Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тәуекел хан
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.4А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуыЗерттеу сұрағы:Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?Мектеп: С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектеп
Күні: 18.04.2019жМұғалімніңаты-жөні: Ұябасарова Ж.Б.
Сынып: 7Қатысқандар саны:18


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыТәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;7.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
Сабақ мақсаттарыҚазақ хандығының құрылуының тарихи маңызын талдайды
Бағалау критерийлері

Білу және түсіну:Қазақ хандығы құрылғаннан кейінгі мемлекеттің ішкі саяси жағдайын сипаттайды;Сыни ойлау мен талдау:Қазақ хандығының құрылуының маңыздылығын талдайды;Синтез: «Ұлы Дала» ұғымы бойынша білімдерін жинақтайды.
ТілдікмақсаттарыБейнематериалды көріп, оның мәнін талқылау(тыңдалым және айтылым дағдылары);Тыңдаған бейнематериалды жазбаша мазмұндау(жазылым дағдылары);Тарихи дерекпен жұмыс(оқылым, жазылым және айтылым дағдылары).Пәнге қатысты лексика мен терминологияХалық, ұлт, хан, орда, хандық, сұлтан, «Тарих-и Рашиди», Қозыбасы, Сыр бойындағы қалалар, өзбек-қазақтар, «Ұлы Дала елі»Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерҚазақ хандығының құрылуыныңәлеуметтік/экономикалық/саяси/мәденимаңыздылығыҚазақ хандығының құрылуының мен үшін маңыздылығы...Қазақ хандығының құрылуының ел үшін маңыздылығы ...Керей мен Жәнібек ........ істерімен халық есінде сақталды
Құндылықтардыдарыту

Құндылықтар:- патриотизм- отансүйгіштік- өз халқы үшін мақтаныш- көшбасшылық- ұлттық сана – сезім- бостандықҚазақ хандығының құрылуы туралы мақтаныш сезімі оянады. Өзге мемлекеттермен терезесі тең қарым-қатынас ұстаған мемлекеттің саясатынан хабардар болады.
Пәнаралық байланыстар«Дүние жүзі тарихы»пәнінен алған білімдерін жаңа білімді бекітуде қолданады. «География» пәнінен алған білімдерін картамен жұмыс жасау барысында пайдаланады.
Бастапқы білім Қазақ хандығының құрылуының алғышарттары мен себептерін біледі
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 0-10 мин

(Б) БЫМ. Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде №2 слайдтағы суретті көрсетіңіз. Суреттерден нені көріп тұрсыңдар? Бұл суреттен қандай нәтиже шығара аласыңдар? Қандай сұрақтар қоюға болады?(С) Оқушылар 2015 жылы Қазақ хандығының 550 жылдық мерейтойы болғанын естеріне түсіреді. (М) Оқушыларға өткен сабақтағы алған білімдерін еске түсіру және жинақтау мақсатында келесідей жетелеуші сұрақтарды қоюыңызға болады.
  • Қазақ хандығының 550 жылдық мерейтойы қай жылы тойланды?
  • Қазақ хандығының құрылуы жөніндегі тарихи шығарманы кім жазды?
  • Қай жылы жазылды?
  • Қазақ хандығының құрылуы мен еңбектің жазылуы арасында қанша уақыт өткен?
  • Бұл еңбектегі дерекке біз сенуіміз керек пе?
  • Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.
    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010

    Бейнематериал

    Қазақ елі.Қазақстан тарихы.Kazak eli. 2 seriya. https://www.youtube.com/watch?v=l_IBpGqSvfk

    Сабақтың ортасы 20мин





























































    Зерттеу және талдау Т. Дерекпен жұмыс1-топ.1-дерек. «Қазақ хандығының ішкі саясаты». (Қосымша 1)Деректі талдауға нұсқаулық:
  • Қазақ хандығы құрылғаннан кейін елде қандай жағдай орын алды?
  • Өзгерістерді экономикалық, әлеуметтік, этникалық, тарихи, саяси, демографиялық факторларға жікте.


  • Дескриптор:- Қазақ хандығы құрылғаннан кейінгі елдің ішкі жағдайын сипаттайды;- Қазақ хандығы құрылғаннан кейінгі елдің ішкі жағдайында орын алған өзгерістердіэкономикалық, әлеуметтік, этникалық, тарихи, саяси, демографиялық факторларға жіктейді.

    2-топ.2-дерек. «Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы». (Қосымша 2)Деректі талдауға нұсқаулық:
  • Қазақ хандығының құрылуын кімдер еске сақтауға тиіс?
  • Қазақ хандығының құрылуындағы оқиғалар желісі қандай нәтижеге әкелгенін талдайды. Жағымды/жағымсыз нәтижелерін көрсетеді.
  • Қазақ хандығы құрылған кезде және бүгінгі күні оқиғаның маңыздылығы бар ма?


  • Дескриптор:- Қазақ хандығының құрылуын кімдер еске сақтау керектігін атайды;- Қазақ хандығының құрылуындағы оқиғалардың жағымды/жағымсыз нәтижелерін талдайды;- Қазақ хандығы құрылған кезде және бүгінгі күні оқиғаның маңыздылығына баға береді.

    3-топ. 3-дерек. «Ұлы Дала елі» (Қосымша 3)Деректі талдауға нұсқаулықтар:
  • Кестеге мұқият қара, бос орындарды толтыр.
  • Сұрақ белгісі тұрған жерге тағы да қандай елдерді білетініңді жаз.
  • Қазақ елін кім, қашан, неге бұлай атады деп ойлайсың?
  • Дескриптор:- Кестедегі бос және сұрақ белгісінің орындарын толтырады;- Қазақ елін кім, қашан «Ұлы Дала» деп атағанынанықтайды;- Елбасының қазақ даласын не себепті «Ұлы Дала» деп атағанына болжам жасайды.



    Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы

    ИнтерпретацияМ. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Б. «Қазақ хандығының құрылуы заңдылық па, кездейсоқтық па?» сауалына пікірталас ұйымдастырыңыз. Бұл тапсырманың мақсаты алдыңғы және бүгінгі сабақтарда алған білімдерін жинақтау.

    Сабақты бекітуБ. «Ақиқат» немесе «Жалған» әдісі арқылы барлық оқушылардың қатысуымен бекітіңіз.


    Сабақтың соңы

    10
    Рефлексия: «Бұл сабақты оқып, мен…» Білмеймін .......Білемін .....Түсінемін .....Түсінемін және қолдана аламын ....Басқа біреуді үйрете аламын .....







    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сыныптық талқылау барысында оқушылардың сұрақтарды түсіну деңгейі анықталады, сын тұрғысынан ойлау, тарихи деректермен және белгілі бір фокусқа бағытталып жұмысжасау дағдылары дами бастайды. Сыныптағы аса қабілетті оқушылар Қазақ хандығының құрылуы заңды құбылыс екеніне дәлел келтіре алады. Оқушылардың көпшілігі Қазақ хандығы құрылғаннан кейін елдің ішкі жағдайының қандай екенін анықтап, өзгерістерді салаларға жіктейді. Кейбір оқушылар Елбасының қазақ даласын не себепті «Ұлы Дала» деп атағанына болжам жасай алады.Оқушылар өзара критерийлер арқылы бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы.Интерактивті тақтамен мөлшерлі жұмыс жасайды.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ барысында ОМ толығымен ашылды. Оқушылардың көпшілігі оқу мақсаттарына қол жеткізді. Оны оқушылардың мәтінді талдау барысында, өз пікірлерін дәлелдермен негіздеу барысынан байқауға болады. Кейбір оқушыларға көмек көрсетілді. Әр топқа басқа оқушыларға қолдау көрсету мақсатында тілдік қабілеті жоғары оқушылар отырғызылды.Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Жоспар бойынша барлық тапсырмалар орындалды. Сабақ жоспарынан үлкен ауытқулар болған жоқ. Тек оқушылар білімдерін мәлімдеу барысында уақытты үнемдемейді. Сабақ уақытын тиімді пайдалануды арттыру керек.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Қазақ хандығы құрылғаннан кейінгі елдің ішкі жағдайындағы алған өзгерістерді салаларға жіктеу тапсырмасы жақсы нәтиже берді, бұл оқушылардың дәлелді сөйлеуінен байқалды.2: Пікірталас сәтті шықты. Бұл оқушылардың қызығушылықтарынан және дәлелі мен дәйектерінен байқалды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: уақытты тиімді қолдану2:бейнематериалды тыңдауға уақыт тапшылығыСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Жұптық және топтық жұмыстар оқушылардың бірлесіп жұмыс жасау (бірін бірі тыңдау, өз пікірін білдіру, дәлелдер келтіру) дағдыларын жетілдіруге әсерін тигізді. Берілген тапсырмаларды орындау барысында топтағы оқушылардың әрекетін бақылауды, қажет болған жағдайда көмек көрсетілу керектігіне көз жеткіздім. Келесі сабақтарға уақытты тиімді қолдануды ескердім.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Уябасарова Жахангул Байболовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-28
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567015011
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999