алу» сергіту сәті жасатылады.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Умирбекова Арайлым Мухтаровна
    Жарияланған уақыты:
    2019-05-10
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1557507499
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999