Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы The theme of the lesson Joints
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге көмек 8 сынып үш тілділік химия пәнінен
Материалды ашып қарау


Date 31.01.19Сабақтың тақырыбы: Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалыThe theme of the lesson JointsTeacher`s NameKaiynbayeva B.Attended Absent

СЫНЫП: 8 «Ә»

Сабақ негізделген оқу мақсаттарыDuring the lesson the goal to achieve8.1.6.3 Сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру8.3 Сompare type of joint between bones

Бағалау критерийіEvaluation criteria Тірек-қимыл жүйесін қозғалысқа келтіретін сүйектердің байланыс түрлерін білу және оларды ажырату
Тілдік мақсатыLanguage objectivesПәнге қатысты лексика мен терминология: Courage- батылдық Cranial- бас сүйек To crawl-еңбектеуDirection- бағытJoin-буынLateral- бүйір жақMovable- қозғалатынTo overlap-жабуTo reduce-азайтуTo rotate-айналдыруCervical spine- мойын омыртқаThoracic spine-арқа омыртқаLumbar spine-бел омыртқаSacrum-сегізкөзCoccyx-құймышақFixed joint- қозғалмайтынSemi movable joint-жартылай қозғалмалы
Құндылықтарды дарытуТоптық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, денсаулық сақтау
Пәнаралық байланысАғылшын тілінен терминдердің аударымын жасау.
АКТ қолдану дағдыларыVideo , LearningApp, Quizlet

Сабақ барысыMove of the lessonСабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Сабақтың басталуыGreetingGood morning How are you today?Who is absent today?Психологиялық ахуал қалыптастыруWhat was your homework? 1. Did you learn terminology? We are going to play Bingo /Lets play Bingo/2. Students answer the questionWhat does mean of spongy substance?What can you say about periosteum?3. Now we will work with the LearningApp1.Сүйектерді құрылысына қарай сәйкестендірҚысқа сүйектер:омыртқа, білезік, алақан сүйектеріЖалпақ сүйектер: жауырын, жамбас, бас сүйектің ми және бет сүйектері, қабырғаларҰзын сүйектер: Жіліктер (ортан жілік, асықты жілік, кәрі жілік, тоқпан жілік)Ресурстар


Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ Our new topic : JointsТерминмен жұмыс Now we will work with the quizletFirst of all let`s Listen then repeat after Quizlet STQ: Why can your shoulder move more than your fingers or jaws?Watch video Are these joints different?

Мұғалімнің тақырып бойынша түсіндірмесі. Слайд бойыншаJoint connected bones. Joints- the area where two bones are attached to permit body parts to move;There are three types of joints. Immovable or fixed joints
  • Fixed joint- joint between two bones that do not move;
  • For example joints in our cranium . Sеmi movable joint
  • Semi movable joints- joints between bones where motion is limited
  • For example , Sеmi movable joint is joint between bones of our vertebra.Freely movable joint The third type of joint is movable joint. For example,joints in our hands or legs. You can move your hand freely in any direction. Do you understand? FactsRegular physical activity increases the strength of your joints. It decreases the chance of injuries to your ankles, knees and hips.

    What do you know about Kazakh traditional games of asyk?Have you ever played?From which part of skeleton asyk is taken?

    Cабақты бекітуLearningAppImmovable or fixed joints: skull + pictureSеmi movable joint Slightly movable joint : spine+pictureFreely movable joint: shoulder girdle, pelvic girdle+picture

    Activity on page 88 eighty eightIn this task you should put these vertebraes in order:1.In first picture is cervical spine2.In second picture is thoracic spine3.In third picture is lumbar spine4.In fourth picture is sacrum5.In first picture is coccyx1. group №1 on page 88-892. group №23. group № 34. group №4Activity test / Quizlet /
    TerminologicalDictionaryКеспеҚағазCardsүлестірме материал



    Сабақтың аяқталуы5 минутAssigning a lesson ҚорытындыConclusion3 минут Бағалау







    Үйге тапсырма :
    Test: Joints/ QuizletLearners’ reflection
  • Students make a self-assessment
  • One of them understandable I have a questions I remembered it I did not understand 1. Page 88-89 2.Research time page 893. Learn the words 4.Literacy page 89




    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1. 2.




































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кайынбаева Бахытгуль Оксеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-03-29
    Категория:
    Неміс тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1553836763
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999