Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Тәулік бөліктері"
Материал жайлы қысқаша түсінік: заттарды дұрыс санауға үйретуді әрі қарай жалғастыру (5 саны көлемінде); екі топтағы заттарды салыстыруға үйрету саны жағынан бірдей, бірақ әртүрлі заттардан құралған топтар арасындағы теңдікті анықттау; тәулік бөліктері туралы білімін нығайту; заттардың орналасуын сөзбен баяндауға үйрету.(Сол жақта, оң жақта, ортада)
Материалды ашып қарау
БЕКІТЕМІН«Айназ» жекеменшік балабақшасының әдіскері____________А.А.Ізберген«__» ____________ 2018ж. Күні:26.09.2018Білім беру саласы: «Таным».Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруТақырыбы: Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру (4 және 5) Тәулік бөліктері. Сол жақта, оң жақта, ортада.Мақсаты: заттарды дұрыс санауға үйретуді әрі қарай жалғастыру (5 саны көлемінде); екі топтағы заттарды салыстыруға үйрету саны жағынан бірдей, бірақ әртүрлі заттардан құралған топтар арасындағы теңдікті анықттау; тәулік бөліктері туралы білімін нығайту; заттардың орналасуын сөзбен баяндауға үйрету.(Сол жақта, оң жақта, ортада) Қажетті көрнекіліктер: санау материалдары, салыстыруға арналған заттар тобы, тәулік бөліктерін бейнелейтін суреттер.Әдіс-тәсілдер: практикалық, сұрақ-жауап, демонстрациялық.Қостілділік компонент/билингвальный/: тәулік-сутка, сол –левый, оң-правый
Оқу іс-әрекетінің кезеңдеріПедогогтың іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-ояту бөліміПедагог баларды тақтадағы суреттермен жұмыс істеуге шақырады:-Балалар, суреттерді қарап шығыңдар. Содан соң суретшінің қай суретте таңертеңгі уақытты, қайсысында кешті суреттегенін табыңдар. Неліктен?Балалар суреттермен жұмыс істейді. Мынау-таңертен, өйткені...


Ұйымдастырушылықізденіс кезеңі

















































































Педагог төменгі сөреге 4 аю, ал жоғарғы сөреге 5 тиін қояды.Балаларға мынандай сұрақ қояды: «Аю қанша? Тиін нешеу? Қайсысы көп (аз): аю ма, әлде тиін бе? 5 аз ба, әлде 4 аз ба?Олардың санын тең болуы үшіни не істеу керек?»Педагог балалардың айтқан ұсынысын орындайды. 1 тиінді алып тастайды, олардың теңескенін 1 аюдың астына 1 тиінді қою арқылы суреттердің теңескенін көрсетеді. Содан соң 1 аю қосу арқылы теңестіру тәсілін көрсетеді. «Аю қанша болса, тиін сонша» деген сөзді қолдануға үйретеді.1-тапсырма.Педагог балаларға тақия мен етіктерді санап шығуды тапсырады.
  • Тақия нешеу? Етік ше?
  • Қайсысы артық, қайсысы кем? (Артық , кем сөздерін қолдануға үйрету).
  • Тақия мен етікті саны жағынан теңестіру үшін не істеу керек?


  • Балалар етікті суретін салып болғаннан кейін, педагог етік пен тақияның теңескенін, яғни: 5 етік, 5 тақия болғанын түсіндіреді.


  • Педагог балалардан төменгі сөйлемді аяқтауын тінеді:
  • Біз түнде ұйықтаймыз, ал жаттығуды....жасаймыз.
  • Таңғы асты таңертен , ал түскі асты.... ішеміз.
  • Түскі асты күндіз, ал кешкі асты... ішеміз.
  • Кешке тамақ ішеміз, ал ... ұйықтаймыз.
  • Енді тәулік бөліктерін рет-ретімен атап беріңдерші.


  • 2- тапсырма.
  • Балалар , дөңгелек ішіндегі суреттерге қарашы. Суретші қай жерде қателесіпті?
  • Педагог балаларға дөңгелек ішіндегі суреттің тиістісіне қосуды тапсырады. (таңертең, күндіз, кеш, түн).«Қарғалар» сергіту минутыҚарға қарға қарғалар,Қар үстінде жорғалар,Боран соқса долданып Бұтаға келіп қорғанар. 3-тапсырма.Педагог балаларға өлең оқып береді. Санауды біз білеміз,Сандарды да біліміз,Сондықтан да атамның Құстарын санап береміз,Бір, екі, үш, төрт, бес,Бірден санап шеш!Содан соң балаларға сұрақ қойып, тапсырма береді.
  • Тордың ішінде неше құс бар?
  • Ағашқа неше құс қонып тұр?
  • Қайсысы артық, қайсысы кем?
  • Тордың астындағы жолаққа торда қанша құс болса, сонша дөңгелек салыңдар.
  • Ағашта қанша құс болса, төменгі жолаққа сонша жолақ салыңдар.
  • Енді жолақтың ішіндегі дөңгелектерді салыстырыңдар. Олардың саны қанша? Бұл жайлы не айта аласыңдар?


  • 4-тапсырма.Педагог өлең оқиды: Азамат, Марат, Айдар, Келді аралап базар. Әрқайсысы өлшеп, Сатып алды көйлек. Азамат жасыл жейде сатып алды. Азаматтың оң жағында сары жейде киген Марат тұр, ал сол жағында қызыл жейделі Айдар тұр. Педагог балалардың киімдерін бояуды тапсырады. Сол жақтағы баланың жейдесі – қызыл түсті, оң жақтағы баланың жейдесі- сары, ортадағы баланың жейдесінің түсі қандай?
    Балалар ойыншықтарды санайды.Аюлар мен тиіндерді, 4 пен 5 сандарын салыстырады.Содан соң екеуін теңестіру үшін жоғарғы сөреге бір аю қосу керектігін қосу немесе тиіннің 1-еуін алып тастау керектігін анықтайды.Балалар заттарды санап шығады.Бес тақия, төрт етік. Етікке қарағанда тақия артық, ал етік тақиядан кем.Теңестіру үшін тағы бір етіктің суретін салу керек. Балалар сөйлемді аяқтайды.

    Таңертең.

    Суретші суреттердің орнын ауыстырып алған. Бірінші суретте- күндіз, екіншісінде – кеш, үшіншісінде- таңертең, ал төртіншісінде түн

    бейнеленген. Бірінші таңертең, екінші күндіз, үшінші кеш, ал төртінші түн тұру керек. Содан соң балалар суреттердіосы тәулік бөліктерімен қосады.Балалар өлеңнің мазмұнына сай жаттығулар жасайды: жүгіреді, қолдарын бұлаңдатады, тізерлеп отырады, қолдарымен иегін таянады.Балалар сурақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды.

    Төрт БесАғаштағы құс артық,ал тордағы құс ағаштағыдан кем.





    Балалар енді дөңгелектердің саны бойынша салыстырады





    Балалар өлең мен тапсырманы мұқият тыңдайды.









    Балалардың жейделерін бояйды.Сол жақта – қызыл жейде,оң жақта – сары жейде,Ортада – жасыл жейде.
    Рефлексиялық-түзетушілікӨзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.
  • Тақия нешеу?
  • Ал етік ше?
  • Тақия мен етіктің санын теңестіру үшін не істедіңдер?
  • Тәулікте неше бөлік бар екен?


  • Педагог балаларды мақтайды.
    Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтың қолындағы үлгімен салыстырады.Бес.Төрт. Тағы бір етіктің суретін салдық.Төрт бөлігі бар: таңертең, күндіз, кеш, түн.


    Күтілетін нәтиже:Біледі: тәулік бөліктерін, өзіне қатысты тұрғыда заттардың орналасуын сөзбен баяндауды (сол жақта,ортада,оң жақта);Игереді: саны жағынан аз топқа жетіспей тұрған затты қоса білуді; саны бірдей,бірақ түрлі заттардан құралған топтардаы теңестіруді;Меңгереді:тәулік бөліктері туралы түсінікті; заттарды санауды (5 көлемінде).



















    «Айназ» жекеменшік балабақшасы



































    Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

    Тақырыбы: «Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру (4 және 5) Тәулік бөліктері. Сол жақта, оң жақта, ортада»































    Жасақтаған: Қоңырова Қ.







    Жетібай ауылы 2018 – 2019 оқу жылы



































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қоңырова Құндыз Тілекбайқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-25
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1561445029
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999