Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Шыңғыс хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмады
Материал туралы қысқаша түсінік
Білу және түсіну:Отырар қаласына Бұрын, кеше, бүгін әдісімен тарихи-географиялық сипаттама жасайды. Шыңғысханның Отырарды 6 ай ала алмауының себебін «Өрмекші» әдісімен зерттейді, картамен жұмыс жасайды .
Қолдану: . М.Шахановтың «Отыра дастаны» өлеңін тыңдай отыра, Отырардың моңғол әскерлерінің басып алуынан аман қалуы мүмкін бе екендігін талдайды . Мәтінде берілген деректерді хронологиялық ретпен орналастырады .
Сыни ойлау: Деректерден Отырарды қорғаудағы Қайыр ханның, қала халқының ерліктеріне баға беріп, Отарар қаласының жеңілу салдарын анықтайды.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Ускембаева Жубайла Адамовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
1. Научить определять типы БСП .
2. Формирование умения определять смысловые отношения между частями БСП и правильно расставлять знаки препинания в БСП.
4. Развить умение сопоставлять изученный материал с новым, обобщать, систематизировать
5.Развить творческие способности.
Русская литература
Барлығы
9 сынып
Цель – создать эмоциональный настрой на совместную учебную работу.
Приём «Кроссворд» (при решении которого ученики прочтут название вида сложного предложения, который и будет темой урока)
Учитель: отгадайте слово в кроссворде и подумайте, как оно может быть связано с новой, пока неизвестной темой урока.
Русский язык
Ашық сабақ
9 сынып
1. Изучение бессоюзного сложного предложения: смысловые отношения,
знаки препинания, средства связи в БСП.
1. Развитие связной устной и письменной речи, синтаксической,
пунктуационной грамотности; умения сворачивать информацию в опорную схему, таблицу.
1. Воспитание культуры речи, нравственное воспитание
Русский язык
Ашық сабақ
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері