Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тіл дамыту
Материал жайлы қысқаша түсінік: д№цту№датуц№дты
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің перспективалық жоспарыБілім беру саласы: «Қатынас»Бөлімі: Тіл дамыту.Тобы: «Күншуақ» ортаңғы тобы 2015-2016 оқу жылы

ТақырыбыМақсатыСағат саныӨткізілетін мерзімі
1

«Баубақшада, бақтарда» (жемістер мен көкөністер арқылы оқыту ойыны)Балалардың сөздік қорын заттың сапасы мен құрамын білдіретін (көлемін, түсін, пішінін) сөздермен байыту. Балалар сөздігіне көкөніс пен жеміс туралы жалпы түсінікті білдіретін сөздерді енгізу. Сөздік қорын дамыту және дыбыстарды анық айтуға баулу.Еңбек сүйгіштікке, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру.1Қыркүйек
2

«Қуыршақ, бізге қонаққа келді» (ойыншықты суреттеу жайлы әңгіме құрау)Тәрбиешінің үлгісі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білу білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге , жаңа сөздерді меңгеруге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру.1Қыркүйек
3

«Жаз – күз» (суреттер көрсетілімі бойынша әңгіме құрау) Балаларды хабарлы сөйлемді қолдана отырып, сурет мазмұнына қарай, әңгіме құрауға үйрету. Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беруге деген білігін дамыту. Ұсақ моторикасын дамыту. Өз еліне деген сүйіспеншілігін арттыру, жерін, елін сүюге тәрбиелеу.1Қыркүйек
4

«Масақ» (украина халық ертегісін айтып беру)Балаларды оқылған шағын ертегі желісі бойынша ертегі мазмұнын айтып бере білуге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің қимылын,дыбысын салдырып, кейіпкерлер бейнесін сомдау қабілеттерін дамыту.1Қыркүйек
5

« З» және «С» дыбыстары» дыбыстық сөйлеу мәдениеті.Балаларға «З» және «С» дыбыстарының дұрыс жазылуын көрсету және түсіндіру. Барлық дауысты және дауыссыз дыбыстардың анық , таза әрі дыбыстап айта білу біліктерін дамыту.1Қазан
6

«Көжекпен ойналық» (дидактикалық ойын) Сөйлем толық құрауға,етістік сөздерді қолдана білуге үйрету, дыбысты анық айтуға дағдыландыру. Ойлау қабілеттерін дамыту. Жануарларға деген сүйіспеншілігін оятуға тәрбиелеу.1Қазан
7

«Әйгерім қуыршақтың туған күні» (әңгіме құрастыру)Балаларды ойыншықтар туралы әңгіме құрауға ,өз ойларын толық сөйлемдер арқылы жеткізе білуге үйрету. Әңгіме құрастыруды үйрету арқылы шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, ойыншықты ұқыпты ұстауға тәрбиелеу, эстетикалық талғамын арттыру.1Қазан
8

«Әңгімеле...» (балалардың екі түрлі ойыншықты бейнелеп, сипаттау әңгімесін құруы)Балаларды тәрбиешінің үлгісі бойынша ойыншықтар жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге үйрету. Хабарлы сөйлемді қолдана білуді өз ойларын қысқаша әңгіме құрай білуге үйретуді жалғастыру арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту.Ойыншықтармен дұрыс ойнай білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.1Қазан
9

«Кішкентай бағбаншы» (М.Төрежановтың әңгімесін әңгімелеу)Мәтінді мәнмағынасын бұзбай әңгімелеуді үйрету. Балаларды сын есім мен зат есімнен тіркесіп жасалған айтылуына көңілдерін аудару.Тілдік қорын байтыу, дамыту.Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.1Қараша
10

«Бізде қонжық қонақта» (ойынсахналау)Балаларды шағын тақпақтарды жатқа оқуға, кейіпкерлер бейнесін сомдауда көркем оқу әдістәсілдерін қолдануға, дауыс ырғағына, дыбыстау көркемдігіне көңіл аударуға үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, ізеттілікке тәрбиелеу.1Қараша
11

«Ит және оның кішкене күшіктері» (сурет бойынша әңгімелеу)Сурет мазмұнына қарай әңгіме құру білігін жетілдіру (тәрбиеші үлгісі бойынша). Бала бойында сөйлеу және тыңдай білу, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту. Үй жануарларына деген сүйіспеншіліктерін арттыру, оларға қамқорлық жасауға үйрету.1Қараша
12

«Айлакер түлкі» (орыс халық ертегісін сахналау)Сөйлеу мәнерін қалыптастыру,сахналау қойылымына атсалысуға ықылас білдірудә сөйлеу мәнерінің көркемдік әдістәсілдерін (дауыс ырғағы, ымдау, қимыл, қозғалыс, дауыс құдіреті, энтонация) қолдануды дамыту. Шыншылдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу.1Қараша
13

«Ц» және «Ч» Сөйлеудегі дыбыстау мәдениетіБалаларға дара алынған «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету. Тыныс ала дыбыстауды, дауыс күші мен дыбыс екпінін өзгерте білуді: ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту. Дыбыстық қабылдауды дамыту. Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.1Желтоқсан
14

«Әйгерім дастарқанды әзірлеп жатыр» (грамматикалық сөздер қатары)Жұрнақ жалғану арқылы жасалған жаңа сөздерді көрсету (қант салғыш, нан салғыш, тұз салғыш, май салғыш, шәйнек, сүт құйғыш). Балалаларды сөздерді септіктер мен сан есімдерге түрлендіре білуге үйретуді жалғастыру. Балалардың жай сөйлем құрылымын еркін ұғынуына, жай сөйлем мен күрделі сөйлемді қолдана алуына да ықпал ету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту.Ас атасы нан ұғымын түсіндіре отырып, нанды қастерлей білуге тәрбиелеу.1Желтоқсан
15

«Қонақтардыкүтеміз» (дидактикалықойын)Балаларды затты топтастыра суреттеуге үйрету (ыдыстар: ас үйлік, асханалық); сөздік қорды жаңа сөздермен байыту, олардың атқару қызметін ұғындыру. Қонақжайылыққа тәрбиелеу.1Желтоқсан
16

«Екі сараң қонжық» (венгер халық ауыз ертегісін сахналау)Ертегі желісін өз сөзімен жеткізу біліктілігін жетілдіру. Бауырмалдылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Балаларды таныс әдеби шығармаларды сахналауға ұмтылдыру, ондағы кейіпкер бейнесін еркін түрде көркем шеберлікпен тыңдай білу білігін дамыту.1Желтоқсан
17

«Біз қалай, Аяз атаны қарсы алдық?»(өзтәжірибесінен әңгімелеу)Өз тәжірибесінен сүйене отырып әңгімелеуге үйрету, айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту. Бірбіріне жақсылық тілеуге тәрбиелеу беру білігін дамыту.1Қаңтар
18

«Қыс қызығы» (сурет бойынша әңгімелеу)Балаларды сурет бойынша әңгіме құруға үйретуді жалғастыру. Балаларды синоним сөздерді айта білуге жаттықтыру. Ойлау қабілеттерін дамыту.Ұйымшылдыққа ,достыққа тәрбиелеу.1Қаңтар
19

«Ұзын құлақ ақ қоян» (кескін бойынша қоян жайлы әңгіме құру)Үлгі бойынша бейнелік сипатты әңгіме құруға үйрету. Сөздің түрленуіне жаттықтыру. Балалардың тілдік қорын дамыту, байыту.Жан жануарларды қамқорлыққа тәрбиелеу.1Қаңтар
20

«Әңгімеле...» (көлемі әр түрлі, екі бірдей ойыншықты бейнелеп, сипаттау әңгімесін құрастыру)Балаларды екі ойыншық жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құруға үйретуді жалғастыру. Балалардың тіл байлығын дамыту, балалар отбасын сыйлауға, достыққа,туған жерін Отан сүюге тәрбиелеу.1Қаңтар
21

«Менің сүйікті үй жануарларым» (өз тәжірибесінен әңгіме құрастыру)Балаларды өз істәжірибесінен әңгіме құруға, сөйлеу барысында сын есімдер мен етістіктерді қолдана білуге үйретуді жалғастыру. Сұрауға және сұраққа жауап арқылы жануарлардың түрлерін білуге төлдердің қалай аталуын, еркелету арқылы қалай атайтынын үйрету. Жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу. Жанашырлық сезімдерін ояту.

1Ақпан
22

«Ертегіні тауып айт» (үлгі бойынша мазмұнын айту)Сұраққа жауап беруде, ертегі жолдарын қолдану арқылы, толық сөйлеммен айта білуге үйретуді жалғастыру. Ертегіні қайталар айта білу, біліктілігін дамыту. Бір бірін алдамауға,достыққа тәрбиелеу.1Ақпан
23

«Үйжануарлары» (суреттің осы көрсетілім бойынша әңгімелеу)Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып жануарлар туралы айту білігін бекіту.Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерінің атауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (үйрекүйректерүйректің балапаны; түйетүйелерботаботалар) қолдана білу іскерлігін дамыту және оларды топтарға қарай жіктелуін ұғындыруды жалғастыру. 1Ақпан
24

«Ойыншықтар дүкені» (ағаштан, шыныдан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы әңгіме құру)Сызба нұсқасы бойынша бейнелі әңгіме құрастыра білуге, жасалуы бірдей заттарды топтастыруға, сөйлеу барысында: ағаштан, шыныдан, пластмассадан деген сөздерді қолдана алуға үйретуді жалғастыру. Зат есімнің көпше түріне Ілік септігінің жалғауларын жалғай білуге үйрету. Балалардың сөздік қорын байыту.1Ақпан
25

«Анама сыйлық» (өз тәжірибесінен әңгіме құру)Әңгіме құрастыра білу сөздерге тиісті қосымшаларды жалғай білу білігін дамыту.Айтылған ойды және ұғынуға әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту.Аналарды ренжітпеуге оларды сыйлауға тәрбиелеу.1Наурыз
26

«Ж» және «Ш» (дыбыстық сөйлеу мәдениеті)«Ж» және «Ш» дыбыстарының дұрыс жазылуын көрсету, осы дыбыстар кезедеетін сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрастыра білуге үйрету. Сөздегі барлық дауысты және дауыссыз дыбыстардың толық таза айтылуын бекіту. Дыбыстық қабылдауды дамыту.1Наурыз
27

«Қуыршаққа бөлме жасалық» (дидактикалық ойын)Балаларды жиһаздық заттардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру. Сөйлеу барысында зат есімдер мен сын есімдердің сандық және септеулік түрленуін қолдана білуге баулу. Баланың ой өрісін кеңейту, ойлау қабілетін дамыту.1Наурыз
28

«Суреттеу бойынша тап» (дидактикалық ойын)Балаларды заттар мен ойыншықтардың сипаттық бейнесін баяндау арқылы әңгімелеуге үйретуді жалғастыру. Балалардың сөздік қорын ұлттық дүниелер мен жаңалықты заттардың атауымен байыту (сандық - әбдіре, малақай - тымақ; желпіуіш, жалған шаш; теңге сөздерінің мәнін, қолданылу аясын түсіндіру). Зат есімдер мен сын есімдерге жалғанған қосымшаларды бағдарлауға деген бейімділіктерін дамыту. Сипаттау мәтінін құрастыру білуге үйрету, киімді күтіп киюге тәрбиелеу.1Наурыз
29

«Күшік неге көңілсіз?» (сурет бойынша шығармашылық әңгімелеу)Балаларды сурет бойынша әңгіме құруға, зат есімнің «күшік» сөзіне қандай анықтауышты үйлестіруге болатынын көрсету. Тілдік қорын дамыту. Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.1Сәуір
30

«Ертегіде қонақта» (таныс ертегілердің қойылымдық жабдықтары арқылы әңгімелеу)Балаларды сурет бойынша, өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйретуді жалғастыру. Сөздік қорларын сөйлеу барысында қолдана білулерін белсендіру. Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамытуды жалғастыру. 1Сәуір


«Не дәмді?» ертегісіНенің дәмі екенін айырмашылығын пішінін айта білуге үйрету. Кейіпкерлердің өзара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын, айтылу керек ой түйсігін мән мағынасын бұзбай байланыстыра білуге үйретуді дамыту. Асты қадірлеуге тәрбиелеу.



32

«Қолғап» (украин халық ертегісін сахналау)Ертегіні тыңдай білуге және қайталап дауысын айнытпай салуға үйрету және оң сол ұғымдарын бекіту. Сахнада ойнай білу іскерліктерін дамыту. Сөйлеу мәнері мен қарқынына аса мән бере отырып, кейіпкерлер бейнесін көркем сомдауға, олардың ішкі жандүниесін жеткізе суреттеуге ұмтылыстарын арттыруды дамыту. Бірлікке достыққа тәрбиелеу.1Сәуір
33

«Жаңа үйді кім тұрғызды?» (шығармашылық әңгіме құру)

Балаларды шығармашылық жұмысқа ынталандыру,сюжетті дамыта келе жәй және күрделі сөйлемдерді қолдана отытырып ойлау деңгейлерін арттыру, құрылыс құралдарын ажыратуға үйрету. Бір- біріне көмектесуге ауыз біршілкке еңбектенуге тәрбиелеу.1Мамыр
34

«Серуенде…» (өз тәжірибелерінен әңгімелеу)Еңбек туралы білімдерін кеңейту. Өз істәжірибесін әңгімелей білу қабілеттіліктерін дамыту. Баланың зейінінін, тазалыққа тәрбиелеу.1Мамыр
35

«Арыстан күшігін асыраған мысық» ертегі

Ертегіні тыңдай білуге оны мазмұндауды үйретуді жалғастыру. Кейіпкерлердің өзара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын, айтылу керек ойтүйсігін, мәнмағынасын бұзбай, байланыстыра баяндай білуге үйретуді дамытуды жалғастыру. Бір біріне бауырмалдық,жанашырлық сезімдерін ояту. Жақсылық жасауға тәрбиелеу.1Мамыр
36

«Қоянның туған күні» (ойдан ертегі құрастыру)Балаларды берілген тақырып бойынша ертегі ойлап табуға, онда бірнеше кейіпкердің рөлін көркемдеп сипаттай білуге үйретуді жалғастыру. Тілек айтуға үйрету. Өз тәжіребиесінен әңгімелей білу қабілеттерін дамыту. Бір – бірін сыйластыққа тәрбиелеу.1Мамыр


Барлығы

36сағат




Тексерілді:__________ №2 МДБҰ әдіскері:Сартаева Г.Т







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамбеткалиева Аккаймак Мамбеткалиевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-24
Категория:
Аттестаттау материалдары
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1582553002