Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Story time! The queen bee!
Материал туралы қысқаша түсінік
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to L2 recognise with considerable support a few basic personal
questions spoken slowly and distinctly
S3 pronounce basic words and expressions intelligibly
Lesson objectives All learners will be able to:
• Listen to the story
Most learners will be able to:
• Listen to the story and understand
Some learners will be able to:
• Listen to the story, understand and draw
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Каракаева Жазира Шакизадаевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың тақырыбы Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.4.2.2 өнердің стильдері мен бағыттарының дамуына қоғамдық процестердің әсерін анықтау;
10.4.2.3 әлем мәдениетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылық туындыларын талдап, олардың ерекшеліктерін анықтау
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
Барлығы
Сабақтың тақырыбы Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.4.2.1 қоғамдағы өзгерістерді түсіну үшін «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», «гиперреализм», «хайтек» терминдерін қолдану;
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
Барлығы
Сабақтың тақырыбы Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.4.1.4 әлем халықтарының тарихи-мәдени мұрасын зерттеу және сақтап қалудағы мұражайлардың рөлін түсіндіру;
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері