Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Материал жайлы қысқаша түсінік: «БжС» технологиясының «Ауызша сабақ -1» картасы бойынша сыбайлас және вертикаль бұрыштар туралы мәлімет беру, өз түсінгендерін тәжірбиеде қолдана білу.
Материалды ашып қарау
Күні: 3.10.2019Пәні: ГеометрияСыныбы: 7 «Г»

Сабақтың тақырыбы: Сыбайлас және вертикаль бұрыштарЖалпы мақсаты: «БжС» технологиясының «Ауызша сабақ -1» картасы бойынша сыбайлас және вертикаль бұрыштар туралы мәлімет беру, өз түсінгендерін тәжірбиеде қолдана білу.Білімділік: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамасымен танысу, қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету.Дамытушылық: Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және сабаққа қызығушылықтарын арттыру сөздік қорларын молайту.Тәрбиелік мәні: Тиянақты болуға, достыққа, ұйымшыл бола білуге жетелеу.Оқу мақсаты: 7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын білу7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдануМіндеттері:
  • Қосымша материалдармен жұмыс істеу арқылы жаңа тақырыпты түсіну іскерлігін қалыптастыру;
  • Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау.
  • Жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау;
  • Мұғалім үшін оқу нәтижелері:
  • Теориялық білімдерін практикалық жұмыстармен ұштастыру;
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға мүмкіндік жасау.
  • Оқушылардың сыни көзқарасын дамыту.
  • Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері: «БжС» технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру.Сабақта қолданылатын технологиялар: «Биоақпараттану және синергетика» технологиясы және ақпараттық коммуникациялық технология.Карта түрі: «Ауызша сабақ-1 » картасы.Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар , қарама-қарсы сұрақтар;Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту) – 1 минҰжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі.Сабақтың ұраны: Білген сайын келеді біле бергім, Білімдіні сүйетінін білем елдіңІІ. Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру. Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою - 8 минЗейіндерін тұрақтандыру-1 (шапалақ)I. Өткен тақырыптан сұрақтар 1) Геометрия сөзі қандай мағына береді? (грек сөзінен аударғанда жерді өлшеймін)2) Геометрия ғылымы нені зерттейді ? (геометриялық фигуралардың қасиеттерін)3) Мектеп геометрия курсы қандай бөлімдерге бөлінеді?(планиметрия мен стереометрия)4) Планиметрия сөзі қандай мағына береді?(жазықтықты өлшеймін)5) Стереометрия сөзі қандай мағына береді? (кеңістікті өлшеймін)6) Аксиома деп нені айтады? (дәлелдеуді қажет етпейтін тұжырым)7) Теорема деп нені айтады? (ақиқаттығы дәлелденетін сөйлем)8) Планиметрияның негізгі ұғымдары? (нүкте мен түзу)9) Жазықтықтағы нүктелерді қалай белгілейді? (латын алфавитінің бас әріптерімен)10) Жазықтықтағы түзулерді қалай белгілейді?(латынның кіші әрпімен немесе екі бас әрпімен)11) Негізгі ұғымдар дегеніміз не? (анықтамасыз қабылданатын ұғымдар)12) Жазықтықты қалай белгілейді?(гректің әріптерімен)13) Қандай түзулер қиылысатын түзулер деп аталады? (бір ортақ нүктесі бар екі түзу)14) Қандай түзулер параллель деп аталады? (екі түзу бір жазықтықта жататын болса және ортақ нүктелері болмаса)15) Қандай бұрыш тік бұрыш деп аталады? (градустық өлшемі 900 болатын бұрыш)16) Сызбада түзуді сызу үшін қандай құрал пайдаланамыз? (сызғыш)17) Жазықтық деп нені мысалға алуға болады? (үстелдің бетін, терезе әйнегінің бетін, тақтаның бетін)18) Қандай кесінділерді тең кесінділер деп атаймыз? (беттестіргенде ұштары дәл келетін кесінділер немесе ұзындықтары тең )19) Қандай бұрыштар тең бұрыштар деп аталады? (градустық бұрыштары тең немесе екі бұрышты беттестіргенде сәйкес қабырғалары және төбелері дәл келсе))20) Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі нешеге тең? (1800)21) Екі түзудің бір ортақ нүктесі болса,олар өзара қалай орналасады? (қиылысады)22) Нүкте түзуді неше бөлікке бөледі? (екі жарты түзуге)23) Сәуле дегеніміз не? (Жарты түзуді сәуле деп атайды немесе түзудегі бір нүктенің бір жағында орналасқан нүктелер жиыны)24) Кез келген екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? (бір ғана түзу)25) Бұрыштың градустық өлшемін есептеу үшін қандай құрал пайдаланылады? (транспортир)26) Теореманың шарты мен қорытындысы деген не? («Егер» деген сөзден «онда» деген сөзге дейін-теореманың шарты, «онда» сөзінен сөйлемнің соңына дейін –теореманың қорытындысы деп аталады)27) Теореманы дәлелдеудің қандай тәсілдері бар? (тура және кері жору)

    Біріншілік белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша «-» немесе «+»белгілері қойылады. Сергіту сәтіІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.Мұғалім жаңа тақырыпқа қысқаша кіріспе мәлімет береді.а) Қабылдауды ұйымдастыру. Тірек сөздермен жұмыс. 1 минутТақтадағы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді балалар 45 сек минут ішінде оқып, есте сақтайды. Белгіленген уақыт біткен соң блок жабылады. Балалар естерінде қалған сөздерді дәптерлеріне жазады, жазып болған соң көршісімен алмасады, тексереді. Сөздердің саны матрицаға енгізіледі, сонан соң блок ашылады да, балалар қалдырып кеткен сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Егер оқушылар 7 сөзді тез есте сақтап, дәптерлеріне жазып берсе, бұл ТКШ (төменгі көрсеткіш шектігіндегі) тапсырманы орындағаны, келесі сабақта жоғары АКШ (аралық көрсеткіш шектігіндегі) тапсырмаға қарай өту керек. Бұл кезең жаңа сөзді есте сақтаудың бір түрі. Зейінді тұрақтандыру-2 (шапалақ)1-2. Сыбайлас бұрыштар3-4. Вертикаль бұрыштар5-6. Жазыңқы бұрыш7. Созындысы8-9. Толықтауыш сәуле

    Екіншілік белгілеу. ООМ-на (оқушылардың партада отыруы бойынша ) матрицаға нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға + белгісі енгізіледі.Есте сақтауға уақыт нормативі 7 сөз – 30 сек.  9 сөз – 45 сек.

    ІҮ. Ойлауды, ұғынуды ұйымдастыру. Оқушылар оқулықтың бір бет парағындағы мәтінді 3 минут ішінде оқып шығуы тиіс. Мұғалім олардың материалды оқыған білімдеріне қатысты сұрақ-жауап алатыны жайында ескертуі тиіс. Балалар мәтінді оқып, одан тірек сөздерді тауып, тақырып бойынша мазмұнын ашуы тиіс. Сонымен бірге балалар мәтінді көңіл қойып оқуға нұсқау алады. Себебі, мұғалім сабақты сұрау барысында ұсақ детальдарға көңіл қоятындығын ескертеді.Зейінді тұрақтандыру-3 (шапалақ) Мәтінмен жұмыс - 3 минут беріледі.Мұғалім сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтар қояды. 8 минут

    1. Жазыңқы бұрыштың ішінде жататын сәуле дегеніміз не? (Жазыңқы бұрыштың төбесінен шығып, оның қабырғаларымен беттеспейтін әрбір сәуле жазыңқы бұрыштың ішінде жатады деп есептеледі.)2. Сыбайлас бұрыштардың анықтамасы (Бір қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғасы толықтауыш сәулелер болып келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады.)3. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы нешеше тең? (Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800-қа тең.)4. Вертикаль бұрыштардың анықтамасы (Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болып келетін екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп атайды)5. Вертикаль бұрыштардың қасиеттері (Вертикаль бұрыштар тең болады)6. Вертикаль бұрыштар қалай пайда болады? (Вертикаль бұрыштар екі түзудің қиылысуынан пайда болады)7. Сыбайлас бұрыштар өзара тең болса, олар қанша градустан болады? (900 )8. Сыбайлас бұрыштардың біреуі 450 болса,онда оның екінші бұрышы неге тең? (1350)9. Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болып келетін екі бұрышты қандай бұрыштар деп атайды? (вертикаль бұрыштар)10. Бір қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғасы толықтауыш сәулелер болып келетін екі бұрыш қандай бұрыштар деп аталады? (сыбайлас бұрыштар)11. Сыбайлас бұрыштардың біреуі 400 болса,онда оның екінші бұрышы неге тең? (1400)12. Сыбайлас бұрыштардың біреуі 500 болса,онда оның екінші бұрышы неге тең? (1500)13. Екі түзудің қиылысуынан неше бұрыш пайда болады? (4)14. Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың бірі 500 болса,қалған бұрыштары қанша градустан? (500;1300;500;1300)15. Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың бірі 400 болса,қалған бұрыштары қанша градустан? (400;1400;400;1400)16. Егер екі бұрыш сыбайлас болса, онда олардың қосындысы қандай бұрышты құрайды? (жазыңқы)17. Егер екі бұрыш тең болса, онда олар вертикаль бұрыштар деп атауға болады ма?(жоқ, бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болуы керек)18. Сыбайлас бұрыштардың біреуі екіншісінен 3 есе артық болса, сыйбайлас бұрыштар неге тең? (450;1350;450;1350)19. Сыбайлас бұрыштардың біреуі 100 болса,онда оның екінші бұрышы неге тең? (1700)20. Егер екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың біреуі 900 болса, онда қалған үш бұрышы неге тең? (900)21. Сыбайлас бұрыштардың биссектрисcалары арасындағы бұрыш неше градус болады? (900)

    Үшінші белгілеу.Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады. 

    Ү. Алғашқы бекітуді ұйымдастыру. Мына тұжырымдамалардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған? Кестеде «+» таңбасымен белгілеңіз.
    Тұжырымдамаларақиқатжалған
    Егер екі бұрыш вертикаль болса, онда олар өзара тең болады. +

    Егер екі бұрыш тең болса, онда оларға вертикаль бұрыштар да тең болады.+

    Егер екі бұрыш тең болса, онда олар вертикаль бұрыштар.

    +
    Егер бұрыштардың қосындысы 1800-қа тең болса, онда олар сыбайлас бұрыштар

    +
    Егер екі бұрыш сыбайлас болса, онда олардың қосындысы жазыңқы бұрышты құрайды+



    Дескриптор
  • Дұрыс тұжырымды анықтайды
  • -жауабын негіздейді
  • Бағалау критерийі матрицаға 4-5 дұрыс жауапты белгілеген оқушыға + белгісі енгізіледі.Зейінді тұрақтандыру-4(шапалақ)5 минут

    Төртінші белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады. Талдау: тақырыптық сөздік қорды тексеру жүргізіледі. Оқытылған тақырып бойынша шығарма немесе эссе жазуға 5 минут уақыт беріледі. Сөздік қор 63 сөз. Нормаға сай жазылған эссе қосу таңбасын алады. Ең көп сөздік қор шығармасы және ең аз шығарма оқылады. Зейінді тұрақтандыру-5(шапалақ)Тексеру 5 минут

    Бесінші белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады.

    ҮІІ. Қорыту. Сыныптың материалды меңгеру деңгейі анықталады. Матрица қорытындысы бойынша оқушыларға баға қойылады. 5 минутСапа нормативы: оқушылардың 63%-ы 5 ұпай алуы керек.ҮІІІ.Үйге тапсырма беріледі.











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жұмағұлова Жанар Мырзағалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-09
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570602519
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999