Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері
Материал жайлы қысқаша түсінік: 8-сыныпка керек материял
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
ҰМЖ-дың тарауы: 8.1.1 Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу №31 Ш Уалиханов
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Д
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТрапеция, оның түрлері мен қасиеттері.
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары8.1.1.11 трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін білу;

Сабақтың мақсаты- трапеция туралы түсінік қалыптастыру; -трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін табу.- трапеция қасиеттерін есеп шығаруды пайдалана білу
Бағалаукритерийі- трапеция туралы түсінік қалыптасады; -трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін табады, - трапеция қасиеттерін есеп шығаруды пайдаланады
Тілдік мақсаттар

Жорамалдау, салыстыру, болжау арқылы жаңа сабақты ашу, математикалық терминдар анықтамаларының дұрыстылығы мен нақтылығына аса назар аудара отырып, оқушылардың сөздік қорын байыту бойынша жүйелі жұмыс жүргізу

Лексика және терминология: Параллель , арақашықтық, бұрыш, кесінділер, төртбұрыш, параллелограмм, тіктөртбұрыш, ромб.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер. Параллель түзулер, параллель түзулердің арақашықтығы
Құндылықтарға баулу



Жұппен жұмыста оқушылар идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.- Оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы; проблемаларды шешуі- әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау.
ПәнаралықбайланысҚазақ тілі, астрономия, сызу
Алдыңғы білімПараллель түзулер, үшбұрыштың түрлері, параллелограмм, ішкі тұстас бұрыштар .
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы10 минутҰйымдастыру кезеңіОқушыларға көтеріңкі көңіл-күй сыйлау үшін, назарын сабаққа аудару мақсатында, алдымен шеңберге жиналып, шаттық шеңберін орындау - «Таңғы тілек» әдісі бойынша. Мұнда оқушылар шеңберге тұрып, таңертең аналарынан қандай жақсы сөз естігендерін айтып шығады: мысалыАйналайын , орныңнан тұра ғой!Құлыншағым, таңғы асыңды іш!Бүгін сабаққа кешігіп қалма.

Сұрақ:Біз соңғы сабақта сендермен не оқыдық? Үй тапсырмасын орындадыңдар ма?

1-кезең: « Суреттер сөйлейді»әдісі1 оқушы тақтаға шақырылады және үй тапсырмасының шешімін тақтаның артқы жағында жазады, ал қалғанымұғаліммен жұмыс жасайды.















Сұрақтар мен тапсырмалар:1) Суреттеқандайфигураларкөрсетілген? Ол фигуралардың анықтамасы мен қасиеттеріне тоқталып кетіңдер.4) Фигураларды бiр белгiсi бойынша топқа бөліңдер.Оқушылар фигураларды екі топқа бөледі: №2,3,4,6 суретте - «Параллелограммдар», ал № 1 және 5 суреттегі төртбұрыштарға нақты атау бере алмай оқушыларда проблема туындайды.Мұғалім: 1.Қоршаған ортамыздан осы фигураларға ұқсас заттарды атаңдар.2. Қыздар, мына фигура неге ұқсайды?3.5-суреттегі сияқты көйлектерді көрдіңіз бе? Ол не деп аталады? 4. Сіз жұлдызды аспанды көрдіңіз бе? Қандай жұлдыздар ең жарқын? (үлкен аю). 5. Ал «шелек» қандай фигура, егеролтұтқасыжоқболса?       Белгісіз фигураларды - «трапеция» деп атап , біз бүгін осы трапецияның қасиеттерін зерттейміз• трапецияның анықтамасын алу;• оның элементтерінің атауын анықтау;• мәселелерді шешу барысында трапецияның қасиеттерін көрсету.2- кезең:Үй тапсырмасы. Тақтадағы оқушы өз шешімін көрсетеді, қалай шығарғандығын түсіндіреді, оқушылар қаламмен өздерінің жұмыстарын тексеріп, түсініксіз жерлеріне сұрақ қойып, жауап алады.

ҚБ. Оқушылар дискрипторға сәйкес өздерін бағалайды.


























Слайд №1





































АКТ. Слайд № 2 Қоршаған ортадағы трапециялар
Сабақтыңортасы15 минутМұғалiм тақырыпты тақтаға жазып, оқушылар дәптeргe тақырып жазады. 3-кезеңі. Білімді белсендіру мақсатында сабақтыңтақырыбыменжұмысістеу:- параллелограмм мен трапецияның ортақ қандай қасиеті бар?Оқушыларғатөмендегі сурет беріліп , «Параллелограмм мен трапецияны салыстыра отырып, трапецияның анықтамасын беріңдер»деген тапсырма беріледі.Жұптар өзара жұмыс жүргізеді. Нәтижеде: оқушылар трапецияны тек екі қабырғасы параллель төртбұрыш деп айту керек.Мұғалім оқушылардың тапқан тұжырымдамаларының дұрыс, бұрыстығын тексеру үшін оқулықты қолдануды ұсынады , сонымен қатар трапецияның элементтерімен танысады. (мұғалім «түйінді сөздерді» тапқан жұптарды мақтап отырады). «Мадақтау» әдісі.Бұл әдіс – баланың жағымды мінез-құлқын ынталандыру құралы.

Оқушылар трапецияның анықтамасын дәптерге жазады, суретін салады.Математикалық символдармен жазады.

« Ойлан.Жұптас. Пікірлес» әдісі бойыншакелесі суретпен жұмыс жасаймыз. Жұптарды талқылау міндеті: Мына төртбұрыштардың қайсысы трапеция болады және неге? (№1 - 1 қатар, №2 - 2 жол, № 3- 3 жол)Әр жұп бір трапецияны атап және жауапты түсіндіреді.ҚБ. Жақсы жауап берген оқушыларды мұғалім мақтап отырады

4- кезең: «Бірге ойлаймыз» әдісі. Үшбұрыш пен трапеция байланыстыра отырып, трапецияның түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру .Түрткі сұрақ:• №1 және №2 суреттегі фигуралар жалпы немен ерекшеленеді?• Мұндай трапецияны қалай атауға болады?• №3 және №4 фигуралар ше? Трапецияны атаңыз.Үшбұрыштың қасиеттерімен салыстырыңыздар.сызбаларда параллель түзулермен қиюшыларды көріп тұрсыңдар ма бар ма? Трапецияның бүйір қабырғаларына іргелес жатқан бұрыштары қандай бұрыштар? (Ішкі тұстас бұрыштар). Ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы неге тең?Қорытынды: Трапецияның бүйір қабырғаларына іргелес жатқан бұрыштары қандай бұрыштардың қосындысы 1800Сұрақ: ондатрапецияныңбарлықбұрыштарының қосындысы неге тең?Оқушылар трапецияның түрлерінің анықтамасын, қасиеттерін дәптерге жазып қояды.Суреттерін салады.Тең бүйірлі трапецияның диагональдарын салып, өлшеу арқылы олардың тең екендігіне көз жеткізеді.

5- кезең. Сергіту сәті: Берілген тікбұрышты үшбұрыштан трапеция құру.
  • Төрт тік бұрышты үшбұрыштан
  • Үш тік бұрышты үшбұрыштан
  • Екі тік бұрышты үшбұрыштан


  • Оқушыларжұппенжұмысістейді, мұғалімпроцестібасқарады.2 минуттанкейінэкранда не болғанынкөрсетеді



    Слайд №3























































    Cлайд №4





























    Слайд №5























































    Сызғыш, қалам





    Тік бұрышты үшбұрыштардың қималары













    Слайд №6Слайд №7































    Сабақтың соңы15 минут7- кезең:Сабақты қорытындылау. Сабақта біз не үйрендік? Мақсатымызға жеттік па? Материалды меңгерудеңгейін байқау мақсатында оқушылармен дауыс беру арқылы тест орындаймыз. Тест1. Дұрыс тұжырымды табыңдар: трапеция дегеніміз ...1) екі қарама- қарсы қабырғалары параллель болатын төртбұрыш.2) екі қабырғасы тең болатын төртбұрыш;3) екі қабырғасы параллель болатын төртбұрыш;2. Анықтаманы жалғастыр: трапеция тең бүйірлі деп аталады, егер ...1) оның екі бүйір қабырғасы тең болса;2) оның екі көршілес қабырғалары тең болса;3) трапецияның кез-келген екі қабырғасы тең болса;3. Дұрыс тұжырымды анықтаңыз:1) тең бүйірлі трапецияның қарама-қарсы бұрыштары тең;2) кез-келген трапецияның табанындағы бұрыштары тең болады;3) тең бүйірлі трапецияның табанындағы бұрыштары тең;4. Дұрыс жауабын табыңыз:1) трапецияның бір қабырғасына іргелес бұрыштардың қосындысы 180 градус;2) трапецияның бұрыштарының қосындысы 180 градус.3) трапецияның бүйір қабырғасына іргелес бұрыштардың қосындысы 180 градус;5.АВСД трапецияда:1) ВС мен АD- диагональ2) BC мен AD - табандары3) BC мен AD – бүйір қабырғалары6. Бүгін маған сабақта ұнады:1) Есептерді шығару2 ) Үшбұрыш пен трапецияны байланыстырып , трапецияның түрлерін анықтау3) Трапециямен істелген практикалық жұмыстар7. Бүгінгі сабақтағы тақырып 1) Мен үшін бәрі түсінікті болды2) Кейбір жерлері түсініксіз болды3) Түсініксіз болды

    Оқушылар дискрипторға сәйкес өздерін, бір –бірін бағалайды.

    Дескриптор: 1.Трапецияның анықтамасын біледі 2. Трапецияның сызбаларын салады3. Трапецияның элементтерін атай алады.4. Трапецияның қасиеттерін біледі.5. Трапецияның түрлерін ажыратады.6. Трапецияның қасиеттерін есеп шығаруда пайдалана алады.

    8-кезең. Үй тапсырмасы: Трапеция тақырыбын оқып келу. Трапецияның диагональдары тең екендігін дәлелдеп келіңдер. Оқулықтан есеп №

    Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Слайд №8
    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    Алдыңғы білімі мен жаңа білімін байланыстыруына мүмкіндік жасап, « Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тапсырмалар орындатамын Көп күш жұмсауды талап ететін оқушыларға “ Бірге ойлаймыз” әдісі арқылы трапецияның бұрыштарын өлшеп, қосу арқылы, қасиеттерінің орындалатынына көз жеткіземін . Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу мақсатында « Ойлан.Жұптас. Пікірлес» әдісі арқылы оқушылар арасында диалог жүреді, қарқыны жоғары оқушылар басқа оқушыларға қолдау көрсетеді

    Қалыптастырушы бағалау, дискриптор арқылы бағалау Өзін –өзі бағалау мақсатында «Дауыс беру” әдісі арқылы бағалау



    Баланы ынталандыру мақсатында “Мадақтау әдісі” арқылы бағалау

    Шаршаудын алдын алу (дене қимылдарын орындату )Партада түзу отырудыБір біріне кедергі келтірмеуі
    Сабақбойыншарефлексия

    Сабақмақсаттары немесе оқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Садыкова Динара Умиралиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-27
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569583662
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999