Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Төртбұрыштардың ауданын табуға арналған есептер
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалымдерге адыс алмасуға комегі тиер деген мақсатым
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4ААуданМектеп: №31 Ш Уалиханов

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Садыкова Динара Умиралиевна
Сынып: 8Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТөртбұрыштардың ауданын табуға арналған есептер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.3.1 Параллелограммның, ромбының ауданы және формулаларын қорытып шығару және қолдану

Сабақ мақсаттарыПараллелограммның ауданының формуласы мен ромбының ауданының формуласын ажырата алу;Параллелограмм және ромбының қасиеттерін білу,есептерде қолдану;Параллелограмм және ромбының ауданын белгісіз элементтері бойынша таба алу,өмірде қолдану;
Бағалау критерийі- Төртбұрыштардың қасиеттерімен ауданының өлшем бірліктерін біледі;- Параллелограмм және ромбының ауданының формуласын есептерде қолдана алады;- Параллелограмм және ромбының аудандарының формулаларын және элементтерін пайдаланып есептер шығара алады,өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсаттарОқушылар істей алады: Формулаларды дұрыс оқи алады, анықтамаларды дұрыс айта алады.Негізгі сөздер мен тіркестер: Параллелограмм, ромб, ұзындығы, ені, периметр, диагональ, аудан, бұрыш.Талқылауға арналған тармақтар: Аудан деген ұғымын жалпы қалай түсінесіздер?Параллелограмм, ромб ауданына қандай мысалдар келтіре аласыздар?Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?Параллелограмм, ромб ауданы ұғымы неліктен енгізілген?.
ҚұндылықтардыДарытуМәңгілік Ел- жалпы Қазақстандық ортақ шаңырағымыздың ұлттық идеясы екенін оқушы бойына сіңдіру.Оқушыларды еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық және өмір бойы білім алуға дағдыландыру
Пәнаралық байланыстарИнформатика, география, бейнелеу
Бастапқы білім

Геометриялық фигуралардың түрлерін біледі. Тік төртбұрыштың ауданы мен шаршының ауданын біледі.Фигуралардың аудандарының формулаларын қолдана алады

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы5 мин

Сәлемдесемін. Оқушыларды түгендеймін. «Сәлемдесу» әдісін пайдаланып сыныпта жағымды атмосфералық жағдай қалыптастырамын. Оқушыларды түрлі- түсті қағаздармен екі топқа бөлемін.1-топ « Ромб», 2-топ « Параллелограмм».Сыныпта тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Топбасшыға бағалау парақшасын беру. Сол парақша арқылы тобындағы оқушыларды ұпай санымен бағалау.Үй тапсырмасы интерактивті тақтада шығарылу жолдарымен жазылған есептер беріледі. «Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар дәптерлерін сағат тілімен ауыстырып, бір- бірінің дәптерлерін тексереді.Барлығы бес есеп бағалау критерийлерін ауызша айтамынҚалыптастырушы бағалау өзара бірін-бірі бағалау түрінде жүргізіледі.Түрлі-түсті А4 қағазы



Интерактивті тақтаҮлестірме қағаздарКітап Дәптер Бор













Сабақтың ортасы30 мин Тақырыпты ашу мақсатында «Ой қозғау» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізу. 1-топ Ромб; 2-топ Параллелограм.





Әр топ өз топтарын қорғау мақсатында 1-топқа шаршы мен ромб. 2- топқа тіктөртбұрышпен параллелограм беріледі.Постер қорғайды. Ұқсастық қасиеттерін анықтайды; Айырмашылықтарын анықтайды; Формулаларды қорытады.1-Тапсырма: Топтық жұмыс: «Мәтінмен жұмыс» әдісі. 1.Көршілес қабырғалары 2 см және 5 см болатын параллелограмның ауданы 5 см2. Параллелограмның сүйір бұрышы мен биіктігін анықтаңдар.

2.Ромбының қабырғасы 12 см,бұрышы 600 . Ромбының ауданын тап.

Дискриптор:Сызбаны дұрыс сызадыРомбының қасиеттерін біледіПараллеограмның қасиеттерін біледіРомбы ауданының есептеу формуласын біледіПараллелограм ауданының есептеу формуласын біледіРомб, параллелограм ауданын табады.

Топтар дискрипторға сүйене отырып, « 5 бармақ, жоғары, төмен» әдісі бойынша бағалайды.

2-Тапсырма: Жұптық жұмыс: «Кім жүйрік?» әдісі. Есептер шығарады. 1Қабырғасы см ромбының сүйір бұрышы 600. Ромбының ауданын табыңдар.№2Диагональдары 8 см және 10 см болатын ромб. Осы ромбтың ауданын табыңдар.№3Ауданы 10,5 дм2, қабырғасы 1,5 дм, ромбының биіктігін табыңдар.  

«Күлегештер» әдісі арқылы жұптар бір-бірін тексереді.

Жеке жұмыс. «Сиқырлы конверт» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін, оқушылар тақтадағы конверттерден өз деңгейлеріне сай тапсырмаларды тандап алады.

1-есеп:Параллелограммның бір қабырғасы 5см,ал ауданы 245см2.Сол қабырғаға түсіріліген биіктігін тап. 2-есеп: Ромбтың диогоналдары 3,5 см және 6 см . Ауданын тап.

3-есеп: Ромбының ауданы 196см2.бұрышы 300болса, Қабырғаларын тап.

4-есеп: параллелограммның қабырғасы 6 және 8 болатын және арасындағы бұрышы 300 болса, ауданы неге тең.5-есеп: Ромбы диоганалдарының қатынасы 2:3. Ауданы 12 см2 болтын ромбының диганалын тап.

6-есеп: Ромбының ауданы S, ал бір бұрышы . Ромбының қабырғасын тап.

Шығарып болған соң интерактивті тақтада жауаптары шығады. Оқушылар «Көршіңді тексер» әдісімен дәптерлерін алмастыру арқылы бірін-бірі тексереді.



8 сынып, оқулықА.Н. ШыныбековАлматы «Атамұра» баспасы, 2016 ж.,Edu.kz,ELERNINGкітапханасы, Y-TUBE әлеуметтік желіден видео үзінді,фигуралар,4 ақ қағаздар









































Сабақтың соңы5 минСабақты бекіту мақсатында «Сұрақ- жауап» әдісімен қорытындылаймын. Келесі ұғымдардың өлшем бірліктерін көрсет (жеке жұмыс):
  • Аудан (м2)
  • Периметр (м)
  • Диагональ (м)
  • Ұзындық (м)


  • Бағалау. «Бес саусақ» әдісі арқылы жүргізуді жоспарлаймын.

    Үй тапсырмасы: Параллелограмм, ромбтың күнделікті тұрмыстағы маңызы бойынша еркін шығармашылық жұмыс. №380 есеп, 96-шы бет.

    Кері байланыс: шағын тест әдісімен кері байланыс аламын.1.Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:А. Теорияны түсіндім. В. Есептер шығаруды ұйрендім.С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім.2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар?А. Білім. Б. Уақыт С. Ынтам болмады. Д. Есептерді жақсы шығардым.3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?А. Сыныптастар. Б. Мұғалім. С. Оқулық. Д. Ешкім4. Осы сабаққа жеке пікіріңіз қандай?............................................................................................................................................................................................................................


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау тәсілдерінің тапсырма беру тәсілі арқылы жүргізілді. Мұнда күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар қарастыруды жоспарладым. Білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмаларды күрделігіне қарай қарапайымнан күрделіге принципіне сүйене отырып беремін. Оқушылардың алған білімдерін тексеру үшін келесі бағалау тәсілдері арқылы бағалау жүргізуге бағыт беремін: «Көршіңді тексер», « « 5 бармақ, жоғары, төмен», «Күлегештер».

    Оқу құрал-саймандарымен ұқыпты жұмыс жасауды ескертемін (қалам, қарындаш, сызғыш, т.б.)
    Сабақ бойынша рефлексия









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Садыкова Динара Умиралиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-27
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569582930
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999