Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Трапеция, оның түрлері, қасиеттері
Материал жайлы қысқаша түсінік: жарияланатын материал пән мұғалімдеріне сабақ жоспарын жазуды керек.
Материалды ашып қарау








Күні:08.10.2019жМұғалімнің аты-жөні:Кулова С
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыТрапеция, оның түрлері және қасиеттері
Сабақтың түріЖаңа материалды меңгеру
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)8.1.1.11 трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін білу
Сабақтың мақсатыОқушылар трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін біледі, трапецияның қасиеттерін есеп шығару барысында қолдана алады.
Бағалау критерийлері

Тілдік мақсат

Оқушылар трапецияның ауызша тұжырымдамасын жасайды, трапецияның қасиеттерін ауызша түсіндіре алады.Пәндік лексика және терминология:трапециятабаныбүйір қабырғасыдиагоналібұрыштең бүйірлітікбұрыштыДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:- Трапеция –дегеніміз...-Тең бүйірлі трапецияның табанындағы әрбір бұрыштары тең болады, өйткені...-Тең бүйірлі трапецияның диагоналдары тең болады, өйткені...
Құндылықтарды дарыту Құрмет құндылығы бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы; ынтымақтастық құндылығы жұппен жұмыс, топтық жұмыс арқылы; еңбек және шығармашылық құндылығы өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады.
Пәнаралық байланысФизиканың кейбір есептерін шығарғанда, архитектурада ғимараттарды салғанда қолданылады
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, Power Point презентациясы
Бастапқы білімКөпбұрыштар. Ромб, тіктөртбұрыш, шаршы, параллелограммның анықтамаларын, қасиеттерін біледі, есептер шығара алады.


Сабақ барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы1 мин





5 мин

















































3 мин
Ұйымдастыру бөліміОқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру. Қайталау тапсырмасыОқушыларға кесте таратылады, олар сейкестендіріп болған соң, жұмыстарын өзара алмасып, мұғаліммен бірге тақтадағы дұрыс жауап арқылы тексереді.Сәйкес келсе, «+» таңбасын қойыңыз.

Дескрипторлар:- төртбұрыштардың қасиеттерін біледі- төртбұрыштардыңқасиеттерінсәйкестендіредіТақырыпқа шығуСыныпқа тапсырма:
  • Тек қана екі қабырғасы параллель болатын АВСД төртбұрышын салыңдар.
  • АВСД төртбұрышының параллель қабырғалары туралы не айтуға болады?
  • АВСД төртбұрышының параллель емес қабырғаларын қалай атайтын едіңіз?
  • Тек қана екі қабырғасы параллель болатын төртбұрыштың басқа да түрлерін салыңдар.
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
















    Қосымша 1





































    Сабақтың ортасы

    10 мин







    8 мин











































    15 мин



























    Сабақтың соңы3 мин
    Жаңа материалды меңгеруАнықтама.Егер төртбұрыштың тек екі қабырғасы ғана параллель, ал қалған екеуі өзара параллель болмаса ондай төртбұрыш трапеция деп аталады. Диалогтық оқыту әдісін пайдаланып, трапецияның сызбасына, элементтеріне тоқталу.Тең бүйірлі, тік бұрышты трапецияның анықтамаларын енгізу.Зерттеу жұмысыСыныпты шағын екі түрлі топтарға бөліп, тапсырма ұсынылады:1-топқа: Тең бүйірлі трапецияның бұрыштарын зерттеу.2-топқа: Тең бүйірлі трапецияның диагоналдарын зерттеу. Кейін бірдей тапсырма орындаған оқушылар бірігіп, қорытынды жасалады. Әрбір топ өз зерттеу нәтижелерімен бөліседі.Оқушылар зерттеу нәтижелерін тыңдап, тақтада талқылап, дәптерге жазып алады.Тең бүйірлі трапецияның қасиеттері:1. Тең бүйірлі трапецияның табанындағы әрбір бұрыштары тең болады.2. Тең бүйірлі трапецияның диагоналдары тең болады.Тең бүйірлі трапецияның белгілері1. Егер трапецияның табанындағы бұрыштары тең болса, онда ол теңбүйірлі болады.2. Егер трапецияның диагоналдары тең болса, онда ол тең бүйірлі болады.Трапецияның өмірде қолданылуыАлғашқы бекітуТоппен жұмыс«Автобус аялдамасы» стратегиясы.Оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Әрі қарай әр аялдамада тапсырмаларды орындайды. 1-аялдамадағы тапсырманы аяқтаған соң қабырғадағы дұрыс жауаппен тексереді, кейін мұғалім топтың кез келген мүшесіне қалай шығарғандарын сұрау арқылы келесі аялдамаға өтуге жолдама береді. 1-аялдамаТең бүйірлі трапецияда қарама-қарсы бұрыштарының айырмасы 400 тең болса, әрбір бұрышы неге тең? 2-аялдамаТең бүйірлі трапецияның доғал бұрышынан түсірілген биіктігі табанын 6 см және 30 см кесінділерге бөледі. Трапецияның табандарын табыңыз.3-аялдамаТең бүйірлі трапецияның үлкен табаны 2,7 м, бүйір қабырғасы 1 м, олардың арасындағы бұрышы 600 болса, кіші табанын табыңыз.4-аялдамаСүйір бұрышы 380 болатын тік бұрышты трапецияның доғал бұрышын табыңыз. 5-аялдамаТікбұрышты трапецияның кіші табаны 4 см, ал 7 см-ге тең үлкен табаны бүйір қабырғасымен 600 жасайды. Трапецияның осы бүйір қабырғасын табыңыз.Дескрипторлар:-трапецияның түрлерін ажыратады-кескінін дұрыс салады-қасиеттерін қолданады - есептіңшешімін дұрыс рәсімдейдіҮй тапсырмасыДайын сызбамен берілген есептер





















    Қосымша 2

























































    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Саралау деңгейлі тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады, оқушылар топта жұмыс жасау арқылы бір-бірін қолдайды.Дескрипторлар бойынша өзін-өзі, өзара бағалау жүргізіледі. Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес берілген.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңілбөлуқажет?










    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулова Сандугаш Танбайкызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-09
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570596436
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999